Kehonrakennus loppuunpalaminen/motivaation katoaminen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kyllähän ne hoidot veti heikoksi, ei siinä auttanut mikään. Vaikka pitää todeta että yllättävän hyvin kestin ne omasta mielestäni. Palautuminen otti ehkä vuoden, ja suurin haaste oli päästä peloista eroon. Kamppailin paniikkihäiriön kanssa sen jälkeen pitkään.

Lihasmuisti toimi ihan hemmetin hyvin! Voimat ei ikinä palautuneet ihan entiselleen, mutta lihat tuli takaisin äkkiä. 250-350mg testoa viikossa ja puoli vuotta niin olin entiselläni. Eli noin 110 kiloinen ja kunto ihan siisti.

Mitään sellaisia oireita ei ollut että itse olisin osannut epäillä, vaan muista syistä olin lekurilla ja hän huomasi pakarassani oudon ihomuutoksen. Se oli sitä itseään ja lisätutkimuksissa löytyi myöhemmin myös nivusista ja vatsan alueelta. Ehkä jos oireita hakee niin kyllähän se kohta syyhyi paljon, mutta kun sitä pakaraa raapi niin ei tullut katsottua mitä siellä nyt oikein on. Ja imusolmukkeet oli myös tosi paksut.

Sulle tsemppiä odotukseen ja hyviä puolia kun hakee, niin onneksi olet tutkituttanut itsesi! Onko sinulla ollut oireita?
Kiitos

Ei onneksi ole mitään oireita toinen oli musta pieni ja toine epäsymmetrinen jotka poistettii.

Yhden toisen luomen takia menin vaan näyttämään,tosiaan 2 poistettii ja tämä mitä menin näyttämää ja toinen poistetaan sitten 20pvä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom