Kehitys pysähtynyt..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jeremy_
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ongelmana olisi siis, että sarjapainot eivät nouse enää, joissakin liikkeissä ehkä jopa laskevat. Salilla on tultu käytyä jonkin verran yli 2 vuotta ja tuntuu ettei progressiota sarjapainoissa enään tapahdu. Esimerkiksi leuanvedossa tuntuu, että leukoja saisi tehtyä kokoajan vain vähemmän ja millään niissä ei kehity, kun painoa oli noin 82kg niin leukoja meni myötäotteella 3x8-10 ilman lisäpainoa ja nyt paino noin 76kg ja silti leukoja ei enää mene suunnilleen edes 3x8.. Joissain liikkeissä kuten kulmasoudussa ja alataljassa myös hyvä tuntuma on lähes kadonnut. Luulisin ettei kyse ole ruokavaliosta, sillä paino on noussut noin 1kg kuukaudessa paitsi viimeisen 2kk aikana kun dieettasin vähän pois, dieetti kuitenkin loppui jo noin 3 viikkoa sitten, joten missä voisi olla vika?

PS. jos on joitakin hyviä tekniikka neuvoja joihinkin liikkeisiin niin kertokaa ihmeessä, sillä esimerkiksi vipunostot sivuille ovat tuottaneet ongelmia minulle, koska en vieläkään osaa tehdä niitä kunnolla, niin, että saisi progressiota tapahtumaan, netistä katsomista suoritustavoista huolimatta.

Kuinkas usein vaihdat ohjelmaa ? Ja dietillähän yleensä tuppaa tippumaan hieman nuo tulokset. Eli jos vaikka ekaks heittäis ohjelman vaihtoon ja ravintoa ääntä kohti ! =). Mihin liikkeisiin toivoisit neuvoja muuhun ku nyt ehkä noihin vipareihin ?

Aloitin tämän uuden ohjelman (elaston 2-jakoinen) juuri dieetin jälkeen. Neuvoja kaipaisin vipareiden lisäksi esimerkiksi erilaisiin selkäliikkeisiin kuten ylätalja, altalja ja kulmasoutu.

Olen itse tehny kulmasoutua välillä taljassa tangolla. Sitten ainakin tohon ylätaljaan sen verran kun vetää sen rinnanpuolelle ja kun päästää ylös niin päästää sen vain noin puoleen väliin nousemaan. Kädet suht rentona, että liike menee selälle eikä käsille. Ala asennossa lavat yhteen luonnollisesti =). Siinä ainakin muutama vinkki kokeiltavaks jos ei tuttuja juttuja jo ollutkin.

No kehityksen pysähtymiseen voi olla monia syitä ja tuloksethan voivat nousta myös dietilläkin. Tietenkin ohjelmanmuutos voi auttaa, kannattaa myös vähän vaihdella liikkeitä ym.

Tässä on jonkinlaista kuvaa kulmasoudusta ja tässä alataljasta. Ylätaljasta en nyt tässä nopealla etsinnällä löytänyt. Ja tässä vielä sivuvipareista.

Saattaa olla ollut vika entisessä ohjelmassa, sehän nähdään nyt kun alotit sen 2-jakoisen.

Voi kuulostaa hullulta, mutta itse paransin/parannan huonoa/pysähtynyttä leuanvetotulosta lisäpainojen avulla. Vetelin pitkään 2-3x6 sarjoja ja kehitystä ei tullut suuntaan eikä toiseen. Välillä ei mennyt 3x6, joskus meni melkein helposti, mutta enempään ei pystynyt. Päätin sitten aloittaa lisäpainojen käyttämisen ja sarjojen lisäämisen kolmesta neljään. Aluksi kaksi ensimmäistä sarjaa 2xMax 10kg lisäpainolla(alussa meni 2-3 toistoa) ja sitten kaksi sarjaa ilman painoja. Parin viikon jälkeen sitten kokeilin 15kg:lla ensimmäisen sarjan ja siirryin siitä alaspäin 10kg->5kg->ilman painoa.

Vajaa neljä viikkoa nyt tehnyt tällä tavalla, alussa siis parhaillaan 3x6 ilman lisäpainoja, eilen meni 5 toistoa 15kg, 5 toistoa 10kg, 8 toistoa ilman lisäpainoa. Olin poikkeuksellisen väsynyt joten päätin tehdä vain kolme sarjaa. Ykkönen menisi nyt varmaan 25kg:lla, pari toistoa meni aika helposti 20kg:lla kun testasin. Teen tosin leuat kolme kertaa viikkoon ja aina ensimmäisenä liikkeenä, eli panostus on aika kova.

Joo tuolta olen kattonu ohjeita, mutta oisjo jossain hyviä ohjeita kulmasoutuun käsipainolla? Ja jos jollain olisi jotain vinkkejä kuinka parantaa tota leuanvetoa kun tekee 2 kertaa viikossa?

Joo tuolta olen kattonu ohjeita, mutta oisjo jossain hyviä ohjeita kulmasoutuun käsipainolla? Ja jos jollain olisi jotain vinkkejä kuinka parantaa tota leuanvetoa kun tekee 2 kertaa viikossa?

Ite saan huomattavasti paremman tuntuman latseihin, kun pidän kädet lähellä kylkiä..

Back
Ylös Bottom