123jippo sanoi:Itse en kovin innokas olisi toisten kierrätysjämiä ottamaan.
Ei varmaan kovin helppoa ole löytää joku ketä ei ole ollut kenenkään kanssa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
123jippo sanoi:Itse en kovin innokas olisi toisten kierrätysjämiä ottamaan.
Aimotarmo sanoi:Ääh!!!
Hoitakaa ne alustukset kaverien suuntaan jo etukäteen kuntoon, niin harva haluaa kaveriltaan onnea kieltää. Mun mielestä ei olisi ollenkaan typerää mennä kaverin luokse heti, kun omassa päässä alkaa ajatukset kohdistumaan kaverin exään ja rehellisesti kertoa, että näyttää pahasti siltä, että on kiinnostunut hänen exästään.
Näin on mullekin tultu jopa kahteen otteeseen kertomaan. Jos on rehtiyttä avautua näin hankalasta asiasta kaverille, voi olla täysin varma, että tämä ihminen pysyy maailman tappiin saakka luotettavana ystävänäsi puoliskoista huolimatta.
Raven sanoi:Ei varmaan kovin helppoa ole löytää joku ketä ei ole ollut kenenkään kanssa.
Eikai siitä ole mitään puhetta ollut missä väleissä erotaan? Toki sehän olisi vielä rasittavampaa jos riidoissa eronnutta naista joutuisi näkemään (yleensä kuitenkin joutuu tekemisiin sekä kaverin että tämän naisen kanssa).protsku sanoi:Eli Uber-Gottin ja monen muun perusolettamuksena on se että jos arviolta noin 30-vuotiaat eroavat niin se tapahtuu aina riidoissa?
My point exactly. Tai ei ehkä onnellisuutta halua kieltää (miksi haluaisi ellei pahoissa riidoissa ole) mutta näkemisestä kaverin kanssa voi kuitenkin tulla ikävä fiilis.N.O.Kummonen sanoi:Joko sitä kaipaa tai vihaa, mutta tuskin kummassakaan tapauksessa haluaa nähdä exää onnellisena kaverinsa kanssa.
Sehän on hienoa(?) ettei sen vahvempia tunteita suhteissa ole käytössä. Kaikki eivät vain välttämättä näe naista objektina jonka voi lainata tai antaa kaverille sitten kun ei enään itse satu tarvitsemaan.subotai sanoi:ehdottomasti KYLLÄ. Anna palaa vain, kunhan hoidat hommat coolisti. Tälläisesta on meidän kaveripiirissä kokemusta, eikä mitään ongelmia. Eka vuosi oli ehkä hieman nihkeää, mutta that's it.
protsku sanoi:No niin, mitäs mieltä olette siitä jos rupeaa katsomaan kaverin exää sillä silmällä? Onko tiedossa mustasukkaisuutta ja ongelmia? Ei näytä liitot kestävän tuttavapiirissä ja ns. vapaita naisia olisi tarjolla. Tää on sitten ihan yleisellä tasolla esitetty kysymys menemättä mihinkään yksityiskohtiin.
N.O.Kummonen sanoi:Jos vanhemmiten suhteet menee kavereiden ohi, niin kuinkako moni ryhtyisi isäpuoleksi kaverin muksulle?
N.O.Kummonen sanoi:Ajatusleikillä lisää mausteita:
Jos vanhemmiten suhteet menee kavereiden ohi, niin kuinkako moni ryhtyisi isäpuoleksi kaverin muksulle?
metalman sanoi:itse en näe mitään ihmeellistä siinä että yksinhuoltaja menee uusiin naimisiin. ei siinä oikein naista voi ottaa jos ei penskaa huoli mukana, ne tulee yleensä samassa paketissa. ja uusioperheethän ovat nykyään ihan yleisiä. Mikä siitä vieraasta pennusta tekee niin kauhean että siihen ei pystyisi kiintymään?
Jissen sanoi:Jotkut kaverit eivät ole moksiskaan, toiset voivat vetää herneen nenään. Riski on aina. Kannattaa miettiä miltä itsestä tuntuisi jos muija jättää ja "levittää haaransa" samantien kaverillesi? Tuntuisiko hyvältä? Tuntuisiko pahalta? Kumpaa, muijaa vai kaveria kohtaan?