Kertokaa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Onko liikaa jos treenaa kolmesti viikossa ja väli päivinä vetää vatsoja ja punnerruksia +haba ja kyynärät???? kertokaa omat mielipiteenne :confused:

Jos tosiaan täysillä teet, niin varmasti haittaa. Jos teet kevyesti palauttelu mielessä pidempiä sarjoja, niin sitten ei haittaa..

mä joka päivä töitä teen..

Ei ole ja on.

Punneruukset nyt on lähinnä tullaista hyvää palauttavaa treeniä. hauberi ja kyynär on vaikeampi arvioida, mutta kyynärälle saattaa tosiaan tulla aika paljon treeniä muutoinkin. Ajoittain voi vetää penkkiäkin viisi kertaa viikossa jonkin aikaa, mutta sitten on syytä löysätä ennen kuin paukahtaa.

tarkotin sillä sitä että teen joku päivä haban oikean treenin lisäks ja joskus kyynäräiset, mutta pitää katsoa et jos ei jaksa niin parempi jättää väliin. vatsoja minä tarkotin joka päivälle

A. Älykkäästi treenaamalla saa paremmat tulokset kuin suurella treenimäärällä
B. Lihas kasvaa levossa/palautuessa...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by TheCrucified
vatsoja minä tarkotin joka päivälle

Siis ihanko JOKA ikinen päivä?? ei mitään ideaa...

Originally posted by TheCrucified
Onko liikaa jos treenaa kolmesti viikossa ja väli päivinä vetää vatsoja ja punnerruksia +haba ja kyynärät???? kertokaa omat mielipiteenne :confused:

Niin ja mitäs välipäiviä nää on??

Originally posted by Lohku
Eikös se sitte kasva kaurapuurolla ;)

:D

Originally posted by gold
öö, eikös lihas palaudu teorissa 48 tuntia..
käytäntö on ihan eri juttu..
Hermoston palautuminen kestää kauemmin kuin lihaksen, ja tämä aiheuttaa yleensä ongelmat.

Back
Ylös Bottom