- Ikä
- 49
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Appiukolle mökille keittiöö piirtelen.
![]()
Hinta todellakin sisältää kaiken, paitsi jääkaappipakastimen, eli hanat, tasot, altaat jne kuuluvat hintaan kaapistojen lisäksi.
Nurkasta puuttuu oikealta 30cm komero kun sen tilalle tulee jotain muuta. Parannusehdotuksia?
Siihen tulee semmonen ikivanha jättiläismikro. Ei sen päälle enää kaappia mahdu kun mökin korkeus on 212cm. Jotain siihen voisi keksiä...?Mites toi jääkaapinpäällinen?
Siihen tulee semmonen ikivanha jättiläismikro. Ei sen päälle enää kaappia mahdu kun mökin korkeus on 212cm. Jotain siihen voisi keksiä...?
Joo, pitää harkita tommosta 60cm syvää kaappia kunhan mittaillaan tarkemmin vielä.Mites ihan 60 syvä kaappi, säilytystilaksi (viinakaappi/viinikaappi)?
Onko tosiaan appiukollas kesämökki jossa on läpivienti ja putket liesituulettimelle? Ajattelin vaan että yleensähän noihin laitetaan aktiivihiilet ja silloin putki saa tuskin olla kaapin sisällä. Vai olenko nyt ihan väärässä?
Huomenna olen menossa Domukselle ja Nixiltä olen jo tarjouksen saanut.
Kertokaas kokemuksia kodinkoneista. Eli pian alkaa talon remontti ja kaiken muun lisäksi, menee myös keittiö uusiksi ja pitäisi hommata kaikki kodinkoneet (myös pesutorni) ja eri merkkejä mietiskelen. Minkä merkin koneet olisivat hyvät hinta-laatu suhteeltaan? Mieleen ei ole varaa... Jääkaappi pakastimeksi haluan side-by-side mallin, jossa ovessa jääpala jne. hässäkät (niitä ei kai ihan kaikilla löydy ?).
Myös jos on kokemuksia eri keittiöfirmojen (muidenkin kuin Ikea ;)) keittiöistä ja niiden laadusta, niin ottaisin mielelläni vinkkejä vastaan. Huomenna olen menossa Domukselle ja Nixiltä olen jo tarjouksen saanut.
Ikean kuljetuspalvelu:Ikean kodinkoneet tulee jäämään pois ihan vaan sen takia, etten niitä sieltä jaksa itse alkaa raijaamaan (vaikka onhan hinnat kieltämättä kyllä hyvät).
Montakohan asiakasta kävi Mustan Pörssin tai Veikon Koneen myymälöissä vuonna 2008? Mikä ketju pystyy neuvottelemaan parhaat hinnat laitevalmistajan kanssa?IKEA-konsernin tavarataloja on 25 maassa kaiken kaikkiaan 267. Tavaratalot tarjoavat kaiken kodinsisustamiseen tarvittavan saman katon alta. Viime vuonna IKEA-tavarataloissa kävi 565 miljoonaa asiakasta
No minäpä kerron ainakin mitä teet ton tason suhteen:
Ostat Bauhaussista 40mm massiivipuutason. Löytyy kivasti eri värisiä, eivätkä oo mitään mahottoman hintasia. Tollaseen keittiöön ihan ehdoton. Öljyää kerran vuodessa niin homma toimii.
Korkeintaan siihen vuosien mittaan tulee vähän naarmuja ja yms. "ajan patinaa".
Itse totesin jälkikäteen et ois ollu halvempikin ku 40mm laminaattitaso, joka on huomattavasti rumempi, eikä juurikaan kestävämpi. Ja jos laminaatista menee pinta rikki ni se on siinä.
Koneiksi sitten tämmöset AEG:n setit joista saa jäätä ja vettä ovesta suoraan: