kertaamaan 3.10

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tiedz
  • Aloitettu Aloitettu
Ketään muita lähdössä Haminaan rytäämään tuolloin????

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
IsoDino sanoi:
Vittu, mää oon tulossa!!

Mihinköhän yksikköön :D

Jarek sanoi:
20.-24.9 olin Keuruulla,mahtoko muita pakkislaisia olla paikanpäällä...?

Näin teidät vanhat papa siellä. MPRryn leirillä oltiin, nuorille suunnattu armeijaleiri..

IsoDino sanoi:
En mä tiedä/muista. Jääkäri olen. Viimmeksi olin kertaamassa syksyllä 2000 ja samassa paikassa.
Oltiin samaa aikaa sitten viimeksikin...olen myös jägsteri, tarkka-ampuja.

Iniz sanoi:
Mä olin viime vuonna samoihi aikoihi siellä rytemässä. Vettä sato ja vitutti.
Älä maalaa kuule piruja seinille....ja sämpylät pois kainaloista :D (vitsi)

Nipsu sanoi:
Siis B-miesten ei tarvitse kerrata? Kerro Andree koko juttu. Eli miksi Asta Bksi?

Jaa, syytä en siihen tiedä miksi B-miesten ei tarvitse kerrata, eikä kyllä kiinnostakaan...
Olisin saanut jo kutsunnoissa B-paperit astman takia, mutten ottanut. Jossain vaiheessa koko touhu alkoi vituttamaan, ja yhtenä aamuna päätin että nyt saa riittää, kävelin ässälle ja sanoin että kirjota mulle B:n paperit. Ja that´s it!

Vitutti tosin leirillä kuunnella 8 päivää venttiseiskan suhinaa...Kävi useemman kerran mielessä että nyt riittää, kaappaan skappareitten auton ja ajelen sillä kotia...

No, onpahan passi jossain laatikon pohjalla, sekin tosin joutaisi palauttaa esikuntaan ja todeta etten palvele tätä maata missään olosuhteissa.

Andree sanoi:
Vitutti tosin leirillä kuunnella 8 päivää venttiseiskan suhinaa...Kävi useemman kerran mielessä että nyt riittää, kaappaan skappareitten auton ja ajelen sillä kotia...

No, onpahan passi jossain laatikon pohjalla, sekin tosin joutaisi palauttaa esikuntaan ja todeta etten palvele tätä maata missään olosuhteissa.

Vähän saman tyylinen tarina mulla. Menin kylläkin B-miehenä (sanoo että vähän tavallista huonompi kuulo) ihan hyvällä fiiliksellä armeijaan mutta kun huomasin mitä se oli niin kummasti alkoi lapsuudessa joskus todettu astma vaivaamaan, sain pakkasrajaksi -15 astetta ja kun muut lähti hiihtämään niin mä menin salille. :rock: Muutenkin tuli vähän sluipattua ihan vaan periaatteesta, jos kerran on niin typerä paikka niin ei kiinnosta.
Juu ja kertaamaan, never!

WTA sanoi:
Juu ja kertaamaan, never!

Sama juttu.

Tuli muutenkin vempattua 1/3 koko intistä. Enään en varmaan kehtaisi edes heittää lääkäreille niitä juttuja mitä sillon tuli selitettyä niille hehe.

Tänään kävin hakemassa lääkärintodistuksen ja huomenna meen sen kanssa sotilaslääninesikuntaan. Saas nähdä mitä sanoo.

Kerran on tullut kaytya kertaamassa. Sellanen kasarmilla ollut viikon homma ilman miehistoa. Sellanen tunne on etta kohta tulee uusi kutsu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom