toolate
Ei tarvi varmaankaan kasvua odotella tuollaisella syömisellä.Dobermann sanoi:Mä oon 4-5 tuntiakin syömättä ennen treeniä. Syön muutenkin vain pari kertaa päivässä lounas ja iltapala. Reeni kulkee hyvin! Yksilöllistä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei tarvi varmaankaan kasvua odotella tuollaisella syömisellä.Dobermann sanoi:Mä oon 4-5 tuntiakin syömättä ennen treeniä. Syön muutenkin vain pari kertaa päivässä lounas ja iltapala. Reeni kulkee hyvin! Yksilöllistä.
toolate sanoi:Ei tarvi varmaankaan kasvua odotella tuollaisella syömisellä.
, mutta itsellä kehitys lähti todella hyvin nousuun, kun pidin noin kuukauden mittaisen tauon. Tauko johtui opiskelusta, piti saada päättötyö valmiiksi ja samaan aikaan iski pitkä flunssa. No, nyt tämän tauon jälkeen on nopeasti saavutettu entiset tulokset ja parannettu myös todella nopeaan tahtiin kaikkia tuloksia ja kehittyminen näkyy joka puolella kroppaa. :D Eli vaikka sanotaan, että ei liian pitkää taukoa pidä pitää, niin kuitenkin välillä se voi tehdä ihan hyvääkin. Tämäkin tietenkin yksilöllistä.Tuossahan on ihan pirusti mättöä! Meikäläinen menee 12-17 välin pelkällä kahvilla, viideltä ruoka, 19-20 pikkasen leipää ja klo22 salille.Battle sanoi:Mä kuolisin nälkään jos noin pienellä syömisellä täytyisi pärjätä kolme tuntia, ja vielä treeni päälle.
Kyllä minultakin se Massaa! Voimaa! kirjahyllystä löytyy, ihan hyvä kirja. Mutta käytännössä olen lähes 8 vuoden treeniurani aikana huomannut treenin jatkuvan vaihtelun olevan suurin yksittäinen virhe, mikä voi pysäyttää kehityksen jopa totaalisesti.Patarauta sanoi:Miksi treenaat aina samalla systeemillä, entä jos vaihtaisit välillä, kyllä mun mielestä vähän aikaa voi toimia 1-2 sarjaakin mutta tärkeitä on että vaihtaa systeemiä välillä...kuvitele kuinka nopeaa kehityksesi olisi jos kokeilisit välillä muutakin
http://members.tiscali.fi/hulkki/dctraining.htmDoggcrapp sanoi:I think the biggest fallacy in bodybuilding is "changing up" "keeping the body off balance"--you can keep the body off balance by always using techniques or methods that give your body a reason to get bigger=strength. If you don't write down your weights and every time you enter the gym you go by feel and do a different workout (like 98% of the gym members who never change do now) what has that done? Lets say Mr. Hypothetical gym member does 235 for 9 on the bench press this week, "tries to keep his body guessing" by doing 80LBS for 13 on flyes next week, 205 for 11 on inclines the week after, 245 on hammer press for 12 the week after that --and so on and so on---there is only a limited number of exercises you can do. Two months later when he does bench presses again and does 235 for 8 or 9 has he gained anything? Absolutely NOT! Four months later he does hammer presses for 245 for 11 (again) do you think he has given his body any reason to change?
Take 2 twins and have one do a max squat for 20 reps and the other twin giant set 4 leg exercises with the same weight. All year long have the first twin blast away until he brings his squat with 20 reps from 185LBS to 400LBS. Have the second twin giant set four exercises every workout with the same weight he used in his first workout all year long. Believe me he is always going to be sore and he will be shocking the body every time but the sad truth is he will not gain shit after about the third leg workout because the load didn't change. There is no reason for his legs to grow in size due to the strength demand presented. The first twin who can now squat 400 for 20 is going to have some incredible wheels.
Hulkki sanoi:Kyllä minultakin se Massaa! Voimaa! kirjahyllystä löytyy, ihan hyvä kirja. Mutta käytännössä olen lähes 8 vuoden treeniurani aikana huomannut treenin jatkuvan vaihtelun olevan suurin yksittäinen virhe, mikä voi pysäyttää kehityksen jopa totaalisesti.
Treenasin mm. 2001-2003 muuttaen ohjelmaani 4-6 viikon välein. Kokeilin kaikenlaisia eri treenikiertoja, jakoja ja liikeyhdistelmiä ja liikkeiden määriä, painottaen treeneissä koko ajan kunnon tuntumaan ja pidemmällä tähtäimellä keskittyen tasan tarkkaan tuohon jatkuvaan treenin vaihteluun (koska tosiaan uskoin sen tuovan optimaalista kehitystä).
Kuitenkin jälkikäteen katsottuna mm. sarjapainojen kasvu noiden kahden vuoden aikana oli huonointa koko treeniurani aikana, vaikka pyrinkin aina samaa ohjelmaa käyttäessäni tehdä sarjat hieman isommilla painoilla kuin edellisessä treenissä. Ongelmaksi syntyi juuri tuo vaihtelu, eli kun 4-6 viikon välein vaihtui ohjelma ja usein myös liikkeet, ei suurimmissa perusliikkeissä päässyt ikinä syntymään jatkuvaa sarjapainojen kehitystä vaan painot junnasivat samalla tasolla pari vuotta.
Nyt, kun olen treenannut 8 kk samalla ohjelmalla, on kehitys ollut parempaa kuin vuosiin juuri sen takia, että olen voinut tehdä samoja liikkeitä treenikierrosta toiseen aina keskittyen sarjapainojen kasvatukseen. Suurin yksittäinen harjoitteluvirhe, joka on siis estänyt kehitystäni, on ollut juuri tuo treeniohjelman vaihtelu jatkuvasti pelkän vaihtelun vuoksi. Kun ryhdyin lukemaan Doggcrapp-systeemistä, kiteytyivät havaintoni tästä asiasta seuraavaan Danten kirjoittamaan tekstiin:
http://members.tiscali.fi/hulkki/dctraining.htm