Kehitys ongelma?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
38
:( mikä mättää olen käynyt salilla 4kk ja syönyt protskuu, mikä on ollut jo loppu noin 3 viikkoa. olen yrittänyt vetää safkaa kuin sika.

penkistä ei nouse millää se 75kg vaik 72.5 kg meni jo melkee kuukausisitten pitäisköhä se proteiini ottaa taas käyttöön koska en pysty mitenkään saamaan omaa proteiini tarvetta päivässä.

onko se jo melkein hyvä jos penkistä nousee noin 10kg yli oman painon:confused:

Syöt vaan säännöllisemmin, 5-6 kertaa päivässä. ei se niin vaikeaa ole. Sun painolla noista voi ainakin 2-3 olla vielä välipaloja.

Eikä sitä penkkiscorea kannata joka treenissä kokeilla. Painaa hiukan pidempää settiä niin jo siinä sivussa luulis 75kg nousevan.

niin ja palautusjuomat ja lisäprotskut käyttöön välittömästi. ja ämpäritolkulla ruokaa.

Originally posted by heavy dudy_86

Se on hyvä silloin kun on itse tyytyväinen:p

Niin ja itsestäni, sain penkistä marraskuussa 2001 2x90kg. Seuraavan kerran sain saman nousemaan noin puolen vuoden päästä...:(

Penkkitulos on miehen mitta. Jos et saa penkistä enemmän kuin kaikki kaverisi olet täysi luuseri. Tämän takia sinun tulee treenata penkkiä vähintään 6 päivänä viikossa, sunnuntaisin voi vaikka tehdä punnerruksia himassa. Penkin lisäksi on myös kätevä tehdä hauberia isoilla painoilla, ettei kukaan pääse vittuilemaan isommalla haballaan. Jalkoja ei kannata missään nimessä treenata, ne saa tarpeeksi treeniä sählyä pelatessa. Sitä paitsi muijat ei diggaa isoja jalkoja vaan isot tissit, pullea haba ja hyvä sixpäckki pitää olla.

:evil:

Originally posted by Hulkki
treenata penkkiä vähintään 6 päivänä viikossa...hauberia isoilla painoilla, ettei kukaan pääse vittuilemaan...Jalkoja ei kannata missään nimessä treenata, ne saa tarpeeksi treeniä sählyä pelatessa

:lol1: :lol1:

Originally posted by Tomba
heehee, ihan v****n hauskaa.:eek: Kyllä juuso taitaa tehdä vähän muutakin kuin penkkiä.

Ok, meni vähän yli toi mun posti mutta mulla rupesi keittämään kun palstalla on samaan aikaan aktiivisena n kpl threadeja the almighty penkkituloksen nostamisesta. Loppujen lopuksi olisi hyvä jos oppisin olemaan välittämättä muiden tekemisistä ja keskittyisin vain omiin treeneihini. Aiheuttaa vain turhaa stressailua kun flippaa näistä jutuista koko ajan.

juu

Hyvä Reeni ohjelma,reenaa,syö oikein,lepää kunnolla,malttia.
täältä sivuilta löytyy vastauksia searchin avul lähes kaikkeen!myös kirjat,lehdet muutkin kuin jallut,on hyvä lukee eikä vain katsoa pelkästään kuvat.:lol1:
älä kiinnitä pelkästään huomiota yksityiskohtiin,vaan näe koko kokonaisuus.

:( mikä mättää olen käynyt salilla 4kk ja syönyt protskuu, mikä on ollut jo loppu noin 3 viikkoa. olen yrittänyt vetää safkaa kuin sika.

penkistä ei nouse millää se 75kg vaik 72.5 kg meni jo melkee kuukausisitten pitäisköhä se proteiini ottaa taas käyttöön koska en pysty mitenkään saamaan omaa proteiini tarvetta päivässä.

