Kemi-Tornio akselin pakkislaisia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cIe
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Juu, täällä ollaan ja kaikesta päätellen ainakin jokunen tovi vielä pysytäänkin.

Nyt kesän torniossa terästä teen. Muuten oulussa asustan.

Sama vika.

Samma här. :D

Tosin hiukan poikkeaa meikäläisen kohdalla tuon teräksen teon osalta. Sanotaanko vaikka sitten että meikäläisen työpanos vaikuttaa kummulla teräksen tekoon mutta vain hyvin epäsuorasti ja kieroon katsottaessa.
Juuri Body Centerin uumenista palailin kämpille ja reenikin meni pitkästä aikaa reisille niin kuin pitikin.

KUVA NK tarkemmin. Just yövuorosta ajoin Ouluun

Torniossahan sitä majaillaan. Kaikki salit käyty läpi.
Mukava paikkahan tämä on ainakin tällaiselle perheelliselle.
Punttia tullut veivattua 20v ja pakko vissiin jatkaa saman verran....

Kemissä viimeset 2,5 vuotta. Nyt Oulusta kurvailen sinne kouluun aina joskus.
"Kemissä kaikki muu on paskaa paitsi kusi" -sanonta ei jää kauaksi totuudesta :)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kemistäpäin alunperin oon ja kehtaan sanua. Kemin Kuntokeitaassa VPK:n vieressä reenailin silloin. Paras sali missä on tullut rimpuiltua :5:

Ookko muuten KimOla kokeillu sitä gripperiä mikä verkolla on siinä seinällä salin puolella. Aattelin että mitähän vastais ku ei oo päässy kokeileen nuita aitoja? Se on mallia "TKE" eli minun vääntelemä :)

Ookko muuten KimOla kokeillu sitä gripperiä mikä verkolla on siinä seinällä salin puolella. Aattelin että mitähän vastais ku ei oo päässy kokeileen nuita aitoja? Se on mallia "TKE" eli minun vääntelemä :)

En oo kokeillu.. Pitää ottaa kokeiluun ku on seuraava lajitreeni. Onko se sitten raskas?

En oo kokeillu.. Pitää ottaa kokeiluun ku on seuraava lajitreeni. Onko se sitten raskas?

Ei se mikään raskas oo joku meinas että coc 1 ja 2 väliin jonkulaisia sarjoja sillä tehny. Pitäs ostaa se coc 2 niin ei tarvis arvuutella joskus kokeilin 2:sta niin parin millin päähän jäi en tiiä sitte nykyään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom