kenkien/vaatteiden tilaus usasta

Ja noita ei ihan joka liikkeessä myydäkkään niin tulisi sulle kohtuuttomasti vaivaa.

Eli kyseessä siis metsästysjousi.

Mä teen itseasiassa niin, että mä tilaan ebaystä pari juttua hotelliin odottamaan mua, kuten turvaistuimen ja navin. Tuon ne sitten Suomeen tullessani ja säästän noin 300€ verrattuna siihen, että ostaisin ne Suomesta. Jenkeissä on nyt alennusmyynti!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä teen itseasiassa niin, että mä tilaan ebaystä pari juttua hotelliin odottamaan mua, kuten turvaistuimen ja navin. Tuon ne sitten Suomeen tullessani ja säästän noin 300€ verrattuna siihen, että ostaisin ne Suomesta. Jenkeissä on nyt alennusmyynti!

Muistathan maksaa tullit niistä kun tulet Suomeen jos menee rajojen yli ;)

Juuri äsken UPS toi töihin koetilauksen JcPenneyltä. Paketissa on tilatut tavarat, kotona sitten näkee, meneekö farkuista nappi kiinni tai roikkuuko paidan helma polvissa. Laskuun ei oltu lisätty toimituskuluja ja summa jäi täten verorajan alle. Paketti oli lähetetty jenkeistä toissapäivänä.

Lähinnä olen ajatellut ruveta tilaamaan tuolta pojalle vaatteita, on esim. todella edullisia farkkuja ja paitoja. Pojalle on myös helpompi ostaa vaatteita kokeilematta, kun ei ole tällainen läskimaha kuin isänsä.

Meikä tilas täältä www.karmaloop.com, paketti saapui alle viikossa. AINUT iso miinus oli joku DHL:än tullivakuuspalkkio! Nosti kuluja 15€, olin jo kyllä varautunut tulleihin mutta en kyllä tuommoiseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom