GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Kerro salistasi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Maaru
  • Aloitettu Aloitettu
Töiden puolesta pääsee reenaamaan työpaikan salilta. Huonoja puolia oikeastaan vain yksi: olen töissä varuskunnassa joten ne kymmenet ja taas kymmenet varuspojat, jotka jaksavat töllätä! Sekä istua laitteissa tekemättä yhtään mitään!
Muutoin hyvä sali, sillä painoja riittävästi ja tilaa hyvin.

Sodankylän Polar Gym.
+Hyvä ilmastointi
+kortilla pääsee 6.00-23.00
+mukavasti eri näköisiä treenaajia. Siellä on paljon mummeleita ja vaareja, keski-ikäistöä ja nuoria ihmisiä.
+Sieltä saa kyllä hyvin neuvoja jos tarvittee
+kohtuu hinta sodankylän lähes ainoalle salille
+hyvä sijainti
+käsipainoja reilusti ja niinkin isoja painoja, että tuskin ite tuun koskaan niitä tarvitsemaan
+hyvä ilmapiiri
+joskus saa laittaa omat musat soimaan jos ei ole mitään jumppia menossa
+paljon tilaa
+nyrkkeilläkin voi

-juorukerhot eli tytöt jotka istuu jossain laitteessa juttelun vuoksi
-ähinä ja puhina jaksaa ihmetyttää edelleen muita
-korvat menee lukkoon (liekö sitten niin maan alla)

Urheilu- ja nuorisotalo Veikkolan sali
+HC-meininki
+lähes kaikki tarpeellinen löytyy eikä oikeastaan mitään ylimääräistä
+saa öristä ja ähistä
+omat musat soimaan
+ihan hyvä meininki
+ilmainen

-vino lautalattia
-liian vähän levypainoja
-surkea ilmastointi
-yksi inhottava työntekijä joka huorittelee (ainakin päissään kadulla)
-aika pieni
-paljon nuoria poikia joista osa on vain kattomassa, vievät kaiken tilan ja happi loppuu
-naisille ei löydy pukuhuonetta!!!!!!

Töiden puolesta pääsee reenaamaan työpaikan salilta. Huonoja puolia oikeastaan vain yksi: olen töissä varuskunnassa joten ne kymmenet ja taas kymmenet varuspojat, jotka jaksavat töllätä! Sekä istua laitteissa tekemättä yhtään mitään!
Muutoin hyvä sali, sillä painoja riittävästi ja tilaa hyvin.

Joskus kävin sodankylän varuskunnan salilla ja se oli muistaakseni tosi hyvä. Nykyään siellä ei pääse käymään jos ei ole korttia ja sitähän ei saa kun ei oo töissä siellä. Phöh.

oma salini

+++ korttelin päässä kotoa
+ edullinen
+ sopivasti vapaita painoja
+ treenirauha

- muutamat laitteet "vanhentuneet", mm. kuntopyörät reistaavat
- salilla käy todella vähän naisia :(
- ilmastointi huono
- yhteissauna (ovi suljettavissa, niin ettei miehet pääse...)

Ei mikään luksussali, mut se on lähellä kotoa. Se on tärkeintä. :hyvä:

Minä en ole juuri koskaan käynyt noissa ns. kalliimmissa paikoissa. Edellisellä asuinpaikkakunnallani kävin urheilutalon salilla. Syitä oli monia:
-kohtuu edullinen 3e kerta
-iso ja paljon eri laitteita
-peruspunttisali, ei mitään ihme hilavitkuttimia
-kävi monenlaista porukkaa, enimmäkseen kyllä miehiä

Työn puolesta pääsin sitten "hienommalle" salille ja sain ohjelmat ja kaikki mutta laitteet oli kaikki niitä ilmanpaine vemputtimia. Eihän siitä tullut mitään.

Nyt täällä kotikaupungissa käyn edelleen halvimmissa vaihtoehdoissa, eli kaupungin (uimahallin tai urheilutalon yhteydessä) saleilla.
- lähellä, vajaa 3km menee pyörällä kovassakin pakkasessa
- edullinen, alle 3e kerta
- kerta viikkoon löytyy naisten vuoro, jolloin saa ihan rauhassa huhkia, kun suurin osa on keski-ikäisiä naisia, kaikki kunnia heille;)
- löytyy kaikki tarvittavat laitteet

Huonoa ehkä huono ilmanvaihto ja salin pieni koko. Ajat sopii mulle, kun pääsen yleensä vain iltaisin ja viikonloppuisin. No, yleensä nämä kaupungin työntekijöiden ylläpitämät paikat on sellaisia paikkoja, jotka ei sitten ole auki esim. pääsiäisenä, kun olis aikaa käydä treenaan mutta se on pieni vika se.

minun salini on nääshallin voimailusali

+minulle ilmainen
+porukka treenaa tosissaa
+levypainoja on, ei lopu kesken..tankoja riittämiin
+voimateline (ei löydy ihan joka paikasta)
+tilaa treenata ja hengittää
+saa rauhassa treenata
+auki aamu seiskasta ilta kymppii
+tunnelma kaikki kavereita
+jousilaitteet paikan kuntosalilla

-mies kävijät noin 85% (jokseenkin tunnelma hiukan miesmäinen)
-salilla ei ole henkilökuntaa

SATS.
+riittävästi laitteita, tosin ruuhka-ajalla aerobinen puoli ruuhkaantuu mutta aina on joku paikka vapaa.
+mukava henkilökunta
+paljon ja monipuolisesti ryhmäliikuntatunteja.. minä kun tykkään (ja ohjelmaani kuuluu) koreografisista tunneista niin niitäkin löytyy paljon :)

-NE molempia sukupuolta olevat PÄLLISTELIJÄT ja etenkin ne miespuoliset.
viime viikolla pari tummaihosta poikaa aluksi tuijotteli kun köpöttelin juoksumatolla alkulämpöä ja myöhemmin tuli taakse kattelee ku kyykkäsin (peilistä huomasin) ja kun poistuin paikalta niin huikkasivat jotain sexy baby mihin sa meet tyylistä. rupes etomaan
-pieni venyttelytila:( se on aina täynnä..

kuulostaa hienoilta nuo salit millä käytte.. itse osustelen maalaiskunnassa, jossa ei tollasia hienouksia olekaan..

Puntti sijaitsee urheiluhallin alakerrassa, ihan hyvänkokoinen, laitteisto Davidia (+syvennys missä on kyykkyteline, smith ja leunvetopaikka). Penkkipunnerruspenkkejä on vain yksi, saisi olla toinenkin.Sali maksaa n 27€/3kk, (kesäajan kesä-heinä-elo 18€) ja on auki joka päivä 9-21 (voi olla myöhempäänkin jos talonmies ei tule häätämään pois :D )

Yläkerrassa on Spinning- sali, jossa voi käydä tekemässä vaikka vähän alkulämmittelyä, jos ei ole vuoroja.
Eli ei ole mitään solariumeja, body pump- saleja tms, saatikka sitten lisäravinnemyymälää. (limsa-automaatti löytyy.. ) eli vähän eri meno kuin isommissa paikoissa. Opiskelin vähän aikaa eräässä kaupungissa, jossa hommasin myös salikortin Ladies Work out- salille. Olin ihan haltioissani, kun löytyi niin paljon tarjontaa samasta paikasta :)

Mutta on pienellä salillakin puolensa ;)

+++ korttelin päässä kotoa
++ aivan ihana henkilökunta
+ siistit ja viihtyisät tilat
+ sopivan hintainen
+ solarium
+ hieroja
+ hyvä ilmastointi
+ riittävästi vapaita painoja
+ erillinen venyttelytila
+ mukavaa porukkaa
+ ok laitteet

- naisille vain suihkutilat, ei saunaa (itseäni ei haittaa kun kotona on oma sauna, mutta joistakin vois olla kiva päästä reenin jälkeen salin saunaan lämmittelemään)
- sali on suht pieni (verrattuna suurempiin kuntoklubeihin), joten pahimpana ruuhka-aikana saa jonotella joihinkin laitteisiin

Hertsikan satsissa käyn. Loistava näin lapsien mielestä. Siel on lapsiparkki mihins aa jättää treenin ajaksi ja siel on sellanen erillinen pieni ilmapaineistetuilla laitteilla varusteltu sali mihin voi mennä lasten kans treenaan. Kiva esim ku isompi on kerhossa niin mennään aina pienemmän kans sinne. Saa hyvin treenattua koko kropan. Muutenkin siel on ollu hyvä palvelu ja omasta mielestä osaava henkilökunta. Muutekin liikuntapalvelut on juuri sellaisia mitä tarvitsee.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Sodankylän Polar Gym.

Oho, vanha kotisali :rock: :dance:

Monilla eri saleilla on tullut treenattua ja kyllä "meidän" sali ON hyvä sali, sitä ei käy kieltäminen. Laitteet ovat aina hyvässä kunnossa, tai ainakin ovat olleet, kun kotosalla tulee käytyä.. Täällä toisaalla tämä huoltohomma on joskus ihan hanurista :jahas:

Lauttasaaren liikuntakeskus

+sopivankokoinen
+ei liian paljon laitteita
+vapapainojen valikoima iso
+riittävästi penkkejä ja tankoja
+giryakuuloja kaikkien käytössä
+magnesiumia löytyy aina
+tutut kasvot

-vapapainojen tila vähän liian pieni
-naisten pukkarissa vaan pari penkkia...

kiinnostava nähdä minkäläisiin tiloihiin nyt vuoden vaihteessa muutetaan

Ite en ainakaa tykänny täst uudest paikast.
-ei kunnollista kyykkytelinettä (pelkkä smith)
-surkea penkki
-liian vähän käsipainoja
-ei ollenkaan dippitelinettä
-ainoastaan 1 pienempi tanko (z)

Mun mielipide täst salist on et ne o yrittäny tehä sen liia hienoks ja unohtanu kaikki tärkeimmät asiat.
Ainakaa tää sali ei sovi mulle mut varmaa jollekki toiselle iha hyvä.

Edit:
Nii ja sori et tunkeilin tänne teiä osiolle ku en huomannu ku googletin tän topici :D

Pakko se sitten oli tännekin kirjautua. Olen pakkista lueskellut jo kauan ja tuonne "kilpailijalle" kirjoittelen, mutta nyt tänne myös.

Eli siis: Missä käyt,miksi käyt,hyvät puolet,huonot puolet,voitko suositella,minkälaista porukkaa yms...you know,kaikkea mahdollista mitä "omasta salista" voi kertoa..

Kyläämme asuttaa 2000 ihmistä ja risat. Käyn tuossa kunnan salilla, joka sijaitsee urheiluhallin päädyssä.

Plussat:

+ Ikkunan saa auki (kätevää kesällä)
+ Spinning-pyörä
+ Tarpeeksi vapaita painoja (mutta jos on kolme treenaajaa yhtä aikaa, joutuu vuorotteleen)
+ Yleensä vain minä ja YleX
+ Halpa hinta (opiskelijalle 10 e/6kk, norm. 20 e...pistäkää paremmaks)
+ Sain kesäksi avaimen (kesäisin normaalisti kiinni)
+ Lähellä (lue: 300 m. No, mikä täällä nyt olis kaukana...)
+ Rento ilmapiiri

Miinukset:

- Magnesiumin pöly, joka aiheuttaa allergisen reaktion (Erään vanhan liiton voimannostajan jäljiltä, sillä on muuten punttikengät ja 80-luvun salihousut)
- Ei ole Smithiä (olis mielestäni aika perusjuttu...)
- Ei ole sitä eikä tätä (en nyt edes lähde luettelemaan)
- Mummot
- Naisten vuorot (Vaikka nainen olenkin niin tästä aiheesta jauhaminen ottaa pannuun. "Äijät tulee sinne sillon kun niitä huvittaa"...ja sitten tulee taas poru. Ks. ed. kohta. Mummot ei halua tulla samaan aikaan miesten kanssa. Ihan kuin niitä kiinnostais mitä ne mammastit siellä hilavitkuttelee. Onko ees missään muualla enää naisten vuoroja?)
- Yleisurheilijat ja lentopalloilijat (Jokaisen pikkukylän hittilajit, jos ei ole salilla autiota, niin sitten siellä on armoton kuhina yu-lapsia tempomassa.)

Juu ei ollu tarkotuskaan olla hauska, nää on vaan ihan tosijuttuja. Vähän kyyninen pitää aina olla. :D Vertailuks, että olen tuolla enemmän kotonani kuin lähikaupungin Naistenhienostokeskuksessa, joka imi mut ihan kuiville. Sain sieltä sen sopivan alkusysäyksen lajiin, mutta sinne en enää palaa. :urjo: Ai niin, plussaa vielä kunnan jumpat, 2 e/kerta. Tosin, en ikinä ehdi niihin. Siel on joku LesMills-kopio PumppiTreeni voimatangolla...vois joskus koittaa. :dance:

"Pomarkku Gym" siis kunnan punttis lukion tiloissa.

Käyn, koska siellä on hyvä fiilis ja sopivan karu paikka mulle. Lapsen voi ottaa mukaan, eikä se haittaa ketään. Saat treenata joskus ypöyksin, joskus melkeinpä hajuetäisyydellä. Kaikki tuntevat toisensa ja asioista puhutaan suht avoimesti. Musiikkia saa soittaa niin lujaa kun haluaa. Kaikki tarpeellinen on, enimmäkseen vapaata rautaa, suihkut, pukkarit. Ilmainen.

Olen salin ainut nainen, koska kunnalla on naisten sali erikseen, johon pääsee vain varaamalla tietyt vuorot etukäteen (perseestä) ja muut naiset käyvät siis siellä. No ei ole vielä kukaan onneksi heittänyt pihalle.

Yksityinen sali Noormarkussa

Rajallinen jäsenmäärä. Jäseneksi pääsee vain, jos joku haluaa luopua omastaan. Lapsen voi ottaa mukaan. Edistyneet tilat ja paremmat vehkeet. Porukka järjestää välillä pirskeitä. Jokaisella oma siivousviikko (1/vuosi). Vuosikokouksessa pääsee vaikuttamaan laitehankintoihin ym. Mukavaa väkeä. Suihkut, pukkarit, keittiö. Alkusijoituksen jälkeen 10e/kk. 24h

Naisia vähemmistö, hyvännäköisiä miehiä havaittu :)

Forever Lahti (ent. Nicks) ja Classic Gym.
Siirtyisin heti jälkimmäiselle jos ei olisi vuoden sopparia nicksille.

Classicilla en niin paljoa ole käynyt että osaisin sitä sen kummemmin kehua, mutta asiat mistä tällä hetkellä pidän niin on se että siellä on kunnon :rock: meininki. Laitteet on oikein hyviä, asiantuntevia ihmisiä ja kilpailijoita löytyy.
Siellä ei ktota kieroon jos yrittää ähertää isojen painojen kanssa vaikka onkin mimmi, päin vastoin. Uutta salia en oo viel nähnykkään, mutta ootan innolla:)

Nicksi on myös ihan hyvä sali. Suurin osa miehistä on sen näkösiä et on aikasemminkin nostellu rautaa, muutama "puntti mimmi" siel käy, loput on vähän semmosia kokeillaa nyt tää 10 kerran kortti.
Salina toimiva, ja laitteita on riittävästi ja meininki siellä ihan hyvä. En vaan oikeen trykkää tosta rahastus meiningistä että jos erehtyy sen vuoden jäsenyyden ottamaan niin sieltä ei oääse kirveelläkään pois. Eikä oo niin kotoisa kun Classic.

"Pomarkku Gym" siis kunnan punttis lukion tiloissa.

Käyn, koska siellä on hyvä fiilis ja sopivan karu paikka mulle. Lapsen voi ottaa mukaan, eikä se haittaa ketään. Saat treenata joskus ypöyksin, joskus melkeinpä hajuetäisyydellä. Kaikki tuntevat toisensa ja asioista puhutaan suht avoimesti. Musiikkia saa soittaa niin lujaa kun haluaa. Kaikki tarpeellinen on, enimmäkseen vapaata rautaa, suihkut, pukkarit. Ilmainen.

Olen salin ainut nainen, koska kunnalla on naisten sali erikseen, johon pääsee vain varaamalla tietyt vuorot etukäteen (perseestä) ja muut naiset käyvät siis siellä. No ei ole vielä kukaan onneksi heittänyt pihalle.

Mullakin on vielä tänne avaimet, mutta tulee kyllä liian harvoin käytyä. Vapaita painoja on hyvin, eikä salilla oikeastaan muuta tavita. Viimeksi käydessäni kyllä ärsytti ne ympäriinsä lattialla lojuvat lehdet. Et siis välttämättä ole salin ainut nainen... ;)

Suositut

Back
Ylös Bottom