Kehääntulobiisi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SIC-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pulla sanoi:
Sillä nyt ei vissiin ole tarkoitus pelotella ketään kuoliaaksi vaan kerätä itelle fiilistä ja latautua matsiin. Vai onko matsiin tarkoitus mennä sillä mielellä, että "mites tää nyt pitäs tehä ettei nolota jos mää häviän...?"

Sitäpaitsi on helkkarin hienoa jo pelkästään yleisönkin kannalta kun J. Kyllönen tulee tyylillä ja fiiliksellä sisään.

No se on eria asia jos on show-mies tai uhoja! Mun mielestä se latautuminen tapahtuu ennen matsia pään sisällä. No en mä kyllä tiedä vapari matseista, mutta kyllä mä oon BJJssä ja subbarissa psyykannu itteni käymällä matsin ja tekniikat pään sisällä läpi. Ei mulla pauku hevi korvalapuissa 10sekkaa ennen matsia. Rentona mä sinne matolle yritän mennä.

Jokanen tyylillään, mutta niinku aidan sano jo ni se vaan paistaa läpi ettei luota itteensä jos pitää saada agree päälle että uskaltautuu kehään. Kyllä se adrenaliini pumppaa ihan tarpeeks muutenki ja polttaa energivarastoja.

Metallica - Sad but true! :rock:
Saattaa kyl olla jo käytetty moneen kertaan. :)
Mut vaan niin perkeleen hyvä.

Cannibal Corpse - I Will Kill You

Hammersmashed facea olisi ehdottanut, mutta joku kerkes ensin. Joku napakka gabberi-biisi vois olla jees.

Bob Sappille sopis: Cannibal Corpse - Raped By The Beast :)

Pulla sanoi:
Sillä nyt ei vissiin ole tarkoitus pelotella ketään kuoliaaksi vaan kerätä itelle fiilistä ja latautua matsiin. Vai onko matsiin tarkoitus mennä sillä mielellä, että "mites tää nyt pitäs tehä ettei nolota jos mää häviän...?"

Sitäpaitsi on helkkarin hienoa jo pelkästään yleisönkin kannalta kun J. Kyllönen tulee tyylillä ja fiiliksellä sisään.

Joo. Samaa mieltä tuosta, ei se mitään pelottelua ole vaan oman fiiliksen herättelyä, ja yleisönkin. Ei sillä että ittellä mitään rituaaleja olis; se on ihan mikä kellekin sopii. Itte uhoan lähinnä päänsisäisesti. Jonin tota sisääntuloa en ole livenä nähnyt mutta silti siinä on mun mielestä hohtoa.Viimeksi kun itse kehään nousin niin päässä muuten soi toi "kaunis on laulu murtuvan luun":rolleyes: !!

SIC- sanoi:
Minusta hyvällä sisääntulobiisillä personoidaan ottelija tuntemattomille faneille ja
luodaan tunnelmaa...

No tottahan tuo on! Sen takia mä just pidän Red Devil jätkistä, Franklinistä ja muutamasta muusta lunkimmasta jätkästä :rock:

samurai sanoi:
Rujollapa olikin kova biisi FF 17 karkeloissa. Kuka tietää/muistaa sen? Oli aika paha.
Louhimon Kill Bill oli kans jes!!

No eikös se ollut Rautavaaran Tapsan "En päivääkään vaihtaisi pois?" :hyper:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Elvis Presley - A little less conversation

Kelläs suomalaisella vapariottelijalla toi muuten on kehääntulobiisinä?

Vähän lapsellisen tuntuinen aihe jotenkin. Raskaan sarjan mestari Vesa Vuori tuli ainakin joskus kehään Irwinin "vain elämää" biisillä, voitti ekassa erässä ja jätti turhat machoilut muille.

Popittasin Riverdancea täysillä tullessani kehään:)

Kehääntulobiisin ideana, ainakin omalla kohdalla, on saada fiilistä, itseään varten sen biisin valitsee. Se on sitten omasta musiikkimausta kiinni mitkä saa hyvän fiiliksen aikaan ja muutenkin erityyppiset ihmiset valmistautuu erillä tavalla. Jotkut on jäätävän (ihailtavan?) rauhallisia, kuten Emelianenko bros, ja toisena ääripäänä on testoraivo-Thompson. Tuollainen ns. gladiaattorihenkinen tapahtuma, kuin vapaaottelutapahtuma on niin voittaessa tai hävitessä toivoo: "antakaa elää" ;)

Harvemmin päässyt näkeen nuita sisääntuloja, mut Tulirinnan "the fire still burns" Cage 4:ssä oli hyvä.

Voiman ostaja sanoi:
Vähän lapsellisen tuntuinen aihe jotenkin. Raskaan sarjan mestari Vesa Vuori tuli ainakin joskus kehään Irwinin "vain elämää" biisillä, voitti ekassa erässä ja jätti turhat machoilut muille.
Minkähän takia tästä kehääntulopiisistä pitää tehdä joku mashoilujuttu? Onko se tosiaan niin, että jos soittaa jotain kunnon tykitystä mistä itse pitää ja siitä tulee hyvä viilis niin sitten se on väistämättä egon pullistelua, ylimielistä mashoilua, vastustajan tainnuttamista musiikilla ja kaiken kukkuraksi jos satut häviämään niin teet itsestäsi tuhannen kertaa isomman pellen kuin ilman mitään musaa?

Tosiaan varmaan olisi hyvä homma unohtaa kokonaan yleisönkin viihtyminen joka on maksanut siitä että tulee katsomaan hyviä matseja ja viihdyttävää tapahtumaa. Matsi vaan johki perunakellariin, ei musaa ja ainoot äänet mitä kuuluu on kongi alussa ja lopussa. Eikä sitten vitussa tuuletella vaan verkkarit päälle ja kotiin, voitit tai hävisit. Siinä sitä olisi kunnon tapahtumaa. Viihdyttäisi varmaan vähän helkkaristi tätä yleisöä mitä varsin paljon koitetaan nykypäivänä saada katsomaan lajia. :thumbs:

Pulla sanoi:
Minkähän takia tästä kehääntulopiisistä pitää tehdä joku mashoilujuttu? Onko se tosiaan niin, että jos soittaa jotain kunnon tykitystä mistä itse pitää ja siitä tulee hyvä viilis niin sitten se on väistämättä egon pullistelua, ylimielistä mashoilua, vastustajan tainnuttamista musiikilla ja kaiken kukkuraksi jos satut häviämään niin teet itsestäsi tuhannen kertaa isomman pellen kuin ilman mitään musaa?

Tosiaan varmaan olisi hyvä homma unohtaa kokonaan yleisönkin viihtyminen joka on maksanut siitä että tulee katsomaan hyviä matseja ja viihdyttävää tapahtumaa. Matsi vaan johki perunakellariin, ei musaa ja ainoot äänet mitä kuuluu on kongi alussa ja lopussa. Eikä sitten vitussa tuuletella vaan verkkarit päälle ja kotiin, voitit tai hävisit. Siinä sitä olisi kunnon tapahtumaa. Viihdyttäisi varmaan vähän helkkaristi tätä yleisöä mitä varsin paljon koitetaan nykypäivänä saada katsomaan lajia. :thumbs:

Sanotaanko näin, että en mä ainakaan pistäiks pahakseni jos se olis näin. Mutta show-meininki ja se että joku Thompson riehuu ja uhoo niin saatanasti ennen matsia ja makaa lattialla 12s gongin soitua on ihan eri asia. Sakuraba ja Sudo on musta tosi loistavia sisääntuloissaan, he viihdyttää yleisöä. Sudon pelleilyt menee ehkä vähä yli joskus, mutta se pelottaa aika paljon vastustajia ku se on niin itsevarma/välinpitämätön että vetää semmosii stuntteja.

Mutta niinku jo sanoin, ni toki jokanen vetää tyylillään. Mutta mä en usko että mun pitäis kauheesti nostella fiiliksiä ennen vapari matsia, kyllä mä olisin niin mukana ku olla ja voi, keskittyminenki vois vähä herpaanua, et jos vielä agree hakisin jostaan ni vois matsi mennä aika ohi... ehkä alle 12s...

Suositut

Back
Ylös Bottom