Go for it loverboy! :whip:
Kunhan hoitaa homman diskreetisti molempiin suuntiin, niin miksipä ei. Jokaisesta kaveriporukasta löytyy aina se, joka kierrättää muiden vanhat. Itse asiassa se on varsin kätevää. Tunnetaan jo pidemmän ajan takaa, jolloin mitään suurempia yllätyksiä tuskin enää pääseen tapahtumaan.
Pienemmillä paikkakunnilla tämä lienee enemmän sääntö, kuin poikkeus. Miksi sitten isommissa kaupungeissa näin ei voisi toimia?
Ps. Itse en ole harrastanut "mentaali-liukkaita".
Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. Itseasiassa mulla oli joskus taannoin treffikumppanina nainen(
), joka kertoi olevansa yliopistossa opiskelemassa kaupallisia ja juuri astumassa töihin hyvään duuniin. (sivuseikkoja, mutta pakko kertoa). Oltiin sitten romanttisesti taapertamassa korkeasaaressa, kun sen joku vanha frendi tuli vastaan ja kysyi: "moi mirkku, oletko vielä työttömänä vai pääsitkö sinne kenkäkauppaan töihin?". Mirkun pää hävisi, kuin strutsilla kivenkoloon ja Aimoa vähän hymyilytti. Lopetin treffailut siihen. Ei mua olisi häirinnyt yhtään vaikka olisi ollut työtön horatsu, mutta jos heti alusta lähtien tarina lähtee tuolle radalle, niin ei ole järin fiksua odottaa tulevaa, vaikka namu olisikin.
Noh kaverille kelpas paljastettu versio ja asuvatpa vielä tänä päivänä yhdessä ja kummatkin onnellisesti töissä. Ei mitään ongelmia kaverisuhteessa!