Kertokaa onko ok

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dietka
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Siis olen mies mutta kävin silti kokeileen spinningiä (oli muuten kunnon hikoilua) sitä puolituntia ja sit itse treeniin, tein sillä 8x8 systeemillä vino penkin (60KG) mulla maximi oisko 95KG. sit aloin hauikset taljalla 40-50KG 3x8 ja käsipainoilla viimeistelin, jatkoin vielä rintoja käsipainoilla, otin vatsat/kyljet ja yläselän otin 3x8 70KG. huom. en todellakaan usein vedä noin rankkaa treeniä mutta toi oli viikon viimeinen. Ja sit lisäravinteihin, onko hyvä ottaa aamupalaksi crash weight body gaineria ja hera flavoria sekaisin, tuota otin eilen treenin jälkeen mut siihen oli lisätty creatiinia. ? :evil:

Mikä sulla on tavoitteena? Kasvattaa lihasta, voimaa vai ihan yleisesti omaa kuntoa kohentaa? Jos voima tai lihas on päätavoite, niin enpä ainakaan ennen punttia kävisi mitään raskaita spinning settejä vetämässä. Omana päivinään aerobisena treeninä nuo kannattaa tehdä. Olen niissä itsekin sillointällöin käynyt ja siellä todellakin hiki lentää ja syke käy lähes maksimilukemissa.

Tohon itse punttiohjelmaan en sano yhtään mitään kun en asiasta perillä ole.

ei kun kerran viikossa tollanen. ja lihasmassa ja lihasten näkyvyys mielessä. ja toi spinning on lähinnä siihen että pitäs kesäks saada makkara mahan kohilta pois.

Ennemmin sitten puntin jälkeen kuin ennen punttia nuo spinningit jos ne samana päivänä pitää tehdä.

Minkälainen on treeniohjelmasi kokonaisuudessaan? Entä ruokavalio, tämä kun on tärkein koko diettaamisessa.

Mistäs tulee jalat treenattua? Spinningistä? :)

Edit: okei vähä turhan harshia. Mutta koitapa tosiaan sitä söörtsiä kunhan timba on heittänyt neuvonsa.

Vasen jalka on niin pahasti paskana ettei voi jalkoja kunnolla treenata, ruokavalio on nyt aika kohillaan tänään aamulla ateriankorvike ja klo 14 lämmin ruoka ja klo 19 2 mandariinia.
kun ei ole ollu ees nälkä, en siis oo himoläski vaan mahaan tullut parikiloo liikaa. Paino 84 pituus 180

Et ole selvästikään lukenut palstaa paskan vertaa. Ota selvää ja opettele hyvä mies syömään! Jos spinning sopii, voit varmasti myös tehdä jalkoja salillakin. Niissä kun on suurimmat lihakset, mitä on hyvä rasittaa, jos haluaa aineenvaihduntaa nopeuttaa.

Dietka sanoi:
Vasen jalka on niin pahasti paskana ettei voi jalkoja kunnolla treenata, ruokavalio on nyt aika kohillaan tänään aamulla ateriankorvike ja klo 14 lämmin ruoka ja klo 19 2 mandariinia.
kun ei ole ollu ees nälkä, en siis oo himoläski vaan mahaan tullut parikiloo liikaa. Paino 84 pituus 180
vaikka dietillä olisitkin niin tuo ruokavalio ei kyllä todellakaan ole kunnossa. Paljon protua lisää ja hyviä rasvoja. Ja vaikka ei nälkä oliskaan niin kannattaa silti syödä 3-4 tunnin välein että ei laske verensokerit liian alas. esim tuosta klo 14 ateriasta on 5 tuntia, kannattaa tosiaan syödä pienempiä määriä useammin. Itse syön dieetillä 6-8 kertaa päivässä. mitä sisältää ateriankorvike?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Dietka sanoi:
ruokavalio on nyt aika kohillaan tänään aamulla ateriankorvike ja klo 14 lämmin ruoka ja klo 19 2 mandariinia.

Just.. aloitappa kuule ihan alusta tuo "ruokavalion kohdilleen saattaminen", täältä palstalta löytyy kirjoituksia asiasta vaikka kuinka.

o999Cer, 8 sarjaa samaa liikettä on aika iso määrä, siinä alkaa painamaan pienempikin rauta. Kyllä toi ihan realistiselta kuulostaa.

Tuota tuota.

Jalat reeniin, mutta tekee sen mukaan mitä antaa/kestää tehdä. Omat polvet on 4 kertaa tähystämällä paikattu ja muutama kuukausi sitten lähti lumpio paikaltaan ja tuli hiusmurtuma. Polvet on huonossa kunnossa, mutta jalkatreeni menee kovempaa, kuin koskaan. Ostappa semmoset neopreeniset (tj) "polvituet", vaikka kokoa liian isot. Toimii todella hyvin lämmittiminä. Aluksi ei meinaa pysyä paikallaan, mutta hiki liimaa ne ihoon.

Ja aika paljolta kuulostaa penkkimaksimisi jos teet 60:llä kaseja. 70-75 vois olla lähempänä?

Mikä toi 8 * 8 homma on?
olen kuullu että 6 olisi aika maksimi sarjamäärä liikettä kohden?
mut olen kyllä ite tehny joskus 6 - 8 * 8, eri kahvoilla alataljaa.

No kyll se yli 60toistoo penkkii on aika paljo..

CTi2 sanoi:
Tuota tuota.

Jalat reeniin, mutta tekee sen mukaan mitä antaa/kestää tehdä. Omat polvet on 4 kertaa tähystämällä paikattu ja muutama kuukausi sitten lähti lumpio paikaltaan ja tuli hiusmurtuma. Polvet on huonossa kunnossa, mutta jalkatreeni menee kovempaa, kuin koskaan. Ostappa semmoset neopreeniset (tj) "polvituet", vaikka kokoa liian isot. Toimii todella hyvin lämmittiminä. Aluksi ei meinaa pysyä paikallaan, mutta hiki liimaa ne ihoon.

Ja aika paljolta kuulostaa penkkimaksimisi jos teet 60:llä kaseja. 70-75 vois olla lähempänä?

:offtopic: Mutta millasta treeniä teet jaloille nykyään? Itsellä polvi melkoinen purkkaviritys nykyään, 3 kertaa leikattu ja välillä auki asti. Kuvaamasi tuki mulla on käytössä, ja pikkuhiljaa olen uskaltanut treeniä koventaa, pelko on vaan välillä perseessä. Kyykkyä en ole uskaltanut tehdä vielä kovaa, vaikka polvi alkaa jo jossain kunnossa olemaankin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom