Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Esim. 7/11. :thumbs:Jotkut pienet R-kioskin kokoluokkaa olevat kaupat sopivalla paikalla varmaan pitäisivät mielellään putiikkia auki 24/7.
Ihan vitun perseestä tää uus järjestely.
Just kun saatiin alvin kautta skidisti ruuan hintaa alaspäin, niin jo kohta se otetaan takaisin lisääntyneinä työvoimakustannuksina. Vitun idiootit! Argh!
Minkä helvetin takia kauppojen pitäis olla sunnuntaisin auki enempää kun tällä hetkellä?
-Ihmisten ostama/syömä ruokamäärä ei kasva -> kaupoille ei tule enempää rahaa
-Ihmisten rahat eivät lisäänny kun näennäisesti, jonka kompensoituminen lisämyyntinä lienee erittäin pieni
-Alepasta saa ihan riittävästi ruokaa sunnuntaisin.
Ihan perseestä. Kaikki nousseet kustannukset siirretään hintoihin, ja korotetut hinnat maksaa asiakas, eli vittu MINÄ!
Näillä perusteilla voitaisiin määrätä, että kaupat saavat olla auki vaikkapa kahtena päivänä viikossa. Kyllä silloinkin ehtii sapuskat ostamaan.
Itse olen tähän enemmän kuin tyytyväinen. Sunnuntai, etenkin nyt kun vaimokin pääs töihin, on käytännössä ainut päivä jolloin fiksusti ehtii kauppaan. Niin ja vaimo on kaupassa töissä, että saapahan jatkossa ehkä vähän enemmän sunnuntaikorvauksia. ;)
Esim. hyllytystä ei juuri tapahdu, kun ei ole mitä hyllyttää kun ei sunnuntaina tule tavaraa.;)
Niin ja vaimo on kaupassa töissä, että saapahan jatkossa ehkä vähän enemmän sunnuntaikorvauksia. ;)
Kaupat eivät pelkästään ole avoinna turhaan, vaan niiden sunnuntaiaukiolo aktivoi ihmisiä. Eikä ne kaupat ja kamat siellä yksisteen ole, kyllä siinä on kaikenmoista työllistävää oheistoimintaa kuljetuksista lähtien. Ja tällä uudella järjestelyllä kahvilat sun muut, saavat enemmän asiakkaita jne jne jne.Ihan vitun perseestä tää uus järjestely.
Just kun saatiin alvin kautta skidisti ruuan hintaa alaspäin, niin jo kohta se otetaan takaisin lisääntyneinä työvoimakustannuksina. Vitun idiootit! Argh!
Minkä helvetin takia kauppojen pitäis olla sunnuntaisin auki enempää kun tällä hetkellä?
-Ihmisten rahat eivät lisäänny kun näennäisesti, jonka kompensoituminen lisämyyntinä lienee erittäin pieni
Ihan perseestä. Kaikki nousseet kustannukset siirretään hintoihin, ja korotetut hinnat maksaa asiakas, eli vittu MINÄ!
Ihan vitun perseestä tää uus järjestely.
Oikeastaan kyllä se kasvattaa kulutuksen kokonaismäärää, kun kaupat ovat useammin auki.
Lähinnä se kai johtuu siitä, että ihmiset lähtevät tekemään heräteostoksia tai täyttämään hetkellisiä mielitekoja, kun muutoin saattaisivat kituuttaa sunnuntain vähemmällä. Eikä se koske pelkästään ruokaa vaan kaikkia muitakin kulutustuotteita, joita saa tavarataloista. Eli vaatteista elektroniikkaan.