Hellion sanoi:Joo, taitaa olla Popedan biisi "Mä elän vieläkin".
Vai tarkoitatteko agentsia?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hellion sanoi:Joo, taitaa olla Popedan biisi "Mä elän vieläkin".
Vai tarkoitatteko agentsia?
Patrick Bateman sanoi:NWA - Straight Outta Compton
olis hyvä. Joku hurja soitti GB:llä treeneissä Misfitsiä, niilläkin olisi monta hyvää biisiä.
Oli pakko googlettaa (mitäs sitä muutakaan näin työpäivänä). Näköjään siitä on levytetty versio, jolla laulaa yhden säkeistön kukin seuraavista: Pate Mustajärvi, Harri Marstio, Topi Sorsakoski ja Jorma Kääriäinen. Biisi löytyy ainakin Paten soololta ja Agentsien levyltä.hunter killer sanoi:Vai tarkoitatteko agentsia?
sivarinlötkö sanoi:Mitä iloa on metallibiisien turbomachomunakkaista sanoituksista joista ei saa selvää?
deveraux sanoi:Miten niin ei saa selvää? Eiköhän se ole aika yksiselitteistä kun kaveri huutaa "HERE COMES THE PAIN, MOTHERFUCKER!" tai sitten "niin kaunis on laulu - laulu murtuvan luun". Onko sulla vaikkua korvissa tai jotain?
Sillä nyt ei vissiin ole tarkoitus pelotella ketään kuoliaaksi vaan kerätä itelle fiilistä ja latautua matsiin. Vai onko matsiin tarkoitus mennä sillä mielellä, että "mites tää nyt pitäs tehä ettei nolota jos mää häviän...?"Benu sanoi:Ooks mä ainoo jonka mielestä se on säälittävää yrittää "pelotella" vastustajaa jollaan musalla? Mä en ainakaan reagois mihinkään riehumiseen sillä tapaa. Vois ottaa Alexin ja Thompsonin matsin esimerkkinä. Tomppa siinä riehuu ku joku vitun mielipuoli ja Alex näyttää just heränneelstä ja vetelee Tompan kanveesiin 12sekunnissa. Kuka teki ittestään naurettavan?
Benu sanoi:Ooks mä ainoo jonka mielestä se on säälittävää yrittää "pelotella" vastustajaa jollaan musalla?