Kenen julkkiksen kanssa tappelisit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SIC-
  • Aloitettu Aloitettu
Jos saisit vapaasti valita, niin kenen julkkiksen kanssa ottaisit matsia? Tappelu olisi jonkun baarin parkkipaikalla lauantai-iltana ja se käytäisiin siihen asti, että toinen olisi tajuton tai luovuttaisi suullisesti. Ei olisi mitään aikarajoja tms. vaan tappelu kestäisi niin kauan kunnes voittaja olisi selvillä.

Itse tappelisin Justin Bieberiä vastaan. Saatana naisetkin kuolaa Bieberiä ja se saa varmaan vuodessa enemmän pesää kuin minä koko elämässäni ja vielä naisilta jotka eivät vilkaisisikaan minuun. Puhumattakaan tällaisista jutuista. Inhoan tuota räkänokkapentua ja tiedän, että olisin sankari monen silmissä jos löisin Bieberin nenän poskelle. Bieber on myös minua niin paljon pienempi ja heikompi, että voitto olisi varma. Tietenkin Bieberillä olisi punchers change joten minun pitäisi olla tarkkana. Tosin tuskin tuosta räkänokkapennusta olisi vastusta minulle ilman entouragea.

1646545.jpg

Mitenkä muut, kenen kanssa tappelisitte?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä haluisin ottaa matsii Mustan Barbaarin kanssa. AKA helvetin ärsyttävän oloinen jätkä. Vois pistää sen Prinssi Yusufin siihe samaan aikaan, ettei olis ihan liian helppoa.

Ei vittu, tää ois selkee.
1378409556000-Screen-Shot-2013-09-05-at-23110-PM.png

E. Saisko tappelussa potkia päähän toisen tiputtua, ja leikata mahdollisen munan irti linkkuveitsellä syöttäen sen ko. henkilölle tämän herätessä ?
E.2. Niille jotka ei tiedä,

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
En kenenkään. En tykkää tapella. Voisin tosin napauttaa muutaman etuhampaan pois, mikäli näitä piipertäjiä, robineja ja sun muita tulisi kiemurtelemaan eteeni.

Mä haluaisin painia Jutta Urpilaisen kanssa.Jutta on nyt ministerinä pikkasen pulskistunu ni meidän pitäs otta useampi hikinen sessio.

:lol2: Sori nyt vaan mut toivottavasti tää ketju on tosi huono läppä tai sit vaan kauheaa katkeruutta ja peppukipeyttä :D

En mä tappelis kenenkää kanssa.

Ehdottomasti äiti Teresan:

a: voittaisin varmasti
b: olis metka näky kun se lentäis huiveineen kanveesiin

mutta onkos se perkele enää hengissä?

Matti Nykänen tuli ensimmäisenä mieleen.
Masa taitaa nykyisin pyöriä täällä päin niin tiedä vaikka tuo toteutuisi lähiaikoina

Alexander Seminin kanssa
[video=youtube_share;VDRCpN4OMpM]http://youtu.be/VDRCpN4OMpM[/video]

Ehdottomasti äiti Teresan:

a: voittaisin varmasti
b: olis metka näky kun se lentäis huiveineen kanveesiin

mutta onkos se perkele enää hengissä?

Äiti Teresa rökittäis sut koska paavi ja kardinaalit puuttuis peliin.Sulla pitäs olla varikolla joukko paljasperseisiä pikkupoikia,jotka ratkaisevalla hetkellä juoksis areenan ohi.Paavi ja kardinaalit syöksyis niiden perään ja sä löisit Teresan tonttiin niin että luut pölisis.

:lol2: Sori nyt vaan mut toivottavasti tää ketju on tosi huono läppä tai sit vaan kauheaa katkeruutta ja peppukipeyttä :D

En mä tappelis kenenkää kanssa.

Aina löytyy syy itsestään jos tekisi mieli lyödä jotain? Miks mä oisin esim barbaarille kateellinen, katkera tai peppukipeä? Sehän on saatana naapuri :D

Tässä Lawless:ia katsellessa tuli mieleen että voisin ottaa matsin Tom Hardyn kanssa. Turpaanhan siinä tulisi mutta tykkään tyypistä niin näkisimpä kasvokkain ainakin ja voisin heittää paskaa läppää sille.

Jollain toisella hetkellä kysyttäessä varmaan vastaisin erilailla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom