Kenties Maailman TYHMIN kysymys!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mikko84
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Jos ohjelmassa lukee esim:

Kyykky: 4 sarjaa (12,8,6,3)

Niin kun pitää tehdä ensiksi 12 kertaa, sitten 8 kertaa jne.
Pitääkö painoja muutella välillä esim. 12 ja 8 välillä?

Ja toiseksi mistä tietää paljon laittaa painoiksi? Positiiviseen loppuun asti (12 kertaa) olevat painot vai?

Pitää muistaa, ettei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä.

Joo pitää

Lisäät painoja seuraavaan sarjaan, joilla luulet/tiedät saavasi esim. 8 jne.

Ja toiseksi mistä tietää paljon laittaa painoiksi?

No veikkaa, ei se nyt niin tarkkaa ole....

No mitäs esim. sitten kun rykäsee penkistä sen 12 juuri ja juuri ja kelailee mielessä että "kyllä toi sama vielä 8 kertaa menee) mut tulos jääkin 6:een, ei kai se vaarallista ole? :)

Joku viisaampihan sitä sanoi joskus, että ei se lihas "tiedä" montako toistoa oli tarkotus tehä...pääasiahan on tuleee hyvä tuntuma ja lihas kasvaa...ja tottakai toistomäärillä on merkitys...mutta ei se vakavaa ole jos joskus ei se aiottu toistomäärä tulekkaan!!

pakkotoistoja peliin. jos itelläni jää toistot selvästi alle tavotteen niin tekee pari pakkoa päälle. tosin kyykyssä hieman hankalampaa tuo.

ja kannattaa myös pitää salivihkoa mukana mihkä merkkaa millä painoilla se sarja on just ja just mennyt. seuraavaan kertaan lisää vaikka 5kg samaan sarjaan. (tai paljon kenelläkin kehitys on..:)

Tota joo... ainaki ite oon saanu sellasen käsityksen et pakkotoistot ei ole pakollisia niinku kaikki aina sanoo et 'se viiminen toisto on tärkein, joka jää vajaaks!'. Viisaammat voi korjata.

Originally posted by pek
'se viiminen toisto on tärkein, joka jää vajaaks!'

Viisaudesta en tiedä, mutta minusta kannattaa se viimeinen toisto joka jää vajaaksi jättää tekemättä...
Riippuu tietenkin tavoitteista, mutta itse olen noin tehnyt ja hyvin toimii.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom