Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Henkilökohtaisesti en itse ymmärrä, miksi ihmeessä olisi syömättä ennen treeniä. Treenatessa kuluu energiaa ja jos ei ole syönyt, niin enrgiat lähtevät rasvoista pois? Tuo on varmaan syy, jos on kiristely päällä, mutta samoja tehoja en kyllä usko saavan irti, koska kroppa on energian tarpeessa.Kertokaas, miksi ennen treeniä pitää olla vähintään 2 tuntia syömättä? :wtf: Itellä ollu tapana vetästä rahkaa ja ehkä jotai hedelmää noin 30min ennen salille menoa.
Mulla on kanssa tapana kiskoa heradrinkki/gainomax/puolet palkkarista n. 30min ennen treenejä.
Kertokaas, miksi ennen treeniä pitää olla vähintään 2 tuntia syömättä? :wtf: Itellä ollu tapana vetästä rahkaa ja ehkä jotai hedelmää noin 30min ennen salille menoa.
Henkilökohtaisesti en itse ymmärrä, miksi ihmeessä olisi syömättä ennen treeniä. Treenatessa kuluu energiaa ja jos ei ole syönyt, niin enrgiat lähtevät rasvoista pois? Tuo on varmaan syy, jos on kiristely päällä, mutta samoja tehoja en kyllä usko saavan irti, koska kroppa on energian tarpeessa.
DireZ, todella vähän syöt rasvaa eli sitä reilusti lisää (pähkinöitä, oliiviöljyä, voita leivälle jne. mitä nyt syöt). Rasvattomat/kevyt tuotteet pois ja tilalle aitoa tavaraa.
No ei niitä kovia rasvoja kuitenkaan kannata vetää, eli täysmaito ja metelivursti eivät ole parhaita vaihtoehtoja.
siis syötkö ainoastaan tollasen setin päivässä?
mistä sä aiot kaikki päivä proteiinit saada tolla menolla
Treenaan noin 3-4 kertaa viikossa eri lihasryhmiä, mutta kuuluisiko "rasvanpolttoviikoilla" olla kevyempi treeni "paljon toistoja pienemmät painot?" rasvan paremman palamisen johdoksi? Ja mikä olisi paras ajankohta päivästä lenkille polttoviikolla? Treenini tapahtuu menetelmällä kerätä lihasmassaa 2vk ja polttaa ylimääräiset rasvat 2vk.
Perustelisitko tämän?
Kovista rasvoista on kyllä ihan mainittavaakin hyötyä, eikä niitä kannata välttää, vaikka se THL:n setä niin sanookin. Syösään kovia rasvoja -> enemmän kolesterolia elimistöön -> enemmän testosteronia elimistöön -> enemmän lihaksia. Noin karkeasti yksinkertaistaen.
+ sydänkohtaus. Kyllä kai uusinkin tutkimus (luukuunottamatta jotain ernuiluja) tukee tätä seikkaa?