kertokaa mielipiteenne..

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Samankaltasta tuotetta käyttää mm. Markus Ruhl videollaan, joten eiköhän valmiste ole ainakin paperilla huippuluokkaa.

joo, sit kun viel jaksas ettii tietoo että miten paljon tota voi maksimissaa ottaa päivässä, mun kokoinen.. kyllä ne annostukset on jo selvää :)

Ei se niin kauheen tarkkaa ole. Otat vaikka 15g pvässä kahteen osaan jaettuna ekan vkon ja sit pudotat johki 5g pvä annoksen. Tai sit vetelet koko ajan 5g pvä...menee vaan muutama pvä pidempään et saat kunnon kreatiinilatauksen päälle. Ite otan vaikka sellaset 6-8vko putkeen ja sit lopetan kuukaudeks. Treenin jälkeen palkkariin aina tuhti lataus kreaa... ite otan siin pikkasen enempi ku muuten. Paino pitäs nousta muutaman kilon ekalla vkolla ja sit pysyy about samana taas.

StuntMan91 sanoi:
ja suolaveden jätän.. pitää katella jos kaupasta löytys jonkunlaista palautusjuomaa, vaikka ne energia juomat kaupassa on mitä on.. :)

Ei vissiin oo liikaa pyydetty, että etsit palstalta tekstiä oikeasta palautusjuomasta? Tai vaikka kaivat Pakkiksen kaupasta sellaisen käsiisi.

Ne "energiajuomat" eivät ole palautusjuomia.

niin, olenko jossain vaiheessa sanonut että kaupan energia juomat ovat jotain palautusjuomia ? kyllä olen pakkiksen kauppaa katsellut, vaan tarkotus olikin ostaa kaupasta, ei ihan niin kallis..

StuntMan91 sanoi:
niin, olenko jossain vaiheessa sanonut että kaupan energia juomat ovat jotain palautusjuomia ? kyllä olen pakkiksen kauppaa katsellut, vaan tarkotus olikin ostaa kaupasta, ei ihan niin kallis..

Hohoh, sun jutuissa ei oo mitään logiikkaa. Opettele ajattelemaan loogisesti tai älä kirjoita mitään.

StuntMan91 sanoi:
kyllä olen pakkiksen kauppaa katsellut, vaan tarkotus olikin ostaa kaupasta, ei ihan niin kallis..

Minun mielestä kaupassa on samoja aineita ja saman hintaisia. Esim. Prismasta saa Fastin tuotteita (ainakin Red Lineä, eli punaisia pusseja) samaan hintaan kuin täältä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom