Kellään suositella lisäravinnetta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ruffee
  • Aloitettu Aloitettu
Taas on aika kysyä neuvoja teiltä pakkislaisilta! Olen 19v pojankloppi, 193cm, 85kg. Käynyt salilla jo pari vuotta, mutten aina ole ottanut treenaamista 100 lasissa. Aina välillä ollu sellasia parin viikon - kuukauden taukoja millon on hampurilaiset, pizzat ja kalja maistunu. Olkuvaiheilla käyttäny leaderin G-massii jolla lisäsin painoa lähes 10 kg. En tiedä paljon mun rasvaprosentti on, mutta paljain silmin ei ainakaa mitää fläsää löydy.

Nyt pitäs vetää sellane 5 kuukauden tehopuntti, 6x viikossa.

Normipäivä näyttää tältä:

06:00 Aamupala: 3 kananmunaa ja 100gr kinkkua, 2 leipää, 4dl protskushake

11:00 Välipala: kanahampurilainen + litra vettä, 100 gr pähkinöitä (kouluateria)

14:00 Lounas: Millon mitäki. 150gr riisii ja 200gr kanaa. Litra vettä

15:30 Sali (3 jakonen) 1.5-2h setti

17:00 Protskushake + 120gr tonnikalaa ja 150gr cottage juustoo.

20:00 Meksikolaista shitti, tortillaa, tortaa. Millon mitäki ihmeellistä kamaa. Pelkästää 500-700 kcal.

22-23:00 Protskushake + muroja ja maitoa.

Elikkäs tolta näyttää mun normipäivä. Toivoisin ettei siihen tartuttais liikaa. Kysymys kuuluuki, millaista protskuu pitäs alkaa vetää? Tarkotus on kasvattaa isot lihakset (eihä?). Haluun vaa yhen purkin mitä pystyn vetää pari kertaa päiväs maidon kanssa. Pystyykö joku suosittelee jotai tiettyä merkkiä tai kertoa, mitä kyseisen lisäravinteen pitää sisältää. Asun nimittäin Meksikossa, joten voi olla, ettei kyseistä merkkiä löydy täältäpäin.

Cheers!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
5kk 6x viikossa, huilaa toki välillä ;O

Ja osta ihan tavan heraproteiinia, ei sillä merkillä oo väliä.

En tietenkää vedä 5kk putkee 6x viikossa. Välillä tietenki pieniä taukoja. Sali kun sattuu vielä olee 10 metrin päässä kotoota :)

Eli ihan perus heraprotskuu? Sattuuko joku tietää mite se sanotaa espanjaks? :D

Eli ihan perus heraprotskuu? Sattuuko joku tietää mite se sanotaa espanjaks? :D

Googlen käännöskoneen mielestä "proteína de suero", ja kyllä tuolla hakusanalla kuvahaku löytää aika lupaavan tuntuisia purkkeja ja pusseja...

Olisko tähän aiheeseen liittyen jollain suositella jtn heraproteiinia hinta/laatu suhteelta, mikä sisältäisi mahdollisimman vähän laktoosia? kiitos :)
? kiitos :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom