kertokaa mielipiteenne..

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Ikä
33
joo, elikkä kertokaapas mielipiteenne miten saisin tällä viikolla mahdollisimman paljon kehitystä.
tietojani:
13v, kohta 14.
n.87kg.
173cm.
penkki maksimi 75kg.
olen käynyt salilla aktiivisesti n.1kk, sitä ennen harjoittelin jonkun 3kk liikeratoja. 6vko on tullut tankoon lisää 15kg.
elikkä tarkotus käydä tällä viikolla salilla: maanantai, tiistai, keskiviikko ja torstai. eli olisiko viisasta yrittää perjantaina/lauantaina vaikka 77,5kg penkissä ? kun olisi "kisat" kaveripiirissä.. kertokaa toki mielipiteenne, vaikka olenkin idiootti paskanjauhaja (sellaista palautetta olen saanut..). kiitos etukäteen :) PS. uskaltaisiko tuupata tankoon suoraan 80kg :(

1. Ei kannata treenaa 4-5 treenii putkeen! ja varsinkii jokasessa treenissä kokeillaa vähän penkkiä? :D Mikä päivä ne kisat on?

Nii ja sit ei sitä kehitystä tuskin paljoa viikon aikana tule ellei joku guru vähän neuvo miten "piikata" :)
Oot kyl aika pullukka.
Ja et oo idiootti, ja käyttäisit searchia ja kuuntelisit kokeneempia ja oppisit niiltä asiat. Pakkikselta saat kaiken tiedon bodailusta :) :lol2:

niin siis nostin tuon 75kg viime viikon maanantaina.. ja treenasin viime viikolla 4kertaa.. tällä viikolla vielä 3kertaa+tämän päivän treenit.. ja kävin uudestaa "mittuulla" olin 84kg ja 174cm (aika mahtavat erot :D ) mutta joo, olen katsellut ja kuunnellut täällä.. noh ne "kisat" pidettäisiin ilmeisesti lauantaina.. perjantain palauttelen, eli teen punnerruksia yms..
PS. 22punnerrusta menee :nolo:

No eipä sitä varmaan punnertaa perjantaina kannata jos lauantaina kisat.. väsyy vaan.
Mikä vitun neuvoja miekii olen ku tää paikka kokeneempia täynnä? :david:

No teeppä niin, että nyt keskiviikkona otat vaikka 3*2 50kg penkkiä pysätyksellä. Jos teidän "kisoissa" pitää ottaa pysäytys penkkiin niin tulos on varmasti vähemmän kuin 75kg.
No joka tapauksessa noin keskiviikkona ja sitten lauantaina otat enkat niin, että helmat paukkuu! Syöt ja lepäät hyvin. Jos haluut olla tosi hoocee niin otat perjantaina vähän suolavettä niin saat nestettä kroppaan (helpottaa nostoa).
Eli huomenna lepo, keskiviikkona herättely ja lauantaina kisa. Siinä sulle tän viikon ohjelma.
Se, että saisit lisää kiloja maksimiin on mahdotonta näin vähällä ajalla.

Ennen nostoa otat vaikka ihan tangolla kympin (leveellä ja kapella) ja siitä sitten:

5*40
3*50
1*60

1*70
1*75
1*77.5-80

Kisojen jälkeen lähet sitten stagella bostaamaan kun kisat on voitettu hyvin mielin.

siinä "kisassa" ei vaadita pysäytystä, mutta rinnalta ei saa pompauttaa silleen että se vaikuttaa.. vaikee selittää, kun amatööri oon :D
joo, no teen keskiviikkona sitten sitä treeniä, ja loppu viikko jotain pientä näpertelyy kotona vaikkapa. mutta pitännee ottaa sitä suolavettä ja energia juomaa yms.. ja sitten kokeilla se 80kg.. vaikka voitan kyllä ne kisat tolla 75kg tuloksella, mutta pakko saada korotusta :) kiitos vastauksista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
joo, suurinpiirtein ymmärsin :D mutta meinasin silti tehä, leveällä otteella.. mulla ainakin jotenkin "lämmittää" tai "varmistaa" rintalihaksia :)

2-3 kertaa viikossa penkkiä? Ja tuo ei todennäköisesti tarkoita peruspenkkiä, kapeaa penkkiä jne. vaan tahkot ihan peruspenkkiä 2-3krt/vko? Ota se penkki vain kerran viikossa ja jos teillä ne "kisat" on lauantaina niin ei kannata tehdä juuri mitään perjantaina. Ja niillä suolavesillä sun muilla et saa itsellesi muuta kuin pahan olon.

joo taisit liioitella.. heh.
no teen 1-2 kertaa viikossa penkkiä leveällä otteella, ja sitten samat 1-2kertaa kapealla/ tai vinopenkkiä.
ja suolaveden jätän.. pitää katella jos kaupasta löytys jonkunlaista palautusjuomaa, vaikka ne energia juomat kaupassa on mitä on.. :)

suolavesillä sun muilla et saa itsellesi muuta kuin pahan olon.

No toki tässäkin pitää käyttää sitä kuuluisaa järkeä. Hyppysellinen suolaa tuoppiin vettä kerää nestettä lihakseen ja auttaa todellakin nostossa.
Olin viime kuussa ruotsissa penkin joukkuekisoissa ja kun paino oli niin alhaalla niin uskalsin nestettä hieman kerätä.

Hae kreatiinia kaupasta ja tankkaat sitä ni saat kyllä jotain lisää penaas. Ellet sit jo vetelekkin sitä. Kreatiini on about ainoa lisäravinne jolla saa melki kaikki lisää tulosta. Ja suht turvallinen ellei nyt ihan ala mättämään sitä.

woot.. kisailemaan lähdössä ja samalla viikolla jauhat penkkiä monta kertaa? :P

ota penkki kerran kovaa viikossa, toisella kerralla vaikka 50% maksimistasi, otat sillä todella nopeita kolmosia kapealla otteella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom