Kenneth Tallqvisti kärynnyt.

BCAA-valmisjuoma -40%
Status
Viestiketju on suljettu.
neutraali sanoi:
Aijjaa no ihme ettei mies sitä itse korjannut, no enivei pirun lahjakas sälli joita on kuitenkin todella harvassa, se oli minun pointtini.

Näin on. Kyllä natunakin aika pitkälle pääsee ku jaksaa uskoa omaan tekemiseensä.
Valitettava totuus on kuitenki voimanostossa se että ei yleisessä sarjassa maailmalla natut juhli... =(

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Nää 200kg penkkikeskustelut menee aina ihan käteen, koska porukka ei tunnu tajuavan mistään mitään. Ihan kiva, että näitä keskusteluja sävyttävät aina alle 100kg kaverit, jotka eivät penkkaa lähellekään 200 kiloa, joten kukaan muukaan ei siihen pysty natuna, eikä varsinkaan "helpohkosti". Kyllä aika monen natupenkki alkaa lähentelemään/olemaan 200kg, jos omaa massaa saa olla 120kg+. Jos ei ole asennetta ja halua nostaa sitä omaa massaa 120 kilon lukemiin ja penkata 200 kiloa, niin sitten voisitte pitää sormenne pois näppikseltä tässäkin thredissä. 200kg onnistuisi varmasti yllättävän monelta 120+ -kilosena ja penkkiä treenanneena.
Koittakaa nyt tajuta niitten pluskaloreiden vaikutus. Onko se niin helvetin vaikeata?

Joko sitä on syntyään vahva tai sitten ei. Näille hyvät geenit saaneille se varmasti on helppon työn takana nostaa 200kg, mutta ei niille jotka omaavat paskimmat mahdolliset geenit!

Insane sanoi:
Olen tavannut niin lahjakkaan tyypin jonka kans käytiin salilla 5kk. Hän oli 172cm ja 115kg ja ei ollut harrastanut voimailua aikaisemmin, eka kerta salilla tuli 120 penkistä ja 5kk myöhemmin 190kg. Eli miksi ei tulis 200 tai enemmän ?Ja meitä testattiin....
Hän jäi vielä istumaan, mä pääsin pois.

Testattiin, siis linnassa vai? Tuskinpa ADT on teitä käynyt linnassa testaamassa, eiköhän siellä kusta purkkiin ihan muusta syystä. Tulokseen sen enempää kantaa ottamatta..

kyllä linnassakin douppingtestejä tehdään! en tiedä ketä tekee mutta tehdään.

Raven sanoi:
Katsokaa kaikki ulos, lehmä lentää.
:jahas:
:lol2: :lol2:

peklo sanoi:
no antaa tän olla, pääasia että itse tiedän olevani 100% natu ja tulen vielä nostamaan sen 300kiloa natuna, muuten en tarkoittanu pilkata ketään tai muutakaan, sanoin vaan että minulle tuon painon nostaminen on ollut helppoa=) takaisin aiheeseen, mistä talle narahti? tietoa?

Mun mielestä 300kg on ihan helppo :rock:

eipä tähän muutakuin :itku:

nimim. mies joka tuskin koskaan tulee nostamaan yli 130kg...
mutta, eipä tuolla väliä, pääasia että treenaaminen on hauskaa ja kehitystä tapahtuu :)

Kipi I sanoi:
Joko sitä on syntyään vahva tai sitten ei. Näille hyvät geenit saaneille se varmasti on helppon työn takana nostaa 200kg, mutta ei niille jotka omaavat paskimmat mahdolliset geenit!

:offtopic:
uli uli paskat geenit ja pyh...Uskon että jos omistaudut treenamiselle ja päättät että se penkki on vaikka 5-10v päästä 200kg. Syöt, nukut ,treenaat penkkiä hullun lailla sekä teet sitä avustavia apuliikkeitä niin voin olla melkein varma että 200kg työnnät, jos et niin aika lähellä ollaan kuitenkin tätä tulosta. Kyrsii yleensäkkin sellainen asenne että "ei minulla ole mitään mahdollisuuksia kun on niin huonot nämä geenit" ja annetaan vähän niin kuin jo periksi, eikä kokeilla että mihin ne rahkeet riittää ja mihin asti todellisuudessa niillä geeneillä päästään.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Krago sanoi:
uli uli paskat geenit ja pyh...Uskon että jos omistaudut treenamiselle ja päättät että se penkki on vaikka 5-10v päästä 200kg. Syöt, nukut ,treenaat penkkiä hullun lailla sekä teet sitä avustavia apuliikkeitä niin voin olla melkein varma että 200kg työnnät, jos et niin aika lähellä ollaan kuitenkin tätä tulosta. Kyrsii yleensäkkin sellainen asenne että "ei minulla ole mitään mahdollisuuksia kun on niin huonot nämä geenit" ja annetaan vähän niin kuin jo periksi, eikä kokeilla että mihin ne rahkeet riittää ja mihin asti todellisuudessa niillä geeneillä päästään.

Itse en omista geeneistäni tiedä, mutta sen tiedän, että meikäläisen olkapäällä ei 200kg liikkuisi vaikka muuten olisikin mahdollista. Olkapää kun tykkään huonoa jo kun mennään yli 70kg:n. Tosin, pikkuhiljaa on paranemaan päin, mutta tuskin ikinä tulee olemaan täydellisessä kunnossa. Itse olen siksi katsonut realistiseksi tavoitteeksi 130kg ja sen yli ei ole hirveätä hinkua edes pyrkiä, kun ei kuitenkaan huvita paikkoja hajoittaa.

Tässä threadissa taisi kuitenkin olla kyse erään maamme kärkikastiin kuuluvan voimanostajan kärystä, eikös.

Vänkäys natu200penkkieijoomäenainakaanmistäsätiiätdenimpellenatumukajne jne jne jne -jutut ei kuulu tähän ketjuun.

ai sorry, meni varmaan se testo homma ohi, eikä tarvii tietää että mitä laatua( en ymmärrä kumminkaan) ja neutraalille: en aio pitkään paidalla nostaa=)onko muuten tietoa myöntikö talle itse käytön?

S225T sanoi:
Tässä threadissa taisi kuitenkin olla kyse erään maamme kärkikastiin kuuluvan voimanostajan kärystä, eikös.

Vänkäys natu200penkkieijoomäenainakaanmistäsätiiätdenimpellenatumukajne jne jne jne -jutut ei kuulu tähän ketjuun.
:offtopic: Miksi sulla on avas aina noita chinejä :)

fullpower sanoi:
Kuinkas tämän sitten toteutat? helpommin sanottu kuin tehty. Toki kuulostaa erittäin yksinkertaiselta ,mutta toteutus onkin sitten niin kinkkinen homma ettei siihen kukaan rupea.

Tuosta ei voi olla kuin samaa mieltä.

Sumppari sanoi:
Tätä on mielestäni yritetty koko 70 ja 80 luku. Ainakaan noin ~20 vuodessa se ei tuonut lisää katsojia. Liittoja oli yksi, ei penkkipaitaa, nostajilla painitrikoot ja polvenlämmittimet tai niitä vastaavat siteet.

Nykyisin on enemmän saliharrastajia, joten potentiaalisia katsojiakin on enemmän. Eipä myöskään ole mikään laji tainnut nousta huippusuosioon muutamassa vuosikymmenessä.

Harmillista tai ei tuo käryäminen, niin periaatteessa se on oikein...

Syököhän paljon motivaatiota kärytä tuolla tasolla? Varmaan vähän aikaa hermottaa ja sit laitetaan ammattilaiseksi siirtyminen pikkuhiljaa käyntiin... :)

Pari kertaa olen nähnyt kyseisen hemmon salilla treenaamassa ja molemmilla kerroilla vetänyt kohtuu isoja romuja maasta. Yritä nyt siinä sitten keskittyä omaan treeniin ko koko sali tärisee. On se niin iso kaveri, että siinä pieni kynäniska tuntee ittensä vielä pienemmäksi :D

On pitkiä ihmisiäki yli 220cm ja pieniä alle 100cm ja siinä välissä me kaikki muut. Näin on voimien kans samalla lailla, on tosi heikkoja ja pysyy heikkona ottais vaikka mitä. Ja sitte nämä jotka on vahvoja jo alusta, olen 30 vuotta kiertänyt saleja ja nähnyt paljon mutta en vielä lentäviä lehmiä. :wanha:

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Krago sanoi:
:offtopic:

Lue tuosta alhtaalta äläkä itke!

Insane sanoi:
On pitkiä ihmisiäki yli 220cm ja pieniä alle 100cm ja siinä välissä me kaikki muut. Näin on voimien kans samalla lailla, on tosi heikkoja ja pysyy heikkona ottais vaikka mitä. Ja sitte nämä jotka on vahvoja jo alusta, olen 30 vuotta kiertänyt saleja ja nähnyt paljon mutta en vielä lentäviä lehmiä.

olen aina halunnut sanoa viimeisen sanan.
:lukko:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom