Mulla on vähän vaihtelevasti vaikeaa oman kropan kanssa.
2009-2011 välillä tippui vaivihkaa 13kg 76kg->63kg (164cm). Meni melko pitkän aikaa, että aloin tottua uuteen ulkonäköön, koska olen aina ollut se muita isompi tyttö. Viime syksynä sitten aloin jo ymmärtää, että voin ihan oikeasti ostaa paitoja kokoa S. Syksyllä painoa oli alimmillaan 59kg, jolloin näytin jo hoikalta.
Salilla kävin 2010-2011 talven ahkerasti, kesän ajaksi se jäi pois. 2011 marraskuussa aloin taas käymään salilla ja treenaamaan tosissani muutenkin, kuin vain lenkkeilemällä. Ja kun sitä lihasta tarttuu.. Marraskuun lopun ja maaliskuun puolivälin välillä InBody-mittauksen mukaan tullut 900g lisää lihasta. Kuulostaa hurjalta, mutta olen kyllä muutenkin aika etevä keräämään muskeleita, varsinkin yläpäähän. Ja kun kehon malli on pitkä selkä - lyhyet jalat - leveät hartiat, niin onpas naisellinen olo! Nyt on taas kuukauden ajan ollut lihava ja iso olo, vaikka vaaka näyttääkin vain 61kg. Nyt tuntuu, että haluaisin vähän kiristellä, mutta toisaalta EI JAKSA. Olen taas ajautumassa "olen iso tyttö, muut on pienikokoisia, näinhän se on aina ollut"-ajatteluun.
Mitä tässä nyt pitäisi tehdä?!