Keittokirja hakusessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JHM
  • Aloitettu Aloitettu

JHM

Ikä
42
Eka diettii alkaa kuukauden vaihteessa ja olen tässä yrittänyt pähkäillä, millä korvaan hesen sapuskat ja pitsat. Tulipa mieleeni, että miten siisti olisi omistaa keittokirja, johon olisi jokaiseen ohjeeseen merkitty valmiiksi makrojakaumat ja kalorit/100g... onko tällaista olemassa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mielenkiintoisen näköinen kirja. Ei se nyt tosin kovin gourmet:lta näyttänyt. Vielä kun sen saisi painettuna versiona.

No ei se mitään gourmettia olekkaan, painettuna sen taas Precision Nutrition paketissa, mutta se maksaakin jos sitetn 150$ (sis. muistaakseni 6 kirjaa, 2 DVD ja 2 "puhe cd:tä") :(

Mulla on toi Gourmet Nutrition ollut viime syksysta saakka ja hyvia ruokia silla saa tehtya, suosittelen. Muita resepteja en kaytakaan. Eri asia sitten on, miten kaikkia aineksia saa Suomesta hankittua, taalla USA:ssakin saa joitain metsastaa kissojen ja koirien kanssa.

:rock: Ove Rytter: Mat för idrottare se on hyvä mutta pitää osata swenskaa. Sen saa vain ostettua ruotsista, hintaa en muista :thumbs:

:rock: Ove Rytter: Mat för idrottare se on hyvä mutta pitää osata swenskaa. Sen saa vain ostettua ruotsista, hintaa en muista :thumbs:

Fittan också, oiskohan tässä pienimuotoinen liikeidea;
Annie Stark tai joku ruåtsia åsaava voisi kääntää tuon kirjan suomeksi. Oiskohan moisella markkinoita?

Voisihan sen kääntää englannistakin tietty.
Hiton hankalaa voi kyllä olla löytää joillekin mausteille tai mausteseoksille vastineet Suomesta, ja tuollaisen eepoksen kääntäminen voi olla sikäli hiton työlästä, eikä oikein lyö leiville, vaan pitäisi tehdä enempi harrastuksen vuoksi.

:hyper:Ålis varmasti markkinoita. Moni treenari varmaan miettii miten saada lisää massaa ja voida fyysisesti paremmin,ja niitä ruåka tarvikkeita ei ole vaikea löytää täältä suomesta, ne löytyy jokaisesta kaupasta täältä suomesta:thumbs:

Mutta ruåtsalaistenhan mukaan kaikki suomalainen ruoka on terveydelle vaarallista tai pahaa. Pitääkö tässä siis alkaa täyspäiväiseksi sveekomaaniksi?

Paska puhetta. Ei tartte ruweta ruåttalaiseksi,suomailainen ruoka on mielestäni jopa terveellisempää kun swedujen.:thumbs:

Tattista. Minä kun jo olin hautapaikkaa hankkimassa silakkalaatikkolounaan päälle.

EDIT: mutta ihmisethän haluaakin hautapaikkoja ihan kuollakseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom