taivaskäsi
VIP
kiitoksia. sportsclub ainakin sivujen kuvien perusteella näyttää lupaavalta. Tietääkö kukaan paljonko tonne on kuukausi kortti?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kiitoksia. sportsclub ainakin sivujen kuvien perusteella näyttää lupaavalta. Tietääkö kukaan paljonko tonne on kuukausi kortti?
Siis tuota sportsclubia ei enää ole, vaan bodysentteri toimii nykyisin samoissa tiloissa. BC:llä kemissä kaksi salia joista toinen ehkä enemmän perinteinen kuntosali ja tuossa asemakadun salilla enemmän ohjattuja aerobikkejä, fitnessiä yms.
Sama avainkortti käy molempiin saleihin. BC:llä tulee itsellä käytyä ja tyytyväinen olen ollut...
Oho, täällähän käy keskustelu kuumana :D Itse treenailen BC:llä Kemissä ja Torniossa. Kuitenkin suosittelen myös Kemissä Physiophoenixia. BC:llä on kuitenkin mukavempi henkilökunta, omasta mielestä.
Vai on porukkaa tulossa lukemaan liiketaloutta Kemiin, itse luulin jo että koko linja olisi siirretty Tornioon. Itse pitää varmaan syyskuussa lähteä jonnekin muualle tekemään työharjoittelua. Jos jollain on kysyttävää esim. opiskelijaelämään :dance2: :kippis1: liittyvistä asioista, niin pistäkää ketjuun viestiä.. ainakin minä voin vastailla niihin.
Tämän vuoden alussa ehkä menen opiskelemaan Tornioon. Tietääkö joku hyvää paikka mistä kannattaisi hankkia opiskelijakämppä?
täällä ilmottautuu yks kemiläinen remmiin mukaan. kemissä saukkigymillä reenailen
Voi molo, tässä jumitti tää kohta, muistinki et kaverille sanoin väärin et minne muutto olis, mut kaveri kyllä sanoi että sanoin oikein..
Eli voi jessus, kiiminki se oliki.. Jostain syystä muistin et Kemi, sit oli pakko searchittaa tämä threadi... Ei helvetti, siel kiimingis varmaa yhtää salia :(