Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oma veikkaus että liian iso sarjaansa. Itse kyllä tykkään Oinosen lavalookista.Itse katsoin alkukisasta että Oinonen voisi hyvinkin olla finaalissa mitä malliin ja esiintymiseen tuli, mutta päivän kuntoa vähän vaikea arvioida näin kännykän näytöltä... ei tosiaan ollut sitten finaalissa.
Mitens tuo Kohosen parempi puolisko? Katsoin naisten finaalit ja ei näkynyt lavalla. Kovassa kunnossa oli ainakin puntarikuvissa
Itsellä pyörii chromecastin kautta ongelmitta.Näkyykö muilla striimi ongelmitta? Jonkin verran pätkii eikä oikein riitä laatu katsella chromecastilla isosta ruudusta. Muistikuvien mukaan viime vuonna oli parempi kuvanlaatu eikä mitään ongelmia pätkimisen kanssa.
Ei voi taas kuin ihmetellä. Ensin striimiä ei saa ostettua ollenkaan, sitten kun saa, niin jatkuvaa pientä pätkimistä, kuvanlaadun vaihtelua ja lisäksi keskellä ruutua sykkivä harmaa pallo.![]()
Sama homma kävi täällä kun vaihdoin striimin läppäriltä tabletille, mutta parin minuutin viiveen jälkeen sain sen toimintaan. Pätkiminen loppui, mutta laatu ei ihan riitä 65 tuuman ruudulle. Ei nyt sinällään tuhottomasti harmita, tuleepahan tuettua liittoa ainakin pikkusen rahallisesti. Ja toivottavasti muutkin tekee samoin. Täytynee vaihtaa pienemmälle ruudulle jos ei muu auta.Itsellä striimi toimii ongelmitta. Ainut mikä vähän harmittaa on, että ostin striimin puhelimella ja vaikka olen streamin sammuttanut puhelimesta en saa sitä koneella auki, koska pääsykoodi on jo käytössä. No tiirustellaan sitten pieneltä näytöltä...
Itse kisasta sen verran, että mukava nähdä Masters 50 näin kova taso. Harvemmin 50+ luokassa on näin montaa kovaa kilpailijaa.
Suvia täytyy vielä hehkuttaa, osui fysiikka, kunto ja esiintyminen aivan nappiinTommi on kunnossa ja oli muuten vaimokin
Sitriimi toimii tosi hyvin. Te jotka siitä valitatte, eiköhän vika ole teidän kusisissa nettiyhteyksissä?
Sitriimi toimii tosi hyvin. Te jotka siitä valitatte, eiköhän vika ole teidän kusisissa nettiyhteyksissä?
65" telkkarista katson. Hyvin toimii ja laatu todella hyvä. ValokuituyhteysJos sä katot jostain perunasta sitä, niin ole vaan tyytyväinen. Jos 350mb yhteys ei riitä striimiin, niin aika kumma on. Kaikki muut suoratoistot toimii loistavasti. Joka kolmas sekunti tollanen ihme nytkähdys.
Melko väsynyt kommentti. Miten selität sen, että muilla näkyy hyvin pätkimättä, mutta sulla ei. Silloin vika on siellä sinun päädyssä.No on se vittu, kun samalla yhteydellä pyörii kolmella laitteella youtube ja netflix 4K:lla samaan aikaan, mutta tää streami ei pyöri. Perkele, että voi olla väsyny kommentti toi "eiköhän vika ole sun yhteydessä" vuonna 2021, kun melkein kaikilla on vähintään 100M yhteys. Mitä jos säkin tulisit pois sielä ISDN aikakaudelta.
Vähän oli kunto vajaa tänä vuonna.Perkiö olisi ansainnut voiton.