Pakko se sitten oli tännekin kirjautua. Olen pakkista lueskellut jo kauan ja tuonne "kilpailijalle" kirjoittelen, mutta nyt tänne myös.
Eli siis: Missä käyt,miksi käyt,hyvät puolet,huonot puolet,voitko suositella,minkälaista porukkaa yms...you know,kaikkea mahdollista mitä "omasta salista" voi kertoa..
Kyläämme asuttaa 2000 ihmistä ja risat. Käyn tuossa kunnan salilla, joka sijaitsee urheiluhallin päädyssä.
Plussat:
+ Ikkunan saa auki (kätevää kesällä)
+ Spinning-pyörä
+ Tarpeeksi vapaita painoja (mutta jos on kolme treenaajaa yhtä aikaa, joutuu vuorotteleen)
+ Yleensä vain minä ja YleX
+ Halpa hinta (opiskelijalle 10 e/6kk, norm. 20 e...pistäkää paremmaks)
+ Sain kesäksi avaimen (kesäisin normaalisti kiinni)
+ Lähellä (lue: 300 m. No, mikä täällä nyt olis kaukana...)
+ Rento ilmapiiri
Miinukset:
- Magnesiumin pöly, joka aiheuttaa allergisen reaktion (Erään vanhan liiton voimannostajan jäljiltä, sillä on muuten punttikengät ja 80-luvun salihousut)
- Ei ole Smithiä (olis mielestäni aika perusjuttu...)
- Ei ole sitä eikä tätä (en nyt edes lähde luettelemaan)
- Mummot
- Naisten vuorot (Vaikka nainen olenkin niin tästä aiheesta jauhaminen ottaa pannuun. "Äijät tulee sinne sillon kun niitä huvittaa"...ja sitten tulee taas poru. Ks. ed. kohta. Mummot ei halua tulla samaan aikaan miesten kanssa. Ihan kuin niitä kiinnostais mitä ne mammastit siellä hilavitkuttelee. Onko ees missään muualla enää naisten vuoroja?)
- Yleisurheilijat ja lentopalloilijat (Jokaisen pikkukylän hittilajit, jos ei ole salilla autiota, niin sitten siellä on armoton kuhina yu-lapsia tempomassa.)
Juu ei ollu tarkotuskaan olla hauska, nää on vaan ihan tosijuttuja. Vähän kyyninen pitää aina olla. :D Vertailuks, että olen tuolla enemmän kotonani kuin lähikaupungin Naistenhienostokeskuksessa, joka imi mut ihan kuiville. Sain sieltä sen sopivan alkusysäyksen lajiin, mutta sinne en enää palaa. :urjo: Ai niin, plussaa vielä kunnan jumpat, 2 e/kerta. Tosin, en ikinä ehdi niihin. Siel on joku LesMills-kopio PumppiTreeni voimatangolla...vois joskus koittaa. :dance: