- Ikä
- 39
Milloin olette aloittaneet käymään body pump-tunneilla, kuinka monta kertaa viikossa, mitkä olivat lähtöpainonne ja mitkä ovat painot nykyään? Millaista kehitystä olette huomanneet?
Itse tutustuin body pumpiin vasta alkukesästä, ja tykkäsin kovasti! Olen käynyt 1-2krt/viikossa tunneilla, lukuunottamatta paria viikkoa kesässä, kun olin mökillä.
Lämppärit 2,5kg - 3,5kg
Rinta 2,5kg - 3,5kg
Ojentajat 2kg - 2,5kg
Hauikset 2kg - 2,5kg (..lisään painoa ensi kerralla)
Olkapäät 2kg - 2,5kg
Jalkakyykyt 3,5kg - 5kg
Askelkyykyt 3,5kg - 4,5kg
Selkä 3,5kg - 4,5kg
Itse teen vielä aika kevyillä/keskivertopainoilla, mutta monet naiset jaksavat tehdä yllättävän isoilla painoilla treenin! Vau
Ehkäpä minäkin tästä parin kuukauden päästä voin taas lisätä hieman painoja. Katsotaan katsotaan! Tänä viikonloppuna pitäisi päästä tutustumaan Bodypump51-ohjelmaan!
Itse tutustuin body pumpiin vasta alkukesästä, ja tykkäsin kovasti! Olen käynyt 1-2krt/viikossa tunneilla, lukuunottamatta paria viikkoa kesässä, kun olin mökillä.
Lämppärit 2,5kg - 3,5kg
Rinta 2,5kg - 3,5kg
Ojentajat 2kg - 2,5kg
Hauikset 2kg - 2,5kg (..lisään painoa ensi kerralla)
Olkapäät 2kg - 2,5kg
Jalkakyykyt 3,5kg - 5kg
Askelkyykyt 3,5kg - 4,5kg
Selkä 3,5kg - 4,5kg
Itse teen vielä aika kevyillä/keskivertopainoilla, mutta monet naiset jaksavat tehdä yllättävän isoilla painoilla treenin! Vau
Ehkäpä minäkin tästä parin kuukauden päästä voin taas lisätä hieman painoja. Katsotaan katsotaan! Tänä viikonloppuna pitäisi päästä tutustumaan Bodypump51-ohjelmaan!