Kehonrakennuksen mollaaminen netissä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ramone
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Goatsilla sanoi:
Joo, mutta missä mittakaavassa, esim. golf vs. kehonrakennus? Enpä ole kuullut golffareista tai keilaajista vastaavia juttuja kuin "bodareista".

Kateellisia ne kaikki haukkujat on :D

Heh, kerran menin lehtikioskiin katselemaan amerikkalaisia bodylehtiä. Yhdessä lehdessä oli aivan tavallisen bodylehden kansikuva, mutta kun aukaisin etusivun, siellä olikin muskelimiehiä tiedättekyllämikä pystyssä. Silloin kyllä nauratti :rolleyes: . Eli eiköhän lajin parista löydy myöskin aika paljon keijoja, vaikkei kaikki sitä julkisesti myönnäkään.

16.02.2005 - 00:19 totta, mäkään en todellakaan vaihtais 20kg ylipainoani mihinkää reenattuun bodarin kroppaan, siis hyi vittu että bodarit on rumia.

:lol2: Jotenkin tuntuu, että kaikki pahimmat "bodarivihaajat" on juuri niitä ylipainoisia tai helvetinmoisia kynäniskoja. :D

HITB sanoi:
:lol2: Jotenkin tuntuu, että kaikki pahimmat "bodarivihaajat" on juuri niitä ylipainoisia tai helvetinmoisia kynäniskoja. :D
tai sitten vaan laiskureita joita ei mikään innosta... mutta mitäpä niistä! tämä on meidän elämän tapa ja toisten elämän tapa on laiskottelu :rolleyes:

Ehrmann sanoi:
...VALTAISA SIGNATURE

Sigu on ihan kiva asia, mutta sen ei tarvitse viedä puolta näyttöä kerrallaan, vaikka olisikin hauskoja juttuja. Joten...

Sorry, :offtopic: .

Ramone sanoi:
Aina joskus huomaa jonkun keskustelupalstan missä koko salillakäynti ja erityisesti kehonrakennus poljetaan maanrakoon aivan älyttömin perustein.

Mä olen käynyt omassa kaveripiirissäni lähes jokaisen kanssa läpi keskustelun aiheista: "Proteiini ei ole myrkkyä" ja "Miksi kuntosaliharjoittelu ei urheiluna ole sen ihmeellisempää kuin juoksukaan". Kyllä ne sitten joskus tajuaa, pääasia ettei polta päreitään ja noi mollaamiset kannattaa kuitata tuhahduksella.

Dragon sanoi:
Mä olen käynyt omassa kaveripiirissäni lähes jokaisen kanssa läpi keskustelun aiheista: "Proteiini ei ole myrkkyä" ja "Miksi kuntosaliharjoittelu ei urheiluna ole sen ihmeellisempää kuin juoksukaan". Kyllä ne sitten joskus tajuaa, pääasia ettei polta päreitään ja noi mollaamiset kannattaa kuitata tuhahduksella.
Mä olen todennut, ettei kannata hirveästi edes jutella mitään kehonrakennukseen liittyvää sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät siitä mitään ymmärrä, tai eivät ole siitä sen enempää kiinnostunut. Juttelee sitten mieluummin jostain ihan muusta. Mitä tulee joidenkin uhmaikäisten teinien suunsoittoon netissä, niin ei voi kun nauraa. Kyllä mä itsekin heitän usein läppää tyhmistä bodareista ja bodarinmatikasta yms, sillä tiedän että niistä jutuista ei mitkään pidä paikkaansa. :) Näiden bodariläppien keksijät ovat itse vitsejä, tajuamattaan sitä...

