Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistäs sitten kebabit tehdään ja mikä niiden oikea ravintosisältö on? Paljonko sitä rasvaa imeytyy siitä voitelusta siihen lihaan?RRkalle sanoi:Mutta kun sitä ählyjen kebua ei tehdä mistään lampaan ja naudan lihasta. Eikä läheskään noin rasvattomasta. Ja sitä pötköä pitää vielä voidella koko ajan rasvalla. kastikkeet pitää vielä lisätä tohon laskelmaan.
tuosta tihkuu aivan valtavasti pois rasvaa kun se pyörii siinä vartaassa, koko ajan tippasee rasvaa pois. nimimerkillä rasvasäiliön tyhjennys operaation nähnytHelga sanoi:Itse oon tukussa (opiskeluaikoina osa-aika ja kesätöissä..) jauhanut sitä lihaa, mitä kebab-paikat osti, ja siinä oli 20-25 % rasvaa.
ei lisätä siellä missä minä käyn. minä en karvakäsien kebuja syö sen takia koska saattavat olla jopa euron halvempiaRRKalle sanoi:Ja vaikka sitä rasvaa tihkuu, sitä myös lisätään koko ajan. ja helgalta näemmä myös tukkuliikkeistä rasvaisia kokemuksia. Muta eipä tota kebua varmaan kukaan niinä päivinä syö kun kaloreita laskee.
JohnnyB sanoi:Mistäs sitten kebabit tehdään ja mikä niiden oikea ravintosisältö on? Paljonko sitä rasvaa imeytyy siitä voitelusta siihen lihaan?
Korv-Göranin sivuilta löytyy tietoa esim. kastikkeen ravintosisällöstä http://www.korv-gorans-kebab.fi/ravintosisalto.html
JHM sanoi:Ostin kebabin riisillä, kiikutin kotiin ja heitin eri ainekset elektroniselle vaa'alle. Arvot katoin finelistä ja kokonaiskalorit oli jotain inan vajaa 900. Tarkemmin en makrojakaumaa muista mutta se oli noin (%) 30/40/30, koska olin yllättynyt ja helvetin onnellinen siitä jakaumasta. Salaattia tuossa ei ole mukana eikä kastikkeita (järkeilin, että se oli tomaattipohjainen eikä mikään öljymajoneesihässäkkä, joten kalorimäärä vähäinen)
Täytyy toistaa tuo mittaus jossain vaiheessa ja kirjata vähän tarkemmin noita arvoja ylös.
edit: katsoin em. linkin. Näköjään se kastike ei todella ole mitään low-fat.