Kenneth Tallqvisti kärynnyt.

BCAA-valmisjuoma -40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Sumppari sanoi:
En väitä vastaan siinä, että järjestelyt olisivat optimaaliset, mutta että viestilläsi olisi minkäänlaista mielipidearvoakaan, varmaan kerrot sen, minkälaiset järjestelyt vetäisivät yleisöä?

Siinä on vaarana, että menee varustetaisteluksi. Yksinkertaistaen varusteet pois, vähemmän liittoja (yksi jossa testataan ja yksi jossa ei testata) ja samat vaatimukset suoritustekniikkaan.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
jpm sanoi:
- - Sitten sanotaan vielä, että on se hyvä että nostajat käryää mennen tullen ja samalla penkataan itse 100kg ja parhaimillaan vielä kuurin tai parin jälkeen. Se on helppo sanoa, kun ei tiedä asiasta vittuakaan.

Kerrohan mulle miten nuo kaksi asiaa liittyvät yhteen? Jos on olemassa kilpailuliitto, jossa on selvät säännöt doping-pykälineen niin ihan turha siitä on mussuttaa, kun käry käy.

Toinen puoli näissä väittelyissä on sääntöjen rikkojien ja huijareiden puolustajia joiden vahvin argumentti tuntuu olevan: "Mutku muutkin käyttää" ja toinen puoli "jeesustelijoita, jotka ei ymmärrä hevon vittuakaan yhtään mistään".

En henkilökohtaisesti kannata erillisiä roina- tai natuliittoja, vaan niin tiukkaa testisysteemiä, ettei ketään yksinkertaisesti voi roinata käryämättä. En tiedä onko tämä mahdollista - toivottavasti joskus.

*jpm odottaa yleistä hautaamistaan pakkiksella* :D

Mä kyykkään sut kuuhun tänään salilla :D

peklo sanoi:
no on se perkele, nostan natuna yli 200 kiloa ja mielestäni se on ollut helppoa(saavutettu 3 vuoden treenillä) en tiedä kuinka muilla mutta minulla penkin nostaminen tai muiden liikkeiden nostamine/vetäminen on helppoa ja nopeasti tulosta tuottavia, näin meillä päin, vai onko se vaan niin että kaikki ketkä nostaa enemmän kuin itse on roinaaja?

just ja mä nostin 16-vuotiaana 200kg, selkä kaarella ja merkistä 160kg,painoin silloin 78kg.Silloin ei hormooneista tiedetty mitään,mutta ei kyllä puhuttakaan, että mä olen natu, mä en käytä mitään.Silloin ei vaan tiennyt mistään hormooneista mitään eikä paidoista, ja tästä on aikaa 16 vuotta taaksepäin.
Oi niitä aikoja....

Maza sanoi:
Laitetaanpa vähän toista näkökulmaa. Mielestäni kuka vain voi ottaa 200 penkistä naturaalina. Se vain on ihan tuolta omasta pääkopasta kiinni.
Tähän voin sanoa aivan huoletta että :anssi:
Kipi I sanoi:
Kerro miten mä saan 200 penkistä natuna?
Valitettavasti sinulla ei enään tule olemaan siihen ikinä mahdollisuutta, sinullahan oli jo niitä settejä takanapäin :) ;)

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Kuinkas tämän sitten toteutat? helpommin sanottu kuin tehty. Toki kuulostaa erittäin yksinkertaiselta ,mutta toteutus onkin sitten niin kinkkinen homma ettei siihen kukaan rupea.

darvinisti sanoi:
Siinä on vaarana, että menee varustetaisteluksi. Yksinkertaistaen varusteet pois, vähemmän liittoja (yksi jossa testataan ja yksi jossa ei testata) ja samat vaatimukset suoritustekniikkaan.

peklo sanoi:
no on se perkele, nostan natuna yli 200 kiloa ja mielestäni se on ollut helppoa(saavutettu 3 vuoden treenillä) en tiedä kuinka muilla mutta minulla penkin nostaminen tai muiden liikkeiden nostamine/vetäminen on helppoa ja nopeasti tulosta tuottavia, näin meillä päin, vai onko se vaan niin että kaikki ketkä nostaa enemmän kuin itse on roinaaja?
Maaimanmestarin on helppo heittää tällaisia kommentteja, muista kuitenkin että olet harvinaisuus.

200 penkki ei ole helppo nakki roinaajallekkaan, ei todellakaan, tiedän sen koska olen niin monen roinaajan reenejä sivusta seurannut ja lahjattomia he tuskin ovat kun lihasta kuitenkin löytyy enemmän ku laki sallii :D eli jotkut saa natuna 200 jotkut roinan kans, mutta SUURINOSA ei tule saavuttamaan sitä koskaan.

Commando sanoi:
just ja mä nostin 16-vuotiaana 200kg, selkä kaarella ja merkistä 160kg,painoin silloin 78kg.Silloin ei hormooneista tiedetty mitään,mutta ei kyllä puhuttakaan, että mä olen natu, mä en käytä mitään.Silloin ei vaan tiennyt mistään hormooneista mitään eikä paidoista, ja tästä on aikaa 16 vuotta taaksepäin.
Oi niitä aikoja....

Mä sainkin 10 vuotta sitten kesällä 45 kiloisen hauen mato-ongella!!11. Eikös tää ollutkin kusemiskilpailu?

*nauraa kippurassa*

Kaksi sivua siihen meni, että keskustelun ydin on taas "200kg natuna vaiko ei"!
:lol2:

peklo sanoi:

Onneksi olkoon! Sua on lyöty kunnon geeneillä, ku miehellä 18 lasissa 178/125 ja ilman droppia 200 penkistä paperia. Tuommosia kavereita kasvaa 1/100.000 ihmistä.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mike sanoi:
Mä sainkin 10 vuotta sitten kesällä 45 kiloisen hauen mato-ongella!!11. Eikös tää ollutkin kusemiskilpailu?

Mike: Etkö ymmärtänyt asian pointtia? Et tainnut ymmärtää ,mutta mieti sitä mitä tarkoitin.

Toiseksi se juttu on tosi.Haluatko tietää paljon nostin 12vuotiaana, päivää ennen kun täytin 13.

Dragon sanoi:
Kerrohan mulle miten nuo kaksi asiaa liittyvät yhteen? Jos on olemassa kilpailuliitto, jossa on selvät säännöt doping-pykälineen niin ihan turha siitä on mussuttaa, kun käry käy.
Kommenttini ei mitenkään liittynyt sinuun eritoten, mutta aina se suurin suun soitto noissa jutuissa tuntuu tulevan sieltä missä sitä rautaa vähiten nousee. En sano, että tämä sun kohdalla pitäisi paikkaansa. Enkä minä nyt haluakkaan sanoa, että se on oikein roinata, mutta turha kai sitä on kuvitella, että muut siellä palkintopallilla seisovat ovat ne raudat ilman terästettyä kaurapuuroa nostaneet. Liiton sääntöjä ja käytäntöjä en eri maista tiedä, mutta jotenkin tulee mieleen, että Suomi puukottaa muita maita enemmän urheilujoitaan selkään testaamalla niitä jotain ihan älyttömiä määriä harjoituskaudella. Ehken niin tehdään muissakin maissa, sitä en tiedä.

Dragon sanoi:
Toinen puoli näissä väittelyissä on sääntöjen rikkojien ja huijareiden puolustajia joiden vahvin argumentti tuntuu olevan: "Mutku muutkin käyttää" ja toinen puoli "jeesustelijoita, jotka ei ymmärrä hevon vittuakaan yhtään mistään".
Mutta sehän on vain kylmä tosiasia. Itse en jaksa puhtaaseen huippu-urheiluun uskoa, vaikka se niin hieno ajatus onkin.
Jääköön tämä jauhaminen tähän, en jaksa taistella viisaampieni kanssa. :) Jatketaan vaan punppailua ja nostellaan rautoja siinä toivossa, että joskus tulisi vahvaksi.