No yksi yleisimpiä syitä bodaajien vihaamiseen on joidenkin ravintolakäyttäytyminen. Mulla on kavereita jotka varoittelee, ettet toivottavasti tule samanlaiseksi kun ne "nappiveikot" jotka tönii ravintoloissa porukkaa. Oikeasti se on paha ongelma. Itsekkin olen nähnyt paljon tapauksia, jossa "kyniksiä" tönitään seinille ihan vaan kun itsellä sattuu olemaan lihaksia toista enemmän. Ihan :david: toimintaa ja on niin vtun yleistä.

grimJester sanoi:
Tää on hyvä :D

Joo, en mäkään pystyis olee sillai naisen kaa joka ois joskus niinq pannu bodaria. Saastainen otus.
Ton pystyy kyllä sillei käsittämään, että jos ite sattuu olemaan 50-kilonen kynis ja edellinen muijan poikaystävä on ollu 110-kilonen tiukassa kunnossa oleva jamppa, niin ei tarvi kamalan paljon mielikuvitusta käyttää tunteakseen ittensä riittämättömäksi... :rolleyes:

VelttoV sanoi:
No yksi yleisimpiä syitä bodaajien vihaamiseen on joidenkin ravintolakäyttäytyminen. Mulla on kavereita jotka varoittelee, ettet toivottavasti tule samanlaiseksi kun ne "nappiveikot" jotka tönii ravintoloissa porukkaa. Oikeasti se on paha ongelma. Itsekkin olen nähnyt paljon tapauksia, jossa "kyniksiä" tönitään seinille ihan vaan kun itsellä sattuu olemaan lihaksia toista enemmän. Ihan :david: toimintaa ja on niin vtun yleistä.

Kyllä siellä niitä kyniksiäkin on tönimässä, ei se tyhmyys ole kiinni siitä kuinka iso on. Sääli vaan että yksi tyhmä bodari voi luoda monille stereotypian, jonka mukaan kaikki bodarit ovat tyhmiä. Perhana kun kynikset olisivat vähemmistö... :evil:

Kehonrakennus on kuitenkin sen verran kokonaisvaltainen urheilulaji, että voi puhua jo elämäntavasta. Tähän elämäntapaan pätee samat lainalaisuudet, kuin muihinkin valtaväestöstä poikeavaan elämäntapaan; se koetaan vieraaksi. Se, mikä on vierasta on pelottavaa ja sitä, mitä pelätään, ivataan ja dissataan. Normaali xenofobinen reaktio.

Kyllä mielestäni kehonrakennukseen liittyy paljon muitakin arveluttavia piirteitä kuin hormoonien käyttö. Tästä on puhuttu täällä ennekin, että tälle lajille on kovin leimallista harrastajan vinoutunut näkemys omasta ulkomuodostaan ja sen vainoharhainen tarkkailu. Voisin kuvitella, että jokainen tämän palstan lukija, joka pullistelee päivittäin peilin edessä (itsekin olen niin tehnyt), miettii joskus että onko tässä mitään järkeä. Kysymys, että onko sillä ylipäänsä MITÄÄN väliä onko ne lihakset isot vai ei, on vaikea esittää itselle niin, että siihen vastaisi rehellisesti. Tämän kysymyksen kun esittää, niin alkaa selittely yleensä terveydellä. Kuitenkin sekin on todettu tuhanteen kertaan, että aerobinen liikunta ja ehkä kohtuullinen painoharjoittelu riittää vallan mainiosti hyvän terveyden ylläpitoon. Siihen ei todellakaan tarvitse sitä, että pitää orjallisesti kiinni tarkasta ruokavaliosta.

Niin, meni ehkä hieman ohi aiheen, mutta pointti oli siis se, että jokaisen kannattaisi varmasti tarkasti miettiä, mitkä on ne motiivit, joilla kehonrakennusta harrastaa. Kuitenkin hyvin usein motiivit liittyy huonoon itsetuntoon jollakin elämän osa-alueella, joku kokee olevansa pieni, toisella on kapeat hartiat, joku ei koe olevansa mies jonkin muun syyn takia. Nykyinen länsimaalainen kulttuuri ihannoi tietynlaista ulkonäköä, ja tämä asettaa varsinkin nuorille kovia paineita oman ulkonäön suhteen.

Mun tarkoitus ei ole nyt tuomita ketään, enkä myöskään ole esittämässä mitään elämisen koodia, jota tulisi noudattaa. Veikkaan vaan, että moni tämänkin palstan jäsenistä kokisi elämänsä tyydyttävämmäksi kun pystyisi taistelemaan omaa narsismiaan ja yhteiskunnan paineita vastaan. Ulkonäkö on loppujen lopuksi juuri niin pieni asia ihmisen elämässä, kuin sen itselleen tekee.

maneater sanoi:
Niin, meni ehkä hieman ohi aiheen, mutta pointti oli siis se, että jokaisen kannattaisi varmasti tarkasti miettiä, mitkä on ne motiivit, joilla kehonrakennusta harrastaa.

Epäilen, että aika harva punttisalin käyttäjä tähtää kilpakehonrakentajan uralle ja kilpakehonrakentajan keinoilla. Suurin osa varmasti haluaa isommat lihakset, muttei hinnalla millä hyvänsä.

Quadzilla sanoi:
Mä olen todennut, ettei kannata hirveästi edes jutella mitään kehonrakennukseen liittyvää sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät siitä mitään ymmärrä, tai eivät ole siitä sen enempää kiinnostunut.

Samaa mieltä. Koska se yleensä johtaa vain turhaan inttämiseen, sillä monilla ihmisillä tuntuu olevan hirveä pätemisen tarve kun tulee puhetta niistä kuuluisista "proteiinihormooneista". Ja vaikka näille henkilöille löisi minkälaiset
faktat eteen niin saa vastaukseksi vittuilua.

Quadzilla sanoi:
Kyllä mä itsekin heitän usein läppää tyhmistä bodareista ja bodarinmatikasta yms, sillä tiedän että niistä jutuista ei mitkään pidä paikkaansa. :) Näiden bodariläppien keksijät ovat itse vitsejä, tajuamattaan sitä...

Ai miten niin ei mitkään pidä paikkaansa?? Mikä matikka? 2+2=5, eikö?? :hyper: Tuli tästä mieleeni eräs salicase reilun 10 vuoden takaa Parkanosta: Iso R oli reenaamassa kaverinsa Allun kanssa. Allu siinä sitten reenin lomassa koitti vakuuttaa R:ää jostakin asiasta. R ei uskonut, vaan pudisteli päätään. Lopulta Allu ei keksinyt enää mitään muuta juttunsa paikkansapitävyyden puolustamiseksi kuin tokaista "no, SE ON TOTTA, MITÄ PUHUTAAN!!" :D

Quadzilla sanoi:
Mä olen todennut, ettei kannata hirveästi edes jutella mitään kehonrakennukseen liittyvää sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät siitä mitään ymmärrä, tai eivät ole siitä sen enempää kiinnostunut. Juttelee sitten mieluummin jostain ihan muusta.

Pitää paikkansa mutta jos kaverit kyselee harrastuksesta niin en mä nyt viitti siihen mitään mykkäkoulua alkaa pitää. Enemmin juttelen ja kerron miksi tehdään sitä ja tätä salilla ja miksi niitä "VEIH" -jauhoja syödään. Rauhallisesti kommentoimalla yksikään provoilija ei jaksa 5 minuuttia kauempaa leikkiä.

no-body sanoi:
Löytyipä taas hauska keskustelu kehonrakennukseen liittyen.

"ihan aikuisten oikeesta, tuoko siis EI OLE photoshoppi" :jahas:

Ei voi muuta sanoa kuin että enpäs muistanutkaan että Maijalla oli noin jumalattoman kokoiset reidet.. :thumbs:
Ja tuon kehonrakennuskommentoinnin takia on mielestäni turha repiä pelihousuja, kaikilla on mielipiteensä ja niistä ei varmasti Maija ota itseensä, joten ei liene tarvetta kenenkään muunkaan hermostua. Niinkuin Dragon tuossa sanoi, järkevällä ja rauhallisella argumentoinnilla kyllä saa sen vastapuolen ymmärtämään mistä punttitreenissä on kysymys. Tähän tietysti edellytyksenä että siellä on jonkinnäköistä halua edes yrittää tajuta ja itsellä kiinnostusta selittää..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom