Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Free weight sanoi:Itse olin kertaamassa viime lokakuussa Haminan tienoilla viikon verran. Kyseessä oli jääkäripataljoonan hyökkäysharjoitus, jonka sinkojoukkueeseen kuulun. Kertaukset eivät todellakaan vastanneet mielikuvaani lepsusta viikosta leiritulen ääressä:
Keskimäärin 2-3 tuntia unta per yö.. Ei johtuen huonoista unenlahjoista, vaan tekemisen paljoudesta.
Satoi neljä päivää putkeen ilman taukoa..
Täytyy sanoa, että vaikka voimaa onkin ehkä keskivertojääkäriä enemmän tuntui tetsareiden, apilaksen, kessin, telamiinan, rynkyn, radiopuhelimen, kiikareiden, valopistoolin, pimeänäkölaitteen, karttalaukun ja laseretäisyysmittarin kantaminen (noin 10 hihnaa kaulan yli) ryynätessä aivan saatanalliselta niihin tottumattomalta(10 vuotta ed. kerrasta).
Ilman sadetta reissu olisi ollut aivan mainio, nyt ajoittain hieman nihkeää. Tosin väsymys irroitti ajoittain parhaat naurut mitä olen vuosikausiin nauranut ja kovan apilaksen lojauttaminen kruunasi reissun.
Free weight
Zakary sanoi:ja ennen kaikkea, kiva nähdä vanhoja kavereita pitkän ajan jälkeen.
Jos tulee niillekään. Ei mua ainakaan koskaan ole kertamaan pyydetty, vaikka sijoitus löytyy ja kaverit on kutsun saaneet.Tbm sanoi:Kertauskutsut tulee vain niille joilla on sodanajan sijoitus.
kiukas sanoi:Onkos huomenna kukaan lähdössä kertaan Riihimäelle?
Taitaa liipasinsormee kutittaa... :thumbs:lej sanoi:Mitenköhän mä pääsisin kertaamaan. En oikein usko, että niin huonokaan olisin, että en siksi pääsisi, koska sain opiskelupaikankin Mpkk:lta (erinäisistä syistä johtuen en lopulta mennyt). Sijoituskin mulla löytyy. Mahtaako olla mitään tsäänssejä, jos soittaa vaikka sotilasläänin esikuntaan ja kokeilee vaikka sijoituksen vaihtoa, koska ihan eri paikkakunnallakin asun, missä sijoutuspaikka on.
Ei se nyt sitä ole. Kyllä mä muutenkin olen tarpeeksi ampumaan päässyt. Mä olen vaan jotenkin viallinen, kun siitä intistä niin paljon tykkään, että olin sinne jo loppuiäkseni menossa.haba78 sanoi:Taitaa liipasinsormee kutittaa... :thumbs: