Kenellä on ollut Weiderin voimajousi?

Baldrick sanoi:
Mulla ei valitettavasti oo voimajousta vaan vielä legendaarisempi treenausväline. Sain sen kaverilta joululahjaksi muutama vuosi sitten, oli löytäny kirpparilta.

Vehje on sellanen missä on neljä jousta päällekkäin, pituus noin puoli metriä. Jouset kiinnittyvät molemmista päistään puisiin kahvoihin. Vehje on oikeesti hyvä, sillä voi treenata lähestulkoon mitä vaan kun vähän soveltaa.

Tällainen värme ali aikoinaan itselläkin,neljällä jousella ja punaisilla puu kahvoilla:rock: .Jouset on nyttemmin uusiokäytetty ihan eri tarkoitukseen.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itseltäni myös kyseinen vempele löytyy, jokaisellahan tommonen on ;PD mutta sen käyttöaktiivisuus onkin sitten kokonaan eriasia.
 
Jos tuo on sellainen mitä minä luulen niin yksi tuttuni sai tuommosen leukaansa ja meni alahammas ylähuulesta läpi... :D
 
Tama jousi !!
isi ei sita mulle ostanu, ja olis ottanu pois jos olisin sen itse ostanu.

Se sano mulle etta otat kuitenkin sen kouluun mukaan, on kuulemma yhta vaarallinen kuin poliisien kumipamppu. Nyt 15 vuoden paasta alko taas vituttamaan. Eli kertokaa nyt:

Mika on toistoissa ennatys ?
Mika on toistoissa ennatys, kannissa ?
Oletteko ikina lyoneet silla ketaan, toimiiko, onko vaarallinen ?
 
jaaa-a. äsken ostin laitteen ja hyvältä tuntuu. wrangelta tilasin ja joku alex-merkkinen. tänään tuli eka kertaa kokeiltua. eri liikkeitä tein 10:n sarjoissa. en oo ennätystä kokeillu, enkä kännissä. vaarallinen se ei ole. jos sillä lyö, antaa jousi pikkasen periksi, mutta täräyttää kivasti. tosin säkkiä kunnolla komautin niin ei se jousi kuitenkaan mitenkään liikahtanut. jäykkä on. paljonkohan on kilovastus?
 
Melkein hävettää tunnustaa, että mullakin on tämä vielä satunnaisessa käytössä, kun oon viime aikoina vain kevyesti jumppaillut kotona. Lähinnä rinnalle oon tuota tehny, kun pelkkä etunojapunnerrus ei oikein riitä. Painoja kyllä olisi riittävästi, mutta ei ole mitään penkkiä missä tehdä.
Pitäisi taas jostain kerätä motivaatiota lähteä salille jumppailemaan kovemmin.
 
No jotakuinkin samaa luokkaa sinun ikäsi kanssa.

Edit: Toden totta, ei se nyt niin kauhee karpaasi ollutkaan, sama kaveri VIELÄKIN kuvassa, hauis on kyllä kuitenkin, kuin vuoren huippu. Ja huippua tässä on se, että ko. laitetta myydään VIELÄKIN:

"Voima-Twister suorastaan p-a-k-o-t-t-a-a lihaksesi kasvamaan!
Se on yksi kaikkien aikojen suositumpia lihasten kehittämiseen tarkoitettuja välineitä. Sen avulla voit kehittää voimakkaammat käsivarret, leveämmät hartiat ja mahtavamman selän. Lihaskasvun edellytyksenä on, kuten aina, että samalla huolehdit lihaskasvulle välttämättömästä, riittävästä proteiinin saannista. Voima-Twisterin teho perustuu jatkuvaan vastukseen, jonka erikoisjäreä vieteri antaa koko harjoitusliikkeen alueella. Jo kahden viikon kuluttua voit tavallisesti huomata edistymisesi. Mukana täydellinen harjoitusohjelma."

Löytyy täältäkin :rock:
Mainoksen kundin hauis sai minut teinipoikana tilaamaan tämän voimatwisterin, tahtoi samanlaiset hauikset :)
Huvittaa välillä nämä wrangen mainoskuvat, kun osaa tuotteita mainostetaan 20 vuotta vanhoilla kuvilla. Mahtaakohan kuvassa oleva mies olla suomalainen vaiko jenkki ? Wrange voisi etsiä miehen laittaa kuvat hänestä tänä päivänä ja 20 vuotta sitten ! ;) Vieläkö on samanlaiset hauikset kundilla ?
 
O/ :hyper: löytyy löytyy! Iskän wanha vempelehän se oli. :D

Nappulana en saanut sitä paljoakaan puristettua ja nykyään menee pohjaan helposti.
 
Itelläki on jonkillainen voimajousi tuolla sängyn alla lojumassa. Kenties se P-A-K-O-T-T-A-A lihakset kasvamaan mutta taitaa silti olla parhaimmillaan pikkuveljen pamputtamisessa
 
Ooh, löytyy toki (tai ainakin pitäisi löytyä).

Tästäkö se onkin kiinni kun ei lihakset kasva, kun olen mennyt tuon ihmekapistuksen unohtamaan treeneistä. Täytyypä seuraavalla kerralla kun tulee vanhempien luona käytyä kaivaa tuo kapistus sängyn alta esiin ja putsata pölyistä. Rantakunto 2008 Here I come!
 

iis

Liittynyt
22.4.2024
Viestejä
1
multa kans löytyy kyseinen voima tivister weiderin aito alkuperäinen ja jäykkä on sillä treenailen noin kolme kertaa viikossa
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom