kaverilla heräsi kiinnostus aloittaa treenaminen

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Niin siis semmonen kysymys,että...
Minun yhdellä kaverilla heräsi kiinnostus aloittaa treenaminen.
Hän on 19 vuotias ja TODELLA laiha. Hän ei ole ikinä harrastanut mitään urheilua, vaan sen harrastukset ovat aina oleet viinan juonti ja tupakka. Hän on jotain 188 cm pitkä ja painaa en tie miten paljon mutta vähän. Kertoi mulle että hän ei ole ikinä syönnyt kunnolla, sanoi että viimeisen kerran kunnollista ruokaa joskus kuukausi sitten, kun oli ravintolassa tyttöystävän kanssa. Sen luutkin ovat todella kapeat, kapeimmat mitä mie on ikinä nähnyt, ja sillä ei ole lainkaan rasvaa ja lihaksia niiden päällä. Sanoi että on kyllästänyt olemaan pelkkää luuta. Kuitenkin hän haluaa aloittaa treenaamisen tosissaan, lihasmassaa ja tuloksia. Kysyi minulta, että onko mahdollista enää. En osannut vastata. Mitä mieltä te olette? Onko mahdollista kun ei ole muuta kun luuta ja sitäkin vähän?

Treenausta EI ole koskaan liian myöhäialoittaa kyse on sitten vain miten sen aloittaa.
Aloittaa pienillä painoilla aluksi niin siitä se lähtee.

Myöhäistä ei ole ennenkuin on haudassa. Eli ensin pitäisi alottaa sen ruokavalion korjauksesta. Ja sitten sinne salille ja liikkeiden opettelusta se siellä alkaa.

Pistäppä se kaverisi lukemaan tätä Pakkista ja syömään kunnolla sitä normaalia kotisapuskaa nyt heti. Siitä se lähtee liikenteeseen kun vähnä oppii asioita.

[/Villi veikkaus]Ettei tämä 'kaveri' sattuisi olemaan sinä itse?[Villi veikkaus] ;)

Todellakin, itsekin olin erittäin laiha kun aloin salilla käymään, melkein pari vuotta sitten, enemmän ja vähemmän aktiivisesti. Melkein 30 kiloa lisää painoa sain, tuonne 90kg paikkeille nousi paino kun pituutta oli 188cm. Nyt siitä on 10 kiloa dietattu ja kerrankin elämässä on jotenkin tyytyväinen kun katselee peiliin, ja kiinteytyminen jatkuu koko ajan.

Kyllä se siitä, ajan kanssa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom