Kehääntulobiisi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SIC-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Accept-balls to the wall
Soilwork-nerve
Iron maiden-transylvania
Breaking Benjamins- so cold
Tai MC Hammer-can't touch this:lol2:

Sanojen puolesta Johnny Cashin Hurt samasta syystä kuin se on yksi huonoimpia biisejä alkaa kesken tuskallisen jalkaprässisarjan: "I focus on the pain / the only thing that's real". Kertosäkeen lopussa lauletaan aina "I would make you hurt"

Itselläni olisi varmaan

Timo Rautiainen ja Trio Niskalaukaus - Älä enää lyö

halminen sanoi:
Timo Rautiainen ja Trio Niskalaukaus - Älä enää lyö

Aika hyvä.

Parhaita jo soineita lienee Kvarnströmin biisi "Jerry Cotton". Siinä on jujua, eikä ole niin vakavaa.

Itse heittäisin ihan läskiksi sen homman, pois kaikki särökitarat ja tuplabasarit. Jotain hilpeetä, esim. kansanmusiikkia :D

feikkiedit: Cagessa (oliko viime vai edellinen, en muista) se Tanskalainen kaveri joka Peltosta vastaan otteli tuli komeasti Tanskalaisen kansanmusiikin (viuluja ym) soidessa, mutta tatuoinneista päätellen siinä oli hiukkasen oikeistolaista kansallisylpeyttä vaikuttamassa...

Näitä olisi niiii-in paljon! Ja vaihtelee se mitä haluaisi. Joskus pitäis olla vihasta. ja joskus vähä vielä vihasempaa. Muutamia hyviä ois...

PMMP: Matoja! ("Taisi heiketä verbaliikka, käytössä parempi taktiikka: nyrkillä hallinta, voimalla hallinta" :rolleyes: )
DIO: Holy Diver
Iron Maiden: Childhood's End
Dimmu Borgir: Mourning Palace (s'oon vaan nii hyvä)
Virve Rosti: Oon voimissain :D

Tai jos jotain vähän letkeempää haluisin niin jotain funkkia sitten. James Brown: I Feel Good? Tai oivallista iskelmää. Toimiskohan se Hafanana? Tai Kesänlapsi?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
:rock: Ensiferum - Token Of Time :rock:

I set sails for the ageless winds
No fear of dying or a thought of surrender
I threaten every barrier on my way
I am bound forever with Token of Time

aidan sanoi:
Hirvee örinä kehääntulomusana on nii souuu-läääst-siisonia että.. :zzzz:

Amen! Tuo mulle aina hymyn huulille ku joku tulee jonki rööhröööh musan tahdittamana ulos ja sitte ollaan niiiiiin vihasta ja kovaa poikaa että ohohhhooiaaa... :arvi: :david:

Sinänsä aika huvittavaa että tää alkaa olee suht. ajankohtaista mulle, debyytti ens kuussa. Pitää alkaa vakavasti miettimään biisiä.. Joku metallimäiske tai sitten ihan överi joku jenkka :D

Annihilator - Warbird
Metallica - Battery
Exodus - Throwing Down

Tossa jotain mitä tuli mieleen, tietysti Manowar olis tyylikäs. FF 17 soi pirusti Manowaria :D

Toi Rammsteinin Mann Gegen Mann olisi aiheeseen sopiva, mutta ehdoton ykkönen olisi:

Clawfinger / Biggest & The Best

"Nobody is perfect but I'm pretty fucking close
And I'm here to give you all a heavy heavenly dose
I think you better listen 'cause I know who you are
And I think that you should treat me like a superstar
Because I'm more than just a human I'm the gift to all of you"
:rock: :D

dille6 sanoi:
jasse: taitaa Pate mustajärvi laulaa ton mä elän vieläkin biisin....
Joo, taitaa olla Popedan biisi "Mä elän vieläkin".

Myös Tuomari Nurmion biisissä "Rannanjärvi elää" on samaa henkeä, ja on pirun hyvä kipale.

Back
Ylös Bottom