SUPERCARB 1kg -40%

Kemi-Tornio akselin pakkislaisia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cIe
  • Aloitettu Aloitettu
Tämän vuoden alussa ehkä menen opiskelemaan Tornioon. Tietääkö joku hyvää paikka mistä kannattaisi hankkia opiskelijakämppä?

Sori, Torniossa ei ole hyvää opiskelijakämppää. Tuon tietää kaikki, jotka Torniossa on opiskelijaboxissa asuneet. Tornion Krunnilta voit hyvällä tuurilla saada suht hyvä kuntoisen kämpän. Jos ei ole niin euron päälle, niin suosittelen vuokraamaan "ihan oikean" kämpän.

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Tuun elokuussa opiskelemaan tornioon ja olen pistänyt opiskelijakämppä hakemuksen Tornion Krunnille. Haen Kirkkokadulta, Saarenpäänkadulta ja Sairaalakadulta yksiötä. Onko noi hyviä opiskelijakämppiä ja onko minkälaisella paikalla?

Tuun elokuussa opiskelemaan tornioon ja olen pistänyt opiskelijakämppä hakemuksen Tornion Krunnille. Haen Kirkkokadulta, Saarenpäänkadulta ja Sairaalakadulta yksiötä. Onko noi hyviä opiskelijakämppiä ja onko minkälaisella paikalla?

Kirkkokatu on karu mesta. Itse asuin siellä vähän aikaa, ennen kuin muutin Helsinkiin. Viimeksi tänään kävin Kirkkokadulla exää moikkaamassa ja se valitti, että sinne on muuttanut kevään aikana entistä paskempaa jengiä. Kirkkokadun asunnot on myös suurimmaksi osaksi luokattoman huonossa kunnossa, koskee soluja sekä yksiöitä. Sairaalakadulla ja Saarenpäänkadulla asunnot on hieman uudempia ja ihan hyvässä kunnossa, suurin osa ainakin. Tsemppiä asunnonhaun kanssa, toivottavasti et joudu Kirkkokadulle.

Mä taas tykkäsin asuu juhannussaaressa, eka kuukautena ei edes naapurit tajunnu et asuin siinä :D hyvät eristeet oli siin kämpäs missä asuin ja oli kohtalaisen lyhyt matka joka paikkaan. Vuokrakin oli halpa ja sai olla elukoitakin :) Tosin sain vuokrattua sen yksityiseltä, mut jos laittaa lehteen ilmotuksen halutaan vuokrata?

Kirkkokatu on karu mesta. Itse asuin siellä vähän aikaa, ennen kuin muutin Helsinkiin. Viimeksi tänään kävin Kirkkokadulla exää moikkaamassa ja se valitti, että sinne on muuttanut kevään aikana entistä paskempaa jengiä. Kirkkokadun asunnot on myös suurimmaksi osaksi luokattoman huonossa kunnossa, koskee soluja sekä yksiöitä. Sairaalakadulla ja Saarenpäänkadulla asunnot on hieman uudempia ja ihan hyvässä kunnossa, suurin osa ainakin. Tsemppiä asunnonhaun kanssa, toivottavasti et joudu Kirkkokadulle.

Tiedätkö kuin isojan on yksiöt Saarenpäänkadulla ja Sairaalakadulla? On näköjään neliöhinta 10€.

Olen kuullut, että noi yksiöt annettaisi jo Krunnilla asuville jotka hakee niitä. Onko mulla mahdollisuuttakaan saada yksiötä kun "ulkopuolinen" olen? Ens viikolla valitsevat asukkaat.

Kemiin ois muutto tässä lähiaikoina opiskelun perässä ja kiinnostais tietää millaisia on nuo kunnan ilmaissalit?
Voimapuolta treenaan eli ei joka hilavitkutinta tarvi, mutta muuten, pidetäänkö paikkoja kunnossa, onko vapaita painoja minkä verran, ja ennen kaikkea minkälaista porukkaa nuissa käy? Onko joku kahlannu nuo läpi ja suksinu suoraan BC:lle vai?? Ihan kaikkea mahdollista voi kertoa mitä tullee mieleen ja mielipiteitä myös.

Olen kuullut, että noi yksiöt annettaisi jo Krunnilla asuville jotka hakee niitä. Onko mulla mahdollisuuttakaan saada yksiötä kun "ulkopuolinen" olen? Ens viikolla valitsevat asukkaat.
Joo, niillä taitaa olla joku jonotuskäytäntö ja sitä hakemusta pitää olla uusimassa tietyn määräajan välein. On niitä kuitenkin joskus saanu sellasetkin, ketkä ei ole Krunnilla asuneet.

edit:

Falton kannattaa käydä tutustumassa Saukki Gymiin, kunnan sali Sauvosaaren kentällä. Itse käyn siellä, kun Kemissä päin satun pyöriin. Päivällä siellä käy ihan kaikenlaista jengiä. Iltapäivä/ilta siellä on yleensä ollu vaffoja poikia. Painoja on varmasti riittävästi ja hyvässä kunnossa paikka on.

Kemiin ois muutto tässä lähiaikoina opiskelun perässä ja kiinnostais tietää millaisia on nuo kunnan ilmaissalit?
Voimapuolta treenaan eli ei joka hilavitkutinta tarvi, mutta muuten, pidetäänkö paikkoja kunnossa, onko vapaita painoja minkä verran, ja ennen kaikkea minkälaista porukkaa nuissa käy? Onko joku kahlannu nuo läpi ja suksinu suoraan BC:lle vai?? Ihan kaikkea mahdollista voi kertoa mitä tullee mieleen ja mielipiteitä myös.

En ole kunnan ilmais saleilla käynyt, suoraan menin bc:lle, jota voin kyllä suositella. :rock:

Saarenpääkadulta sain solukämpän. No, on tuo vissiin parempi kuin Kirkkokadun kämpät?

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Onkos muita körmyjä tulossa Tornioon kesäksi duuniin? Minnes tuolla kannattaa suunnata treenailee, onko jollain tietoa millasissa hinnoissa Bcllä on salikortit?

Muutto Kivirantaan ens kuun alussa, rok rok.

David löytyy keskustasta linja-autoaseman vierestä, vanhasta Öömannin rakennuksesta. Oma kokemus puhuu Davidin puolesta enkä osaa puhua BC:n puolesta. Yleensä neljän jälkeen vähän väkeä.

Suosittelen BC:tä. Loistava paikka ja samalla kortille pääset myös Kemin Valtakadun ja Asemakadun saleille treenaamaan. Molemmat myös erinomaisia paikkoja ja uskaltaisin väittää, että Valtakadun BC on yksi Suomen parhaita saleja. Siisti, loistava laitevalikoima, paljon rautaa ja silti very HC.

Suosittelen BC:tä. Loistava paikka ja samalla kortille pääset myös Kemin Valtakadun ja Asemakadun saleille treenaamaan. Molemmat myös erinomaisia paikkoja ja uskaltaisin väittää, että Valtakadun BC on yksi Suomen parhaita saleja. Siisti, loistava laitevalikoima, paljon rautaa ja silti very HC.

Mitähän lie tuonne maksaa 1kk / 3kk kortit? Ei ollut ainakaan kotisivuilla mitään mainintaa.. :x

Mites löytyykö Torniosta hyviä kalapaikkoja? Entä onko paikkakunnalla hallii jossa vois pelata sulkapalloa?

Hephep, eka vuosi takana Torniota tääl. Tietojenkäsittelyä opiskellaan ja kesäkin kuluu suurimmiten täällä :) Aloitin tuossa keväällä BC:ssä käynnin, muuten hyvä mutta tuntuu että sielä soi vaan koko ajan antti tuiskua ja lady gagaa :D Nooh, onneksi on mp3 soitin.

Back
Ylös Bottom