Niinhän se vaan taitaa mennä, että välillä ei tulokset nouse kirveelläkään... Ei siinä muu auta kuin vaihtaa treeniohjelmaa ja kannattaa myös kokeilla vetää pitempiä/lyhyempiä sarjoja kuin tähän mennessä olet vetänyt. Ei se välttämättä ole siitä kiinni ettei syö tarpeeksi, sillä kyllähän lihasten hermostus paranee alussa kovaa vauhtia, mutta kuten sanoin, niin ei välttämättä lineaarisesti, vaan välillä tulee pikku pysähdyksiä. Treenaa vaan ku sika, niin kyllä se siitä! ja mitä siihen 10kg yli oman painon penasta juttuun tulee, niin veikkaisinpa että vuoden päästä vaistisit siihen itse, että ei, mutta ainahan sitä jostain pitää alottaa ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Hulkki
Penkkitulos on miehen mitta. Jos et saa penkistä enemmän kuin kaikki kaverisi olet täysi luuseri. Tämän takia sinun tulee treenata penkkiä vähintään 6 päivänä viikossa, sunnuntaisin voi vaikka tehdä punnerruksia himassa. Penkin lisäksi on myös kätevä tehdä hauberia isoilla painoilla, ettei kukaan pääse vittuilemaan isommalla haballaan. Jalkoja ei kannata missään nimessä treenata, ne saa tarpeeksi treeniä sählyä pelatessa. Sitä paitsi muijat ei diggaa isoja jalkoja vaan isot tissit, pullea haba ja hyvä sixpäckki pitää olla.

:evil:

Elä hyvä mies kirjottele tallasia juttuja noinkin vakavan näköisesti ettei jotkut nyypät vaan ota tota todesta :D

noh, takas topikkiin.. itelläni joskus aikoinaan pysähty kaikki kehitys aina parin kuukauden reenin jälkeen (ja sillon loppu reenauskin aina vähäks aikaa... :mad2: ) tähän autto ainakin mulla viikon parin kevyempi reenaus, ja se et ei väännä pakkotoistoja+alennussarjaa joka liikkeen loppuun... eli liian kovilla treeneillä vedin itteni tukkoon.

Originally posted by trebla
Elä hyvä mies kirjottele tallasia juttuja noinkin vakavan näköisesti ettei jotkut nyypät vaan ota tota todesta :D

Mutta... Toihan on täysin totta. :eek:

olen yrittänyt vetää safkaa kuin sika.

Oletko varma? Moni luulee syövänsä paljon, mutta ei kumminkaan syö kovinkaan paljoa. Syötkö kuusi tai vähintään viisi kertaa päivässä (eli esim. kaksi lämmintä ruokaa, iso aamiainen sekä välipalat)? Saatko n. 2g/painokilo proteiinia? Entä hyvät rasvat, otatko esim. rypsiöljyä? Entä syötkö tarpeeksi kasviksia? Paljonko vettä juot päivittäin?

Ja tuosta paljon asiaa palstalaisten syömisistä, ainakin yhden vuorokauden osalta:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=1458&highlight=vuorokausi
Siitä voi saada jonkunlaista esimerkkiä.

Reeniohjelman osalta monilla ei ole voimailusta kovin paljoa tietoa nykyään, vaan reenataan kehoilutyyliin (jossa ei sinänsä ole mitään vikaa) ja ihmetellään kun vomat eivät kehity optimaalisesti. Siitä lisää juttua:
http://personal.inet.fi/koti/pehkonen/penkki.htm

Sakari Selkäinahon "Penkkipunnerruksen voimapakkaus" -kirja kannattaa ostaa tai ainakin kirjastosta lainata. Hyvää perusasiaa (ja edistyneemmillekin sopivia vinkkejä) penkkipunnerruksen reenaamisesta ja muustakin. Muutenkin kannattaa lukea ja opiskella mahd. paljon, niin löytää keinoja tehostaa syömistään ja reeniään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom