kerkeekö ojentaja palautua jos treenaa ja hiihtää

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pete
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
niin tuli mieleen kun olen yrittänyt treenata että sais paksummat käsivarret, käyn salilla 2-3 kertaa viikossa ja treenaan joka kerta hauis/ojentajat ja sitten päivät jolloin en ole salilla niin käyn hiihtämässä 20km lenkin ja se käy aika kovasti ojentajille. kun lihas kerran levossa kasvaa niin onko tuo sitten jo liikaa työtä ojentajille?

Mitähän muuta salilla treenaat kun käsiä? Pelkästään käsiä treenaamalla et pitkässä juoksussa saa aikaiseksi yhtään mitään.

kyllä tulee kaikki muutkin kehon osat treenattua mutta olen nyt huolissani vain ojentajista sillä ne saavat aika paljon työtä tuon hiihtämisen takia.

No miltä susta itestä tuntuu?

No siis ei se lihaskasvu optimaalista ole jos tulee noin paljon muuta kuluttavaa työtä sille. Ennemmin pitkä hiihtolenkki polttaa lihasta kuin kasvattaa sitä. Eli jos se ojentajan koko on se tärkein, kandee vähentää sitä hiihtämistä. Jos taasen on vain siistä palautumisesta huolissaan, niin jättää yhden puntin vähemmälle tai jotain.

Mikäli reenaa ojentajia niin, että reenistä on jotain hyötyä oikeasti, ei välipäivinä tule mieleenkään tehdä 20km hiihtolenkkejä. Tai voihan sitä yrittää, mutta ainakin sauvat voit mun puolesta jättää kotio, turha niitä mukaan on koristeiks ottaa. Tämä siis massahakuisen reenin jälkeen.

Voimanhankitaan painottavien reenien jälkeen teen ite sillon ja tällön palauttelevana rentoja hiihtolenkkejä, mutta siltikin lepopäiviä täytyy pitää.

Kokeile jaksottamista?

Suositut

Back
Ylös Bottom