Kehen luottaa?

Timba79 sanoi:
Sitten kun alkaa näkemykset menemään saman suuntaisiksi, on ketjun sisältö kohtuu luotettavaa. Kyllähän täällä jo tietää palstan kokeneet kaverit joiden vinkkeihin voi luottaa, mutta paljon on porukkaa joilla hyvää ja asiallista tekstiä, joten en halua edes ruveta mitään nimilistaa tähän vääntämään. Aika hätäseen täällä kuitenkin ammutaan ihan älyttömät väitteet alas.

Amen.

On myös hyvä, että palstalta löytyy omat osionsa aloittelijoille, mimmeille, voimatreeniin jne. Tarkoitan tällä sitä, että on helpompi antaa vinkkejä ja neuvoja jos tietää kyseessä olevan aloittelijan, toisaalta naiset osaavat todnäk paremmin samaistua toistensa ongelmiin, "voimagurut" taas neuvovat osaavasti voimatreeniin liittyen jne.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minä en ainakaan juuri koskaan katso kuka kirjoittelee ja mitä. Luen tredin läpi, ja siitä ajatuksen kanssa käy pääkohdat. Ja yleensä jos joku tredissä heittää jonkin huonon neuvon ilmoille, hyvin nopeasti se palautetaan maankamaralle.

Ite luotan treenivinkeissä varmaan eniten Hulkkiin ja Tomiin , Mikeltä on kans lähteny pari kullan arvosta vinkkiä mm. jalkojen ja rinnan treenaamiseen.

Ruoka asioista tulee eniten seurattua jhulmii ja Hulkkia. :thumbs:

Joo samaa mieltä ekalla sivulla olleen kirjoittajan kanssa että kannattaa vähän "haistella" että ketkä ovat saman tyylisiä treenaajia ja niistä posteista sitten katsoa miten joku toinen on mahdollisesti ratkaissut ongelman tms.

Se että jollakin on toista tuhatta postia ja kirjoittaa joka ketjuun jotain ympäripyöreää "neuvoa" on aika turhaa. Samaten niiden henkilöiden treeni- ja ruokavinkit kannattaa lukea aika varauksella jos samalla toisaalta saa lukea säännöllisestä anabolisten käytöstä ja itse ei ole vastaavassa tilanteessa kuin kirjoittaja.

Mutta jos jotain nimiä nyt pitää sanoa niin Hulkki, "Sammo" ja Poser on jäänyt viime aikoina mieleen :worship:

Olen samoilla linjoilla Hipan kanssa, että kenen tahansa mielipide voi olla hyvä, kunhan se on perusteltu. Itse pyrin yleensä jollain tavalla tuomaan ilmi neuvoja antaessani sen, onko kommenttini puhdasta mutua, perusteltu arvaus (educated guess) vai tietoa. Tunnetuimpien postaajien mielipiteisiin voi yleensä luottaa, mutta joskus häiritsee heidän "jalustalle nostaminen". Muistelen törmänneeni joskus uskottavuusongelmiin, kun joku väen vängällä väitti maltodekstriinin olevan hidasta hiilihydraattia, eikä ko. henkilö uskonut ennen kuin mode (Hulkki) kävi häntä korjaamassa. :rolleyes:

Omskakas sanoi:
...väitti maltodekstriinin olevan hidasta hiilihydraattia, eikä ko. henkilö uskonut ennen kuin mode (Hulkki) kävi häntä korjaamassa...

On se juu pentele kun markkinoida saa ihan miten tahansa. Suurinpiirtein kaikkia maltoja taidetaan kaupata hitaasti imeytyvinä ja pitkään energiaa antavina...

Juu kyllähän näitä perseennuolentathreadeja välillä pukkaa. Tulee nämä äkkiä lukastuakin, mutta sitten jos/kun ei jaksa lukea niin ei lue. Simple.

Treenivinkeissä luotan lähinnä pitkään treenanneisiin kavereihin, joiden kuvistakin jo näkee että on saatu aikaseksi. Ravintoasioissa luultavasti luottaisin eniten Halosen Masaan, jos hän Pakkiksella sattuisi kirjottamaan. Muuten lähinnä niihin luotan, jotka perustelee asiansa niin, että sen tälläinen normaali jauhopääkin ymmärtää.

Nettikeskustelusta kun on kyse niin tulee aina arvioitua kaikki neuvot aika kriittisesti, koska netissä kuka tahansa voi kirjoittaa mitä sylki suuhun tuo.
Tässä kuitenkin muutama mun mielestä hyvä postaaja:

Treeni: NO Kummonen, jto, Raven

Sairaimmat läpät: Spoonie lov

torspo sanoi:
Sairaimmat läpät: Spoonie lov
=samalla aaltopituudella mun kanssa ainakin pakkis-ircissä.

Sitten uskon neuvojaa, kun on laittanut kuvan itsestään palstalle, että metodit toimii edes itselle ja on tiukassa kunnossa. Tomilla ainakin vatsapalat erottuu ja ketodietti taisi toimia.

Mä en vieläkään usko rypsiöljyn hyödyllisyyteen, vaikka 99 % palstalaisista olisi sitä mieltä. Oliiviöljy :haart:

Parhaat vinkit ja naurut olen saanut JJJ:n posteista! Melkoisen kierolla huumorintajulla varustettu kaveri, mutta jutut täyttä asiaa :kippis1:

Kun käyn lukemaan niin katson kyllä kuka on kirjoittanut, ikä ja postien määrän. :)
Toinen on enemmistön mielipide. Tärkein kuitenkin on oma "terve" järki...

Itse luotan rakkauteen ja Mikeen. Mode-Tombpaan en luota, jos näytöt ei parane. :love:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom