Kaverille kiinteytysneuvoja

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eli siis kävin täs yks päivä kaverin kans sellasella vähä aloittelijatasoisella salilla (eli mun tasoisella) niin kaveri rupes tempomaan sellaista 40-80 toistoa/sarja ja perusteli sillä kun haluaisi kiinteytystä varsinkin mahaan. Ehdotin sille ruokavalion muutosta (itsellä aluksi sellainen munuaiset paskaksi nälkäkuuri mikä kyllä toi nopeaan tulosta mutta ei toista kertaa ) ja sellaisia 12-20 toiston sarjoja että niistä on enempi hyötyä ja yritin oikein päteä niin neuvoinko oikein vai sanat takaisin. Ohjeita kamulle ja sitten se sano ettei halua lihasta ????? no kai se pelkää että tulee semmoinen kaappi ilman niskaa.:confused:

jos kaveris on tyyppiä sormet korvii enmä sua kuuntele ku fitness tveessä neuvottii tällee ja siin oli janina frostell treenaamassa ni jätä se rauhaa ja anna sen veivata :) mutta jos kaveris suostuu sua ees jotenki kuuntelee ni neuvo se tänne... niin ja tollasta kiinteyttävää treeniähän ei varsinaisesti oo olemassa...

Ei siellä salilla kannata aikaansa tuhlata jos ei halua lihasta tai voimaa.. Sano sille kaverilles, että rupee harrastamaan juoksua tai uintia.

jääräpää mikä jääräpää se kaveri on kyllä riskimpi kun minä mutta ei oikein usko mun selityksiä samalla tavoin kuin tanssijasiskonsa opastuksia esim vatsalihaksia joku viismiljoonaatuhatta niin lähtee kaljamaha:itku:

En itse ole mikään asiantuntija tässä, mutta muistan lukeneeni asiasta.

Ei rasva pala elimistöstä tietystä paikasta. Et esimerkiksi vähennä läskiä vatsassa tekemällä vatsalihasliikkeitä. Rasva palaa elimistöstä tasaisesti ja useimmiten miehillä viimeiseksi vatsasta ja naisilla takapuolesta.

Sen sijaan, jos teet paljon vatsalihasliikkeitä voi käydä niin että vatsalihaksesi kasvavat läskin alla ja tämä voi jopa kasvattaa vatsan kokoa. Mutta jos syöt asiallisesti niin vatsalihasten kasvaessa luultavasti kulutat läskiä enemmän kuin tuotat lihasta ettei näin käy.

Siis, vatsasta lähtee läskit vaikka tekisit pohjeliikkeitä.

Toistoista taas en ole kovinkaan varma.
Ainakin HIIT-menetelmän mukaan intervalli-harjoittelu on tehokkaampaa rasvanpolton kannalta.
Asiasta enemmän:
HIIT Training

Tuon tiesin kyllä että paikallista rasvanpolttoa ei ole mutta selitäppä sille ku se vaan mesoaa, että kyllä MUN sisko ny tietää paremmin ku sä!!!yks11!!:david: :david:

Tulosta sille jokin tutkimus tms. faktaa, mustaa valkosella. Tai sitten anna sen vaahdota.

Musta aika huvittavaa että ei tahdo lihasta... enpä ole kuullut miehestä (saati naisesta) joka olisi vahingossa lihasta saanut - ei sitä helpolla saa vaikka yrittäisi miten... ja muutos kestää vuosikausia että jossain näkyy.

Naurettavaahan tuollainen kolminumeroisen sarjan tahkoaminen on.

Ja se rasva tosiaan ei pala paikallisesti, vaan ruokavaliota siistimällä, energiamäärää pienentämällä ja liikuntaa lisäämällä.

Suositut

Back
Ylös Bottom