SUPERCARB 1kg -40%

Kemi-Tornio akselin pakkislaisia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cIe
  • Aloitettu Aloitettu
Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Siis tuota sportsclubia ei enää ole, vaan bodysentteri toimii nykyisin samoissa tiloissa. BC:llä kemissä kaksi salia joista toinen ehkä enemmän perinteinen kuntosali ja tuossa asemakadun salilla enemmän ohjattuja aerobikkejä, fitnessiä yms.

Sama avainkortti käy molempiin saleihin. BC:llä tulee itsellä käytyä ja tyytyväinen olen ollut...

kiitoksia. sportsclub ainakin sivujen kuvien perusteella näyttää lupaavalta. Tietääkö kukaan paljonko tonne on kuukausi kortti?

Kokeile ihmeessa Valtakadun Body Centeriä. Se on oikeasti loistava sali. Paljon laitteita, rautaa ja tilaa. Asemakadun BC:kin on ihan jees mutta enempi tosiaan Fitness -tyyppinen. Ja siellä taisi olla opiskelijoille joku tosi halpa kk-kortti. Ainakin joskus oli.

Siis tuota sportsclubia ei enää ole, vaan bodysentteri toimii nykyisin samoissa tiloissa. BC:llä kemissä kaksi salia joista toinen ehkä enemmän perinteinen kuntosali ja tuossa asemakadun salilla enemmän ohjattuja aerobikkejä, fitnessiä yms.

Sama avainkortti käy molempiin saleihin. BC:llä tulee itsellä käytyä ja tyytyväinen olen ollut...

aijaa no sitten on eri asia. Eksyn toden näköisesti siis tonne valtakadun salille.

Oho, täällähän käy keskustelu kuumana :D Itse treenailen BC:llä Kemissä ja Torniossa. Kuitenkin suosittelen myös Kemissä Physiophoenixia. BC:llä on kuitenkin mukavempi henkilökunta, omasta mielestä.

Vai on porukkaa tulossa lukemaan liiketaloutta Kemiin, itse luulin jo että koko linja olisi siirretty Tornioon. Itse pitää varmaan syyskuussa lähteä jonnekin muualle tekemään työharjoittelua. Jos jollain on kysyttävää esim. opiskelijaelämään :dance2: :kippis1: liittyvistä asioista, niin pistäkää ketjuun viestiä.. ainakin minä voin vastailla niihin.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
taivaskäsi: -Asemakadun vai valtakadun?

"BC:llä käytiin eilen ja vaikutti hyvältä salilta, sinne suuntaan jatkossa."

Oho, täällähän käy keskustelu kuumana :D Itse treenailen BC:llä Kemissä ja Torniossa. Kuitenkin suosittelen myös Kemissä Physiophoenixia. BC:llä on kuitenkin mukavempi henkilökunta, omasta mielestä.

Vai on porukkaa tulossa lukemaan liiketaloutta Kemiin, itse luulin jo että koko linja olisi siirretty Tornioon. Itse pitää varmaan syyskuussa lähteä jonnekin muualle tekemään työharjoittelua. Jos jollain on kysyttävää esim. opiskelijaelämään :dance2: :kippis1: liittyvistä asioista, niin pistäkää ketjuun viestiä.. ainakin minä voin vastailla niihin.

missä toi physiophonenixia sijaitsee? Ja onko mimmoinen sali, verrattuna bc:n valtakadun saliin?

Kemiin piitäs muuttaa about vuoden päästä, onko millasia saleja siellä?

body centeri löytyy keskustasta (valtakatu), ihan hyvä sali. Kun ostat sinne kortit niin pääset myös body centerin toisella salilla käymään kemissä (asemakadulla) ja torniossa.

Kaupunkin ylläpitämiä ilmaissaleja löytyy kans.

Voi molo, tässä jumitti tää kohta, muistinki et kaverille sanoin väärin et minne muutto olis, mut kaveri kyllä sanoi että sanoin oikein..

Eli voi jessus, kiiminki se oliki.. Jostain syystä muistin et Kemi, sit oli pakko searchittaa tämä threadi... Ei helvetti, siel kiimingis varmaa yhtää salia :(

Tämän vuoden alussa ehkä menen opiskelemaan Tornioon. Tietääkö joku hyvää paikka mistä kannattaisi hankkia opiskelijakämppä?

Jos keskustasta löytyy ni sieltä ehdottomasti. Putaalla on varmaan halvimmat vuokrat, mut se on Tårneon kerrostalolähiöhelvetti. Vaikkei Pudaskaan ny niin paha oo ku kyseessä on pikkukaupunki, sijaitsee kuitenki kaikki maahanmuuttajat/romanit/raskaskaasujalkaset ammarit siellä.

Voi molo, tässä jumitti tää kohta, muistinki et kaverille sanoin väärin et minne muutto olis, mut kaveri kyllä sanoi että sanoin oikein..

Eli voi jessus, kiiminki se oliki.. Jostain syystä muistin et Kemi, sit oli pakko searchittaa tämä threadi... Ei helvetti, siel kiimingis varmaa yhtää salia :(

Kyllä sieltä kiimingistäkin löytyy sali tai saattaa olla jopa 2.

Back
Ylös Bottom