Kehääntulobiisi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SIC-
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen monella muulla foorumilla nähnyt näitä "minkä biisin mukaan tulisit kehään jos olisit vapaaottelija/nyrkkeilijä/kungfu mestari" ketjuja ja pikainen haku ei löytänyt vastaavia niin ajattelin perustaa ketjun!

Itse tulisin varmaankin Mortal Kombatin teeman soidessa. Ei tarvitse varmana edes kertoa miksi :rock:

Tahtoisin suuresti tulla Nine Inch Nailsin jonkin biisin tahdissa, ehkä Wish tai Just like you imagined voisi olla hyvä. Varsinkin tuo Just like imagined olisi loistava jossain Priden kaltaisessa eventissä.

Jos taas tahtoisi perverssimmälle linjalle lähteä niin Nine Inch Nailsin Closer voisi olla hyvä valinta, "I wanna fuck you like a animal, I wanna feel you from the inside" voisi sekoittaa vastustajan pasmoja. Rammsteinin Mann Gegen Mann ja Buch Dich tekisivät varmaankin saman.

inflames sanoi:
Slayer : Raining Blood
Toi on hyvä.Samalta levyltä myös Necrophobic.Varsinkin kohta mis lauletaan
"Ripping apart
severing flesh
couging eyes
tearing limb from limb"
Sopis hyvin vaparimatsin alkuun
:hyper: :)

C.J Stone - Infinity :thumbs:

Irwin Goodman: Maailma on kaunis

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Slayer:n Warzone

"Explosive, you feel the impact hit your face
What makes you think I`ll let you survive
You want a war, I`m the frontline
Unbroken

This ain`t about me I`m better than you`ll ever be
You don`t concern me I know you`ll never get me
You want a shot, I can take your best bring it on
Get ready for the pain `cause this is where it`s going down

Warzone...``

Jotenkin noin.

Näitähän on useita...

Pantera - Walk
Cannibal Corpse - Hammer Smashed Face
Suicidal Tendencies - Hippie Killer
Richard Wagner - Die walküre (Suom. Valkyyrioiden lento)
Slayer - Dead Skin Mask

Musta joku rankka hevi on niin koria :rolleyes: Jotenki niin muka "pelottavaa" tjms... Jos joku tommonen pitäis valita ni sitte Korn - Blind.

Muuten ehkä ihan joku chilli biisi kuten esim. ERA - Enae Volare Mezzo :D (mä en tiedä jos Fedor tulee tohon biisiin ulos (en oo muistaakseni koskaan nähny sen sisääntuloja), mut jossaan sen highlightissa se ainaki soi!)

" Sain maineen puukko-junkkarin. Tapoin miehen, vain itseäni puollustin..." Tolla ajattelin jokus saapua. En vaan tiedä kuka on laulaja. Suosikki kehääntulobiisini on kuitenkin yx Rockyn treenimusa. Myös Nasin ja P-didyn "Hate me now" ja DMXn biisit toimii hyvin. Tota Mortal Combatin tunnaria oon kans miettiny.

Suositut

Back
Ylös Bottom