Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Timba79 sanoi:Powerhousun tietysti, niin pienimunainen mies ei kovin pahaa jälkeä pystyisi tekemään. ;)
Mutta mehän sovittiin, ettei puhuta kellekään omista (homosteluun sopivista) varustuksistamme.Powerhousu sanoi:Mutta mehän sovittiin, ettei puhuta kellekään omista (homosteluun sopivista) varustuksistamme.
Näin muuten aika mielenkiintoista unta kun joku mies yritti ampua minut ja mä ammuin tietenkin takasi. Kun patit loppui niin päädyttiin sekstaamaan ja mä olin homomies ja seksi oli aivan jumalaista (mitähän Freud tähän sanoisi...) . Harmi kun heräsin ennen kuin selvis miltä se miehen orkku tuntuu. Jos mä olisin mies niin olisin kyllä homo tai vähintään bisse :D .Eugen sanoi:Three words. Johnny Depp.
Kohta on threadit kenen miehen haluisit hakata raiskata tyyliin Oz? Tai kenen miehen raiskaamaks haluisit tulla tyyliin syvä joki (squeel like a pig)? Taikka Ketä pitäisit Silence of the Lambs "It places the lotion in the basket" tyyliin montussa kellarissasi? Siihen vastaisin, et Teuvo Loman. Sitten vaan peilin eteen keikistelemään vehkeet haarojen välissä: Would you fuck me? I'd fuck me. I'd fuck me hard.