Keltainen Iho

Kaupunki
Oulu
Auttakaa Liu Kangia hädässä.

Kesällä tuli vedettyä ihan urakalla (noin 1kg/päivä-jokatoinenpäivä) porkkanaa, ja nyt rusketuksen hävittyä on pakko myöntää että jumalauta, kyllä sitä on keltanen. Ihan treenikavereihinkin verraten kämmenet on keltaset, mutta en usko että mitään veritauteja on. Yhistän sen siis noihin porkkanoihin.

Ois kiva tietää onko tohon mitään poppakonsteja, tyyliin ravintokikkoja että tuo keltaisuus poistuis nopeampaa. Thoughts?

EDIT: Olen lakannut syömästä karoteenia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kärkeen pahoittelen, ettei ole tarjota mitään kikkoja. Mut halusin kysyä miksi vedit noin paljon porkkanaa? Kiinnostaa, koska ihan sivusilmällä susta on muodostunut sellainen kuva, että olet kaikkien hifistelijöiden/extremistien isä ja äiti :) Siis sulla on joku täysin omanlainen ravinto- ja treenifilosofia / kokeilu aina päällänsä. Sanon tämän siis hyväntahtoisesti ja huumorilla, täällä netissä kun ei äänensävy kuulu niin varmistetaan näin!

Kärkeen pahoittelen, ettei ole tarjota mitään kikkoja. Mut halusin kysyä miksi vedit noin paljon porkkanaa? Kiinnostaa, koska ihan sivusilmällä susta on muodostunut sellainen kuva, että olet kaikkien hifistelijöiden/extremistien isä ja äiti :) Siis sulla on joku täysin omanlainen ravinto- ja treenifilosofia / kokeilu aina päällänsä. Sanon tämän siis hyväntahtoisesti ja huumorilla, täällä netissä kun ei äänensävy kuulu niin varmistetaan näin!

Niinkin yksinkertainen selitys kuin että diggaan ihan hulluna porkkanoista. Niihin tuli ihan ihmeellinen alkukantanen himo sillon kesällä, ja jäi sitten päälle. Huomaamatta tuli vedettyä niitä eldoradon 1kg pusseja melkeen joka päivä ruuan kans.

Ehkä se, että en syö viljaa tai perunaa aiheutti ton. :) Ja ei mun syömisissä varmaan mitään kauhean hifiä ole, tota pätkäpaastohommaa vaan harjotan ja gluteenia vältän ihan tottumuksesta.

Ainakin yhdelle mun lähipiirissä olevalle ihmiselle kävi noin.
Palautu sit normaali väriseksi aika äkkiä kun vähensi porkkanat normaaliin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom