Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No eipä se iso kehonrakentajan kroppa ihan vahingossa tule, se vaatii panostusta paljon, joten et sä semmoista saa välttämättä vaikka kuin yrittäisit.Elikkäs mulla ei ole tavoitteena kehonrakentajan kroppa vaan sellainen "miesmallin" kroppa.
True, true. Natuna ei kannata pelätä, että kasvaa liian isoksi äkkiä.No eipä se iso kehonrakentajan kroppa ihan vahingossa tule, se vaatii panostusta paljon, joten et sä semmoista saa välttämättä vaikka kuin yrittäisit.
No nuo nyt on niitä, jotka väittävät omaavansa niin kovan aineenvaihdunnan, että vaikka söisivät hevosen päivässä, eivät liho. Menee samaan kastiin kuin ne, jotka eivät laihdu kun läski on geeneissä.Älkääs nyt, mulla on yks kaveri joka sanoo ettei halua käydä salilla sen takia, että hänelle kertyy kuulemma massaa todella helposti ja nopeasti. Eikä hän halua isoja lihaksia, sillä ne kuulemma vaikuttavat hapenottokykyyn heikentävästi...
Syklittämistä tuollainen melkein jo vaatii, ellei omista huippunopeaa aineenvaihduntaa.Predah sanoi:Tavoitteena vatsapalaa ja rintalihasta, niin mukavempi se on tuloksia sitten varmaan seurailla kun pysyy suhtkoht kireänä.
Kaloreiden vaihtelua tarkoittaa. Esim. 2-8 viikko plussakaloreilla (+200-500 kcal) / 2-3 viikkoa miinuskaloreilla (-500-1000 kcal). Toki tuota aikajaksoa ja kalorimäärää kannattaa säätää omien taipumusten mukaan.Kiitos vinkeistä.. tarkoittaakko syklittäminen sitä että esim. 2 viikkoa vetää pelkkää punttia ja sit 2 viikkoa pelkkää aerobista jne?
Ennemminkin tasapuolisuutta kun RHP:tä, minulle ainakin ensimmäisenä tulee "miesmallin kropasta" mieleen tasapainoinen kokonaisuus jossa jokainen osa-alue on saanut riittävän määrän huomiota.
Yksi asia jota tässä toikissa ei tainnut kukaan mainita: Paljon aerobista treeniä, paljon enemmän kuin niille jotka haluavat kasvaa isoiksi järkäleiksi.
Miten niin? Ei sitä aerobista lihastenkasvatukseen tarvita. Toki jos dieetillä on niin kulutusta voi lisätä aerobisella, mutta ei sitä muuten tarvita.
Vurki varmaan meinasi vain lihaskasvun näkökulmasta katsottuna. Vai parantaako rankat juoksulenkit jotenkin lihaskasvua? Kun ei puhuta mistään, että kesken kovan kyykkysarjan hengitys käy vaikeaksi tai palautumisen nopeutumisesta, jos ei ole 3k coopertulos. Mun mielestä noi kevyet palauttavat aerobiset hoituu tavallisella kuntopohjalla ja kyykkysarja saa myös olla kova, että hengitys lamaantuu ennen jalkoja, imoimoimo. Aerobistakuntoa kannattaa silloin tällöin ainakin ylläpitää, vaikka se ei kasvuärsykettä toisikaan, imo taas.Ja miten niin aerobista ei tarvita? Tekee kyllä kunnolle hyvää jne.