Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jpm sanoi:Puhdas urheilu lienee yhtä todennäköistä tollasissa raudoissa kun Matti Nykänen selvinpäin juhannuksena.
häh?pori1980 sanoi:heti vaan banni tai viesti/tredin poisto
jpm sanoi:En kyllä ymmärrä näitä kommentteja. Itseäni harmittaa käry, komeaa katsottavaa noiden isojen miesten isojen rautojen nostot livenä. Puhdas urheilu lienee yhtä todennäköistä tollasissa raudoissa kun Matti Nykänen selvinpäin juhannuksena.
siis naturoina200juupasmikseinoeijopa300power keskusteluille.Tiedz sanoi:häh?
Hohoho...näähän on just parhaita :lol2:pori1980 sanoi:siis naturoina200juupasmikseinoeijopa300power keskusteluille.
darvinisti sanoi:Nykyiset kisajärjestelyt erityisesti voimanostossa ovat naurettavia, joten ei ihmekään, ettei ole yleisöä.
Mike sanoi:Jokaisen hehkuttajan kannattaa eka nostaa se 200 ilman paitaa ja kertoa sitten miten helppoa oli. Voin sanoa, ettei se kovin helpolla tule, oli sitten käytössä mitkä menetelmät vain. Kyllä siihen duunia pitää tehdä, eikä se tosiaankaan millään tahdonvoimalla tule.
Sumppari sanoi:Taas päästiin näköjään suosikkiaiheeseen, saako 200Kg natuna penkistä.
Nyt puhutaan asiaa. Sanalla sanoen vituttaa tuo ainainen mussutus, että "kyllä minäkin jos roinaisin" jne. En sano, että 200kg ei natuna voisi penkata, varmasti voi. Ajan kanssa. Sitten sanotaan vielä, että on se hyvä että nostajat käryää mennen tullen ja samalla penkataan itse 100kg ja parhaimillaan vielä kuurin tai parin jälkeen. Se on helppo sanoa, kun ei tiedä asiasta vittuakaan.Mike sanoi:Jokaisen hehkuttajan kannattaa eka nostaa se 200 ilman paitaa ja kertoa sitten miten helppoa oli. Voin sanoa, ettei se kovin helpolla tule, oli sitten käytössä mitkä menetelmät vain. Kyllä siihen duunia pitää tehdä, eikä se tosiaankaan millään tahdonvoimalla tule.
Nyt taidat olla asian ytimessä.peklo sanoi:onko se vaan niin että kaikki ketkä nostaa enemmän kuin itse on roinaaja?
peklo sanoi:no on se perkele, nostan natuna yli 200 kiloa ja mielestäni se on ollut helppoa(saavutettu 3 vuoden treenillä) en tiedä kuinka muilla mutta minulla penkin nostaminen tai muiden liikkeiden nostamine/vetäminen on helppoa ja nopeasti tulosta tuottavia, näin meillä päin, vai onko se vaan niin että kaikki ketkä nostaa enemmän kuin itse on roinaaja?