Kehääntulobiisi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SIC-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mikä tahansa Sugababesilta. Vittu ne vetää hyvin, I shit you not.

Edit, no ehkä tosi paikan tullen valitsis kasarimpaa: We're Not Gonna Take It eli Viinaa kotona keitin.

NWA - Straight Outta Compton

olis hyvä. Joku hurja soitti GB:llä treeneissä Misfitsiä, niilläkin olisi monta hyvää biisiä.

Patrick Bateman sanoi:
NWA - Straight Outta Compton

olis hyvä. Joku hurja soitti GB:llä treeneissä Misfitsiä, niilläkin olisi monta hyvää biisiä.

Hah, misfitsin "skulls" ois aika kova:rock:
"i need your skulls, i need your skulls"-kertsi ois yhtäaikaa hauska ja pelottava...

hunter killer sanoi:
Vai tarkoitatteko agentsia?
Oli pakko googlettaa (mitäs sitä muutakaan näin työpäivänä). Näköjään siitä on levytetty versio, jolla laulaa yhden säkeistön kukin seuraavista: Pate Mustajärvi, Harri Marstio, Topi Sorsakoski ja Jorma Kääriäinen. Biisi löytyy ainakin Paten soololta ja Agentsien levyltä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
We are the champions vois olla hyvä...vois jo valmiiks vähän tuuletella sitä voittoo! viiiii aaaar tö tsääääääääämpiöns, mai freeee´eeend!! Kaveri paskois jo matsin alussa housuu että ei saatana toihan on vähän niinku voittanu jo...:hyper:

Impaled Nazarene - Vitutuksen Multihuipennus

Kid Rock - Bawitdaba

sivarinlötkö sanoi:
Mitä iloa on metallibiisien turbomachomunakkaista sanoituksista joista ei saa selvää?

Miten niin ei saa selvää? Eiköhän se ole aika yksiselitteistä kun kaveri huutaa "HERE COMES THE PAIN, MOTHERFUCKER!" tai sitten "niin kaunis on laulu - laulu murtuvan luun". Onko sulla vaikkua korvissa tai jotain?

deveraux sanoi:
Miten niin ei saa selvää? Eiköhän se ole aika yksiselitteistä kun kaveri huutaa "HERE COMES THE PAIN, MOTHERFUCKER!" tai sitten "niin kaunis on laulu - laulu murtuvan luun". Onko sulla vaikkua korvissa tai jotain?

Ooks mä ainoo jonka mielestä se on säälittävää yrittää "pelotella" vastustajaa jollaan musalla? Mä en ainakaan reagois mihinkään riehumiseen sillä tapaa. Vois ottaa Alexin ja Thompsonin matsin esimerkkinä. Tomppa siinä riehuu ku joku vitun mielipuoli ja Alex näyttää just heränneelstä ja vetelee Tompan kanveesiin 12sekunnissa. Kuka teki ittestään naurettavan? :david:

Benu sanoi:
Ooks mä ainoo jonka mielestä se on säälittävää yrittää "pelotella" vastustajaa jollaan musalla? Mä en ainakaan reagois mihinkään riehumiseen sillä tapaa. Vois ottaa Alexin ja Thompsonin matsin esimerkkinä. Tomppa siinä riehuu ku joku vitun mielipuoli ja Alex näyttää just heränneelstä ja vetelee Tompan kanveesiin 12sekunnissa. Kuka teki ittestään naurettavan? :david:
Sillä nyt ei vissiin ole tarkoitus pelotella ketään kuoliaaksi vaan kerätä itelle fiilistä ja latautua matsiin. Vai onko matsiin tarkoitus mennä sillä mielellä, että "mites tää nyt pitäs tehä ettei nolota jos mää häviän...?"

Sitäpaitsi on helkkarin hienoa jo pelkästään yleisönkin kannalta kun J. Kyllönen tulee tyylillä ja fiiliksellä sisään.

Benu sanoi:
Ooks mä ainoo jonka mielestä se on säälittävää yrittää "pelotella" vastustajaa jollaan musalla?

Et.
Just toi Thompsonin ja Alexin matsi on hyvä esimerkki. Toinen yrittää tappaa katseellaan ennen matsin alkua, kun taas toinen luottaa itteensä niin paljon että voi näyttää siltä kuin olisi just herännyt. Turha uho kertoo ainakin mun mielestä usein vaan huonosta itseluottamuksesta, ne jotka osaa hommansa ei uhoo (muutamia poikkeuksia ja show-miehiä lukuun ottamatta).

Sitten matsin jälkeen on hieno kattoo esim. just näitä Red Devilin miehiä jotka ei hypi kehäköysille ym. riehu, nostaa käden ylös jos viittivät ja ehkä hymyilevät ihan hivenen.

Back
Ylös Bottom