Dragon sanoi:
Mä kyykkään sut kuuhun tänään salilla :D
Mutta hei! Ethän sä ees tehnyt jalkoja!? :D

darvinisti sanoi:

Tätä on mielestäni yritetty koko 70 ja 80 luku. Ainakaan noin ~20 vuodessa se ei tuonut lisää katsojia. Liittoja oli yksi, ei penkkipaitaa, nostajilla painitrikoot ja polvenlämmittimet tai niitä vastaavat siteet. Käryistä ei johdu, kun niitä ei 70 luvulla edes tullut :)

no antaa tän olla, pääasia että itse tiedän olevani 100% natu ja tulen vielä nostamaan sen 300kiloa natuna, muuten en tarkoittanu pilkata ketään tai muutakaan, sanoin vaan että minulle tuon painon nostaminen on ollut helppoa=) takaisin aiheeseen, mistä talle narahti? tietoa?

peklo sanoi:
no antaa tän olla, pääasia että itse tiedän olevani 100% natu ja tulen vielä nostamaan sen 300kiloa natuna, muuten en tarkoittanu pilkata ketään tai muutakaan, sanoin vaan että minulle tuon painon nostaminen on ollut helppoa=) takaisin aiheeseen, mistä talle narahti? tietoa?
Eihän täällä moni ole suoraan sua Vastaan ollutkaan ettetkö natu olisi, niin miks vielä mesoat? Talle kärähti testosta, sehän lukee jo eka postissa, vai pitääkö sekin tietää että mistä testosta. 300 menee varmasti kun opit kunnon hyödyn ottamaan paidasta ja pysyt terveenä, mutta siihen menee aikaa ellei tule uusia vielä enemmän auttavia paitoja ja niitähän tulee :)

200 ilman roinaa onnistuu

Olen tavannut niin lahjakkaan tyypin jonka kans käytiin salilla 5kk. Hän oli 172cm ja 115kg ja ei ollut harrastanut voimailua aikaisemmin, eka kerta salilla tuli 120 penkistä ja 5kk myöhemmin 190kg. Eli miksi ei tulis 200 tai enemmän ?Ja meitä testattiin....
Hän jäi vielä istumaan, mä pääsin pois.

Insane sanoi:
eka kerta salilla tuli 120 penkistä ja 5kk myöhemmin 190kg. Ja meitä testattiin....

Katsokaa kaikki ulos, lehmä lentää.
:jahas:

Insane sanoi:
Olen tavannut niin lahjakkaan tyypin jonka kans käytiin salilla 5kk. Hän oli 172cm ja 115kg ja ei ollut harrastanut voimailua aikaisemmin, eka kerta salilla tuli 120 penkistä ja 5kk myöhemmin 190kg. Eli miksi ei tulis 200 tai enemmän ?Ja meitä testattiin....
Hän jäi vielä istumaan, mä pääsin pois.
Ei kai täällä kukaan ole väittänytkään etteikö se onnistuisi, mutta harvasssa ne silti on. Tässä sinun tarinassasi yhdyn kyllä ravenin kommenttiin 100%.

neutraali sanoi:
Maaimanmestarin on helppo heittää tällaisia kommentteja, muista kuitenkin että olet harvinaisuus.

200 penkki ei ole helppo nakki roinaajallekkaan, ei todellakaan, tiedän sen koska olen niin monen roinaajan reenejä sivusta seurannut ja lahjattomia he tuskin ovat kun lihasta kuitenkin löytyy enemmän ku laki sallii :D eli jotkut saa natuna 200 jotkut roinan kans, mutta SUURINOSA ei tule saavuttamaan sitä koskaan.

Eikäs peklo oo ME-mies? Ei maailman mestari... Junnuillehan ei MM-kisoja pelkässä penkissä IPF-puolella edes ole. Ihme juttu sekin...

Hissi sanoi:
Eikäs peklo oo ME-mies? Ei maailman mestari... Junnuillehan ei MM-kisoja pelkässä penkissä IPF-puolella edes ole. Ihme juttu sekin...
Aijjaa no ihme ettei mies sitä itse korjannut, no enivei pirun lahjakas sälli joita on kuitenkin todella harvassa, se oli minun pointtini.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom