kertaamaan 3.10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tiedz
  • Aloitettu Aloitettu
II/01 enkä oo vielä kertaakaan joutunut kertaamaan. :(

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voima sanoi:
Kerran on tullut kaytya kertaamassa. Sellanen kasarmilla ollut viikon homma ilman miehistoa. Sellanen tunne on etta kohta tulee uusi kutsu.
Sama homma. Meikäläisellä tosin toi johtajien kertaus oli jo melkein 2 vuotta sitten joten yllättävän pitkä aika ennenkuin "todellinen" kertaus järjestetään. Toivottavasti ovat unohtaneet... ;)

Tomi sanoi:
II/98 enkä oo vielä kertaakaan joutunut kertaamaan. :)
Mulla 1/95 ja vasta toinen kerta. Mielellään menen ammuskelemaan M-85:llä.

Proteos sanoi:
Sama homma. Meikäläisellä tosin toi johtajien kertaus oli jo melkein 2 vuotta sitten joten yllättävän pitkä aika ennenkuin "todellinen" kertaus järjestetään. Toivottavasti ovat unohtaneet... ;)

Mulla oli tuo kertaus kahden vuoden kuluttua siita kun paasin intista.
Veikkaan etta eivat oo unohtaneet, kun kerta ovat kutsuneetkin jo kertaalleen.

:offtopic:
Mikä riittää perusteluksi, ettei tarvitse mennä kertaamaan,( ei kyllä ole kutsuakaan tullut).
Rittääkö yleensä esim. lääkärintodistus?

Itse olin jo menettänyt toivoni PÄÄSTÄ kertaamaa, saapumiserä nimittäin oli II/94... Parikin kutsua oli tullut aikaisemmin, mutta eivät suostuneet maksamaan lentoja Suomeen, kun satuin olemaan ulkomailla duunissa. Tosissani mietin, olisinko itse maksanut nuo lennot!!

Viime elokuussa sitten pitkäaikainen toive toteutui, terveystarkastuksen ja kuntotestin jälkeen Upinniemeen sukeltamaan. Harjoitus ei kestänyt kuin kolme päivää, mutta hauskaa oli. Radalla ampumassa, muutamia työsukelluksia, pari motivaatiosukellusta siviileiltä kiellettyyn sotilaskohteeseen ja tietysti illalla kerholle muutamalle oluelle. Rankkaa... :hyper: Tällaisesta aktiviteetista monet maksaisivat selvää rahaa. Nyt vain raha kulki toiseen suuntaa, eli meille maksettiin... Milloin vaan uudestaan!!!!!! :rock:

Jissen sanoi:
Meikä menee Hennalaan 25.10.
Siellä sitten nähdään, oon siellä spollena ja me joudutaan osallistumaan teidän kertausharjoitukseen. :itku:

Tänä vuonna on tarjottu 3 kertaa kertausta. Onneksi olen vätys ja käyn hakemassa saikkua Diacorista.
En tarvitse kertaamista: osaan ampua rynkyllä.

Isodino: lääkärin kirjoittama todistus antaa luvan olla poissa kertauksista.

Mites vapaaehtoiset kertaukset? Onko kukaan menny niihin? Mul ois ollu mahdollista mennä kaksiin. Ainakin Upinniemessä niitä on järjestetty.

Hah.. III/93 eikä yhtään kutsua ole kuulunut. Voipi olla ettei kuulukaan :( Kaikki opittu on jo aivan varmasti unohtunut moneen kertaan..

unreal sanoi:
:offtopic:
Mikä riittää perusteluksi, ettei tarvitse mennä kertaamaan,( ei kyllä ole kutsuakaan tullut).
Rittääkö yleensä esim. lääkärintodistus?

Lääkärintodistus riittää. Itse faksasin tänään lääkärintodistuksen esikuntaan ja sain vapautuksen. :)

Joskushan vissiin ainakin pysty tarjoutumaan kertauksiin, jos en ole väärin ymmärtänyt, mutta onko enää mahdollista?

Minka takia kieltaydytte kertauksista? Mulle ei tule muuta mieleen kuin terveys, tyo ja opiskelu minka takia voisi kieltaytya.
Kylla se pikku metsareissu kuitenkin aina kotiolot voittaa. :)

II/97 eikä kertauskutsua tule. Laivaston kävin eikä kertaamaan tarvitse mennä ellei kunnostaunut erinomaisesti laivatykin ampujana

Voima sanoi:
Minka takia kieltaydytte kertauksista? Mulle ei tule muuta mieleen kuin terveys, tyo ja opiskelu minka takia voisi kieltaytya.
Kylla se pikku metsareissu kuitenkin aina kotiolot voittaa. :)

Myös vakaumukselliset syyt kelpaavat.

Enivei, ite oon menossa 9.12-16.12 ryskäämään Tiedustelukomppanian reeneihin.

raakaliha sanoi:
Myös vakaumukselliset syyt kelpaavat.

Enivei, ite oon menossa 9.12-16.12 ryskäämään Tiedustelukomppanian reeneihin.

Annappa esimerkkiä, tuosta vakaumuksellisuudesta, Jehovaks? :jahas:

nim. Joulukuussa vekaralle kertaamaan?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom