kehoilun aloittaminen aikuisiässä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Pointtini oli että voiko missään ikinä mitenkään määrittää jotain absoluuttisia määreitä tällaisissa asioissa? Olen sen verta amatööri nyt ylipäätään näissä voimailu/kehoilu asioissa etten rupea edes spekuloimaan voisiko tuo teoriassa olla mahdollista mutta mieti nyt vähän itsekkin. En tiijä ootko nyt tosissasi tuon kehonrakennuksen sm:n voittamisessa vai theorycraftaatko mutta oletaan nyt että olet tosissasi. Nyt tai esim. vielä parin kuukauden treenin jälkeen huomaat ehkä siihen astisesta kehityksestä onko hommaan lahjoja. Jos on niin palkkaat kunnon valmentajan ja kerrot ikäs ja tavottees. Jos se kuolee nauruun niin palkkaat toisen. Sitte pyhität seuraavat vuodet kehonrakennukselle, treenaat niin perkeleesti ja katot voitatko sm.

Ok, ei olis pitäny spekuloida kun ei mistään mitään tiedä mutta spekuloimpa nyt silti :)

Kunhan theorycraftaan:D

En itsekään tiedä mitä tässä nyt hain. Ehkä olisi vain hienoa tietää että nyt tässä iässä missä olen on vielä mahdollisuudet bodauksen sm:n. Ja vaikka se ei olekaan tavoite, niin kun tietää että sellaiseenkin on mahikset niin tietää että on vielä hyvässä iässä bodauksen suhteen ja on parempi mieli treenata.

Tervehdys foorumilaisille! Täällä ollaan samassa tilanteessa missä itse em. autoinser. Salilla käyntiä olen alottelemassa vuosien tauon jälkeen! Aloitus numeroina painoa on (ja sitähän on) kaikki 95kg rakkautta (pit. n.170cm) :D Urheilutaustaa löytyy jääkiekosta, salibandyyn ja amerikkalaiseen jalkapalloon. Viime vuosina vähenemissä määrin tullu pelattua golfia ja jääkiekkoa kaveriporukan höntsävuorossa. Salilla käynyt joskus nuorempana jonkun kerran, niin että osa laitteista on tuttuja jo. Kovalla motivaatiolla ja innolla sännätään taas salille ja meinasin kans alotella tolla arskan kultasel kuusikolla varovasti. :)

Arskan kuutosta tehet ensimmäiset 8-10 viikkoa, opetellen liikkeet ja "totutat kehon painoihin". Sen jälkeen jos kovaa treenaaminen ja lihasten kasvatus maistuu, niin 2-jakoista kehiin ja kuntoa ylöspäin.

Tutustu ruoka-aiheisiin FAQ:hin, jotta saat tietoa miten syödä oikein. Ennenkaikkea tarpeeksi. Kalorit sinne kolmen tonnin kieppeille ja huhtikuun seudulla dieettiä päälle kesää ajatellen.

Niin ja et ole myöhässä mistään tuloksista, mutta työtä niiden eteen pitää tehdä.

Itse olen saanut tuloksia aikaiseksi vaikka aloitin vasta 4kk sitten G6:lla harjoittelun. Ikää on 47. Ei tässä mihinkään kisoihin lähdetä eikä valtavia lihoja tavoitella, mutta mittanauha kertoo että lihas kasvaa vieläkin. Normaalin kunnollisen ruokavalion lisäksi herat, maltot ja vitamiinit. Urheilutaustaa ei ole ja aiemmat treenit on niiltä ajoilta kun olin suunnilleen juurikin tuon 25v ;)

Kyllä tuossa 25v iässä voi laittaa itselleen vielä aikamoisia tavoitteita ja ihan realistisia. 10 vuottakin kun ketjun aloittaja on oikeilla menetelmillä treenannut, niin varmaan on tulosta. Vinkkejä ja treeniohjelmia löytyy tältäkin foorumilta varmasti jokaisen tarpeisiin. Nyt vaan etsimään se itselle sopiva ohjelma ja kova treeni päälle. Höyhen_kevyt tuossa mielestäni kertookin oleellisimman.

Hyviä vastauksia tullut tänne ja kohentanut treeniintoa entisestään =) Ja tiedän että eihän tämä ole ikä eikä mikään vielä mutta se laittoi vaan mietityttää kun katsoo noita proäijiä ja ikää vasta jotain just tuo 25 =D Nyt tosiaan olen saanut muuton valmiiks uudelle paikkakunnalle ja salillekkin avain hommattu. nyt alkaa armoton g6 treenaaminen näin alkuun. Ja tsemppiä kaikille muillekkin samassa veneessä oleville!

Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom