Kenellä on ollut Weiderin voimajousi?

niklas86 sanoi:
Katoin että hirveen kokonen mörkö siinä mainoksessa. Nyttemmin kun näin ton saman mainoksen ni se jäbähän on ihan kynis joka sillä flexailee.

.itut ole. Äijällä on kuvassa HIRVEE hanska. Hauis on sivustapäinkatsottuna ainakin joku 38 senttiä korkee möhkäle. Äijä on timmissä kunnossa, kuin mikä. Oli ainakin joskus kohta 20 vuotta sitten...:D
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tottakait tuollainen piti pentuna saada :hyper: Oli se vaan raskas silloin ja todellakin leuka oli vaarassa otteen lipsahtaessa.

Kuten äsken Monsi sanoin niin tuon pitää todellakin löytyä joka kodista :thumbs:
 
Tape sanoi:
.itut ole. Äijällä on kuvassa HIRVEE hanska. Hauis on sivustapäinkatsottuna ainakin joku 38 senttiä korkee möhkäle. Äijä on timmissä kunnossa, kuin mikä. Oli ainakin joskus kohta 20 vuotta sitten...:D

Siis kuinka vanha mainos se on? :hyper:
 
löytyy mullakin, mutta ei taida olla ihan tuo weiderin alkuperäinen malli. on muuten niin jäykkä ettei menny aluks kertaakaan (pari vuotta sitten sain sen). joululahjahan se oli ja maassa väänsin sitä polvea vasten koittaen kuinka jäyhä jousi on kyseessä. rippiristi lasketui väliin ja samalla oma ote löysäsi. risti irtosi ja meni solmuun :nolo: ..mutta tulihan sillä tehtyä kädenväätöä simuloivaa liikettä ja tekisin vieläkin joskus mutta kun on perskuta hukkaan mennyt :itku:
 
Isä toi joskus työmatkaltaan Venäjältä tuontapaisen vempulan. Paksu jousi, punaiset kahvat ja ihan saatanan jäykkä aitovenäläiseen tyyliin. Ei sille koskaan käyttöä tullut, muuten kuin pamppuna.
 
enolla oli! uhkas pätkiä minua sillä kun olin pieni..
on siis muistoja moisesta patukasta..ei osunu ikinä:D
 
Täältä löytyy jousi, lienee isoveljen peruja. En tiedä millä helvetillä se on kulkenut tänne mun kämppään. Kai maar se pakottaa lihakset kasvamaan ihan makaamalla tossa metrien päässä, koska koko ajan on lihaa tullut ja intin aikana kun olin erossa siitä, pienenin. Se on sätelyä.

Itellä on useimmin ollut niskavillat siellä jousien välissä kun on pelleillyt sen kanssa niskan takana humalassa.
 
niklas86 sanoi:
Siis kuinka vanha mainos se on? :hyper:

No jotakuinkin samaa luokkaa sinun ikäsi kanssa.

Edit: Toden totta, ei se nyt niin kauhee karpaasi ollutkaan, sama kaveri VIELÄKIN kuvassa, hauis on kyllä kuitenkin, kuin vuoren huippu. Ja huippua tässä on se, että ko. laitetta myydään VIELÄKIN:

"Voima-Twister suorastaan p-a-k-o-t-t-a-a lihaksesi kasvamaan!
Se on yksi kaikkien aikojen suositumpia lihasten kehittämiseen tarkoitettuja välineitä. Sen avulla voit kehittää voimakkaammat käsivarret, leveämmät hartiat ja mahtavamman selän. Lihaskasvun edellytyksenä on, kuten aina, että samalla huolehdit lihaskasvulle välttämättömästä, riittävästä proteiinin saannista. Voima-Twisterin teho perustuu jatkuvaan vastukseen, jonka erikoisjäreä vieteri antaa koko harjoitusliikkeen alueella. Jo kahden viikon kuluttua voit tavallisesti huomata edistymisesi. Mukana täydellinen harjoitusohjelma."
 
Tape sanoi:
Jo kahden viikon kuluttua voit tavallisesti huomata edistymisesi. Mukana täydellinen harjoitusohjelma."[/I]

Hei, ne on lisänny tuohon sanan tavallisesti, eli enää noissakaan mainoksissa ei valehdella päin naamaa :D Aika hurja laite olisikin jos sais kahdessa viikossa tuloksia..
 
Tape sanoi:
No jotakuinkin samaa luokkaa sinun ikäsi kanssa.

Edit: Toden totta, ei se nyt niin kauhee karpaasi ollutkaan, sama kaveri VIELÄKIN kuvassa, hauis on kyllä kuitenkin, kuin vuoren huippu. Ja huippua tässä on se, että ko. laitetta myydään VIELÄKIN:

Sitä minäkin, ei se mies niin iso ole, mutta hauis on aika suuri.
 
