Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
eli siis tuskin saat lykkäystä... samat kurssit siellä koulussa pyörii vuodesta toiseen, eli sulla ei ole pakkoa saada niitä kursseja just sillon suoritettua kun pitäis kertaamaan mennä.....
Paitsi, että lääketieteellisesssä olen ja koulu on melko putkiopetusta ja omaa valinanvaraa käydyissä kursseissa ei juurikaan ole. Tuolla jos joku tärkeä kurssi jää välistä niin seuraavan vuosikurssin kanssako sitäkö sitte pitäis suorittaa :jahas: Joku lääketieteellisessä oleva miten te olette toiminut noitten kertausten kans? Oletteko saanut lykkäystä?
Paitsi, että lääketieteellisesssä olen ja koulu on melko putkiopetusta ja omaa valinanvaraa käydyissä kursseissa ei juurikaan ole. Tuolla jos joku tärkeä kurssi jää välistä niin seuraavan vuosikurssin kanssako sitäkö sitte pitäis suorittaa :jahas: Joku lääketieteellisessä oleva miten te olette toiminut noitten kertausten kans? Oletteko saanut lykkäystä?
Veli taisi joku vuosi sitten olla samassa tilanteessa, kyllä se lykkäystä sai. Tosin paperisota oli perkeleellinen, lippuja ja lappuja piti lähetellä useampaan kertaan ennen kuin uskoivat. Vitutti kuulemma, taisi olla keikka Norjaan(?) joka jäi väliin, jos en ihan väärin muista.
Tuo viisinkertaistuminen tarkoittaa sitä, että kutsuttavien määrä nostetaan vuoteen 2005 saakka noudatetulle "normaalille" tasolle. Viime ja tänä vuonna kertausharjoituksia on järjestetty säästösyistä eri vähän. Sikäli tuo uutisointi viisinkertaistamisesta on vähän harhaanjohtavaa.
Hmm, tämmöstä taidettiin jo kymmenisen vuotta sitten uumoilla, kun palvelusaikoja uudistettiin. Toivottavasti koskee ainoastaan näitä puolella vuodella selvinneitä
ai saa vai? tuskinpa...
Joo,oli puhetta jo silloin. Muistan hyvin kun olin vasta intistä päässyt. Hiljaista oli silloin ja taitaa olla nytkin?
En kyllä tiedä miten kuskeja yleensä kutsutaan kertaamaan, tai siis miten muita on kutsuttu.
Kerran kysyttiin vapaaehtoisiin viikonloppu ammuntoihin. Talvella. En viitsinyt.
Niinhän nuo meinasivat. Liikekannallepanosta ei siis ole kyse, vaan 2000-luku on lähinnä säästelty noissa KH-rahoissa ja nyt niitä ollaan nostamassa takaisin normaalitasolle
"Suomen selkäranka (panssarijääkärit) kertaa kaikista eniten. Vähintään neljän vuoden välein." Näin sanottiin 11 vuotta sitten kun kotiuduin. Eipä ole kutsuja kertauksiin kuulunut.
Joo on taas propaganda purrut. Kaikkien mielestä omat aselajit on se armeijan selkäranka.