Kenellä on ollut Weiderin voimajousi?

No joo, tulipa vaan mieleen tämmöinenkin vehje. Elikkä Weiderin valmistama semmonen musta vieteri, mikä oli (ainakin 12 vuotiaalle) pirun jäykkä, ja jota aikanaan mainostettiin sanoilla...suorastaan p-a-k-o-t-t-a-a lihaksesi kasvamaan,:rock: Itsellä se oli kovassa käytössä useamman vuoden, ja täytyypä nolona:nolo: vielä tunnustaa että olen joskus omistanut TV-shopissa olleen Total Gymin, mitä Chuck Norris aikanaan mainosti. Se laite oli kyllä täysin :kakka: :kakka: :kakka:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo, itsellä on vieläkin kyseinen vehje. Tosin naisten versio (siskolta saatu) eli sininen jousi ja valkoiset tangot ja vihreät kädensijat. :rock: :david:
 
Tossahan toi vieressä roikkuu! en oo paljo käyttäny. Kyllä, P-A-K-O-T-T-A-A kasvamaan :D
 
Joo kyllä sellanen musta voimajousi löytyy täältäkin, kyllähän sitä tuli väänneltyä joskus ala-aste ikäisenä. Tuo Total Gym-mainos nauratti joskus aikonaan ku se oli ihan uutuus tuote ja silti se oli ollu Norrisin RAUTAISEN KUNNON salaisuus jo 18 vuotta! :D
 
Täältä löytyy... Kännis kaikki leikkii sillä että kuka saa eniten toistoja.. Pari jeppeäki se on jo tipputtanu ku käsi lipenny kahvasta ja singahtanu leukaan.

Itse en tiedä onko laite hyvä, joskus kun oon käyttäny sitä ja kyllä sillä olkäpäät ja yläselän sai kipeeksi... mutta tiedä sitte mitä kipua se on :jahas:
 
MINULLA !!! Ja sehän todellakin P-A-K-O-T-T-I lihakset kasvuu, MIKÄLI käytti lisänä vielä TURBO proteiinipuristeita 5 pilleriä päivässä lisäproteiiniksi. Vuosi oli jotakin 1988...

Btw. Tuo totalgym mainos on huippu: Osta nyt tämä HUIKEA, TÄYSIN UUSI LAITEKEKSINTÖ, joka on ollut Chuck Norrisin lihasten salaisuus JO 20 VUOTTA !!!

Siirryn seuraavaksi Billys Bootcampiin...

EDIT: ja olen kanssa saanut kerran voimajousen leukaani, 14 vuotiaana, kun ei ollut Pakkista, mistä lukea ohjeistusta tälle voimailun saralle...
 
Joo, kännissä tuo on ehdottoman hauskaa leikkiä! Itselläkin on voimatanko lojumassa nurkassa tottakai!
 
Kyllähän tollasta on joskus nuorempana tullu väänneltyä kerran tai kaks. Taisin saada joululahjaks tms. joskus muinoin kun vielä pelasin lätkää. Ei hitto mikä härveli ..
 
Täältäkin löytyy yksi Weiderin voimajousen ex-omistaja! Juuri se musta alkuperäinen.
Muistaakseni myytiin se pois jossain vaiheessa. Niin paljon sitä tuli väänneltyä että se oli lopulta aivan kiero. Sitä pysty vähän vaikeuttamaan kun väänsi kädet lähempänä toisiaan. Muistan sen että ihan pienenä en saanu sitä kun puoleen väliin. Maata vasten vääntäen sain sen pohjaan...
Leukaan en kertaakaan onneks saanu, osas sen verran varoa.
 
No mutta totta kai nurkasta löytyy voimajousi! Itse asiassa oon jopa sillon tällön väännelly sitä käsipainoilla pumppailun ohessa kun oon kevyitä kotitreenejä joskus tehny. Jos ei muuta niin ainakin kauhiaan pumppiin oon sillä kädet ja rinnan saanu..:D
Mutta ei se oo p-a-k-o-t-t-a-n-u lihaksia kasvuun kuitenkaan.:jahas:
 
Löysin tuollaisen jostain kätköistä tuossa eräs päivä ja kätkin sen myös uudestaan. Muistan kyllä nuorempana/pienempänä, että piru kun se oli jäykkä...
 
Anoppi työnsi sellasen ihan vasta kouraan, ku oli jotain ex-miehensä jäämistöjä penkonut. No, ei viittiny sanua ei, ku hyväähän se vaan tarkotti... :) Pölyn kerääjänä lähinnä työhuoneessa...
 
Joskus monta vuotta sitten näin ton P-A-K-O-T-T-A-A lihaksesi kasvamaan (ps. huolehdi riittävästä proteiinin saannista) -mainoksen. :D Teki mieli ostaa mutta enpä ostanutkaan. Katoin että hirveen kokonen mörkö siinä mainoksessa. Nyttemmin kun näin ton saman mainoksen ni se jäbähän on ihan kynis joka sillä flexailee.

Edit: unohtupa lause välistä
 
Löytyy...se mustajousinen. Sain joskus kaverilta ihan vitsinä:)
Tarkoituksena vähän pumppailla ennen lavalle (soittamaan) menoa, mutta eihän sitä vittu viitti missään baarin nurkassa vääntää, heh heh..
 
Back
Ylös Bottom