- Ikä
- 44
Toisaalta... tämmönen käveli vastaan: http://tunnustuksien.luola.net/index.php?id=9052
(joojoo, on varmaan www.wanha.fi)
(joojoo, on varmaan www.wanha.fi)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Goatsilla sanoi:Joo, mutta missä mittakaavassa, esim. golf vs. kehonrakennus? Enpä ole kuullut golffareista tai keilaajista vastaavia juttuja kuin "bodareista".
16.02.2005 - 00:19 totta, mäkään en todellakaan vaihtais 20kg ylipainoani mihinkää reenattuun bodarin kroppaan, siis hyi vittu että bodarit on rumia.
tai sitten vaan laiskureita joita ei mikään innosta... mutta mitäpä niistä! tämä on meidän elämän tapa ja toisten elämän tapa on laiskotteluHITB sanoi::lol2: Jotenkin tuntuu, että kaikki pahimmat "bodarivihaajat" on juuri niitä ylipainoisia tai helvetinmoisia kynäniskoja. :D
Ehrmann sanoi:...VALTAISA SIGNATURE
Ramone sanoi:Aina joskus huomaa jonkun keskustelupalstan missä koko salillakäynti ja erityisesti kehonrakennus poljetaan maanrakoon aivan älyttömin perustein.
Mä olen todennut, ettei kannata hirveästi edes jutella mitään kehonrakennukseen liittyvää sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät siitä mitään ymmärrä, tai eivät ole siitä sen enempää kiinnostunut. Juttelee sitten mieluummin jostain ihan muusta. Mitä tulee joidenkin uhmaikäisten teinien suunsoittoon netissä, niin ei voi kun nauraa. Kyllä mä itsekin heitän usein läppää tyhmistä bodareista ja bodarinmatikasta yms, sillä tiedän että niistä jutuista ei mitkään pidä paikkaansa. Näiden bodariläppien keksijät ovat itse vitsejä, tajuamattaan sitä...Dragon sanoi:Mä olen käynyt omassa kaveripiirissäni lähes jokaisen kanssa läpi keskustelun aiheista: "Proteiini ei ole myrkkyä" ja "Miksi kuntosaliharjoittelu ei urheiluna ole sen ihmeellisempää kuin juoksukaan". Kyllä ne sitten joskus tajuaa, pääasia ettei polta päreitään ja noi mollaamiset kannattaa kuitata tuhahduksella.
Ton pystyy kyllä sillei käsittämään, että jos ite sattuu olemaan 50-kilonen kynis ja edellinen muijan poikaystävä on ollu 110-kilonen tiukassa kunnossa oleva jamppa, niin ei tarvi kamalan paljon mielikuvitusta käyttää tunteakseen ittensä riittämättömäksi...grimJester sanoi:Tää on hyvä :D
Joo, en mäkään pystyis olee sillai naisen kaa joka ois joskus niinq pannu bodaria. Saastainen otus.
VelttoV sanoi:No yksi yleisimpiä syitä bodaajien vihaamiseen on joidenkin ravintolakäyttäytyminen. Mulla on kavereita jotka varoittelee, ettet toivottavasti tule samanlaiseksi kun ne "nappiveikot" jotka tönii ravintoloissa porukkaa. Oikeasti se on paha ongelma. Itsekkin olen nähnyt paljon tapauksia, jossa "kyniksiä" tönitään seinille ihan vaan kun itsellä sattuu olemaan lihaksia toista enemmän. Ihan toimintaa ja on niin vtun yleistä.
:lol2:Kipi I sanoi:23 v
16.02.2005 - 00:19 totta, mäkään en todellakaan vaihtais 20kg ylipainoani mihinkää reenattuun bodarin kroppaan, siis hyi vittu että bodarit on rumia.
maneater sanoi:Niin, meni ehkä hieman ohi aiheen, mutta pointti oli siis se, että jokaisen kannattaisi varmasti tarkasti miettiä, mitkä on ne motiivit, joilla kehonrakennusta harrastaa.
Quadzilla sanoi:Mä olen todennut, ettei kannata hirveästi edes jutella mitään kehonrakennukseen liittyvää sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät siitä mitään ymmärrä, tai eivät ole siitä sen enempää kiinnostunut.
Quadzilla sanoi:Kyllä mä itsekin heitän usein läppää tyhmistä bodareista ja bodarinmatikasta yms, sillä tiedän että niistä jutuista ei mitkään pidä paikkaansa. Näiden bodariläppien keksijät ovat itse vitsejä, tajuamattaan sitä...
Quadzilla sanoi:Mä olen todennut, ettei kannata hirveästi edes jutella mitään kehonrakennukseen liittyvää sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät siitä mitään ymmärrä, tai eivät ole siitä sen enempää kiinnostunut. Juttelee sitten mieluummin jostain ihan muusta.
no-body sanoi:Löytyipä taas hauska keskustelu kehonrakennukseen liittyen.
"ihan aikuisten oikeesta, tuoko siis EI OLE photoshoppi" :jahas: