Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama homma. Meikäläisellä tosin toi johtajien kertaus oli jo melkein 2 vuotta sitten joten yllättävän pitkä aika ennenkuin "todellinen" kertaus järjestetään. Toivottavasti ovat unohtaneet... ;)Voima sanoi:Kerran on tullut kaytya kertaamassa. Sellanen kasarmilla ollut viikon homma ilman miehistoa. Sellanen tunne on etta kohta tulee uusi kutsu.
Mulla 1/95 ja vasta toinen kerta. Mielellään menen ammuskelemaan M-85:llä.Tomi sanoi:II/98 enkä oo vielä kertaakaan joutunut kertaamaan.
Proteos sanoi:Sama homma. Meikäläisellä tosin toi johtajien kertaus oli jo melkein 2 vuotta sitten joten yllättävän pitkä aika ennenkuin "todellinen" kertaus järjestetään. Toivottavasti ovat unohtaneet... ;)
Siellä sitten nähdään, oon siellä spollena ja me joudutaan osallistumaan teidän kertausharjoitukseen. :itku:Jissen sanoi:Meikä menee Hennalaan 25.10.
Tiedz sanoi:Mulla 1/95 ja vasta toinen kerta. Mielellään menen ammuskelemaan M-85:llä.
unreal sanoi:
Mikä riittää perusteluksi, ettei tarvitse mennä kertaamaan,( ei kyllä ole kutsuakaan tullut).
Rittääkö yleensä esim. lääkärintodistus?
Voima sanoi:Minka takia kieltaydytte kertauksista? Mulle ei tule muuta mieleen kuin terveys, tyo ja opiskelu minka takia voisi kieltaytya.
Kylla se pikku metsareissu kuitenkin aina kotiolot voittaa.
raakaliha sanoi:Myös vakaumukselliset syyt kelpaavat.
Enivei, ite oon menossa 9.12-16.12 ryskäämään Tiedustelukomppanian reeneihin.