Mulla on ollut! Sain "perinnöksi" isältä joskus 10-vuotiaana. Sehän P-A-K-O-T-T-A-A lihakset kasvamaan. Kyllä sillä ainakin rintalihakset ja haukkarit saa kohtuudella treenattua.

Kaikkein eniten sitä tuli kuitenkin käytettyä ilkeydentekoon. Kun sitä vähän taivuttaa, niin voi napata kaverin tukan sinne jousien väliin. Se on kans hyvä, että tunkee sen mutkalle vaikka sängyn alle, ja päästää vapaaksi. Saattaa koko sänky kaatua.

Jos vääntelette kovaa, suosittelen käyttämään magnesiumia. Jos näpit lipsahtaa maksimiväännön aikana, se twisteri saattaa olla ikkunasta läpi tai sun leuassa!

Edit. Se mun malli on sellainen, jossa on sininen jousi, ja punaiset kädensijat. Ja se on todella jäykkä. Liekö aito weideri..
 
Mulla ei valitettavasti oo voimajousta vaan vielä legendaarisempi treenausväline. Sain sen kaverilta joululahjaksi muutama vuosi sitten, oli löytäny kirpparilta.

Vehje on sellanen missä on neljä jousta päällekkäin, pituus noin puoli metriä. Jouset kiinnittyvät molemmista päistään puisiin kahvoihin. Vehje on oikeesti hyvä, sillä voi treenata lähestulkoon mitä vaan kun vähän soveltaa.
 
Twisteristä tämä harrastus alkoi, kun joskus pikkupoikana kavereiden kanssa löydettiin sellainen. Se oli paljon käytetty, jousi jo hiukan löystynyt, mutta kyllä siitä vastusta silloin vielä löytyi ja kyllä sitä tuli väännettyäkin!
Myöhemmin oli vielä uudenkarhea, hiukan kevyempi versio.
Molemmat ovat jonnekin hukkuneet...
 
Hohohoh...Kyllähän tämäkin legenda mun kaapin perukoilta löytyy :D En muista keneltä oon joskus kakarana perinyt mutta joskus 12-vuotiaana vitutti suunnattomasti kun en jaksanut veivata sitä yhtään mihinkään kunnes keksin ripustaa sen ripustaa sen kattokoukkuihin ja roikkua siinä :D Täytyypä joku päivä etsiä se jostain :)
 
Teillä, joilla muskelit eivät p a k o t t u n e e t kasvuun, syynä oli luultavasti Turbo-proteiinipuristeiden puute.

:offtopic: Minulla ei Twisteriä ollut, vaan Bullworker :D (ja söin Weiderin kaakaonmakuisia soijapuristeita). Mutta ei se Bullworker punttisalin puuttuessa ihan humpuukilaite kunnon ylläpitoon olekaan. Arnold Classicissa vain 5 kokelasta sadasta pystyi rutistamaan Bullworkerin kädensijat yhteen - kaikki vähintään 180 kilon penkkaajia.
 
Siitä Total Gymistä vielä. Siinä oli säädettävä harjoituskorkeus ja ylin taso oli "sopiva kehonrakentajille":anssi: ...joopa joo, tuli aina treenattua sillä ylimmällä tasolla ja taisin olla siihen aikaan 187/72kg mikki-hiiri. Valehtelematta treenasin sillä varmaan 1,5 vuotta säännöllisesti, enkä kauheasti kehittynyt. Olin tosin silloin kasvissyöjä:david: ja ruokavalio ja proteiinin saannit muutenkin viturallaan.
 
MKM sanoi:
Teillä, joilla muskelit eivät p a k o t t u n e e t kasvuun, syynä oli luultavasti Turbo-proteiinipuristeiden puute.

:offtopic: Minulla ei Twisteriä ollut, vaan Bullworker :D (ja söin Weiderin kaakaonmakuisia soijapuristeita). Mutta ei se Bullworker punttisalin puuttuessa ihan humpuukilaite kunnon ylläpitoon olekaan. Arnold Classicissa vain 5 kokelasta sadasta pystyi rutistamaan Bullworkerin kädensijat yhteen - kaikki vähintään 180 kilon penkkaajia.

Ah, Bullworker. Sekin muuten saattoi napsahtaa innokkaan lapsukaisen leukaan. Meillä oli tuo Bullworker ja punakahvainen, sinivieterinen 'jousi'. Jousi napsahteli leukaan ja päähän jatkuvasti ja riipi olemattomia karvoja. Masokistien laitteita. :)
 
Back
Ylös Bottom