Kehonkoostumus ja kuntotesti

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Moi, oon uusi tällä foorumilla ja kaipaan asiantuntemustanne.

olen ahkera kuntoilija/salillakävijä, tein vihdoin kehonkoostumus ja kuntotestin josta sain seuraavanlaiset tulokset;

Olen 32v, 184cm, 85kg
Rasva% 11,5%
lihasmassa 57%

Vyötärönympärys 87cm
lantio 96cm

Leposyke 47

Vatsalihakset:
30sek = 44 vatsapunnerrusta

Rinta/käsivarret:
30 sek = 41 punnerruksia

Alavartalo:
30 sek = 39 kyykkyä

Eli missä mä oon, teihin ammattilaisiin verrattuna?

Onko teillä kokemuksia tai benchmarkkeja antaa minulle, tämä tulos ei sano minulle mitään ja testaaja sanoi että olen urheilijatasoa muttei määritellyt tarkemmin joten kaipaan asiantuntijan arviota.
Kommentoikaa please

Täällä ei hirveen montaa ammattilaista taida olla :D
Onhan toi lihaskunnon puolesta ihan jees, eipä paljoo muuta voi kertoo, millä toi rasva% mitattu?

Jos paikkaansa pitävä ni kylhän sit lihasta näyttäs jo jonkinverran olevan, voimatasoista ei voi kyllä mitään sanoo..

siis varmaa pihdeillä? :D jos kokenu pihtimittaaja ollu ni varmaa aika hyvin pitää paikkaansa. Kerro toki jotai salituloksistaki?

Salituloksista sen verran että Penkkipunnerrus 120kg viidellä toistella nousee juuri nyt. En tiedä kertooko mitään mutta nostan 120kg x 5 x 3

Ongelma on se että treenaan miltei päivittäin mutta ne typerät elixian PT:t jotka ovat aivan useless eivät osaa kertoa missä menen juuri nyt ja kehen verrata. Ois kiva tietää...

Laita toki vähän muitakin tuloksia näkyviin. Pelkkä penkkipunnerrus kun ei paljoa kerro sun lihaskunnosta. Mut painoos nähden tuo penkkitulos ainakin on ihan kohtuullinen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onko teillä kokemuksia tai benchmarkkeja antaa minulle, tämä tulos ei sano minulle mitään ja testaaja sanoi että olen urheilijatasoa muttei määritellyt tarkemmin joten kaipaan asiantuntijan arviota.
Kommentoikaa please

Vertausta mitä vastaan? kehonrakentaja, classic kehonrakentaja, voimannostaja, painonnostaja, crossfit, keskivertosaliharrastaja vai mikä?

Hyvältä sun kunto kuulostaa, mutta verrata ei voi ellei tiedä tavoitetta. Mites kyykky, maastaveto, rinnalleveto ja pystypunnerrustulos? Entä leuat?

Ongelma on se että treenaan miltei päivittäin mutta ne typerät elixian PT:t jotka ovat aivan useless eivät osaa kertoa missä menen juuri nyt ja kehen verrata. Ois kiva tietää...
Siis wtf?

Mitä heidän pitäisi kertoa? Että et pärjää lähellekkään saman painoisille voimanostajille, olet keskivertoa salitreenaaja paremmassa kunnossa vai mitä ihmettä?
Jos pitää saada itseään verrata johonkin niin aloita vaikka se voimanosto...:david:

Suositut

Back
Ylös Bottom